معرفی و دانلود کتاب فراز در مسیر عشق

عکس جلد کتاب فراز در مسیر عشق
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فراز در مسیر عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فراز در مسیر عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فراز در مسیر عشق

کتاب فراز در مسیر عشق نوشته فرزاد اردشیری لاجیمی، داستانی اجتماعی و روایت‌گر جوانانی است که در هیاهوی شهری پر از فراموشی دلشان می‌خواهد خدا، ایمان و انسانیت را به یاد آورند. این کتاب بیانی ساده و روان و لحنی صمیمی دارد.

در بخشی از متن کتاب فراز در مسیر عشق می‌خوانیم:

فراز در راه شکست شیطان هیچ‌گاه از خودت ناامید نشو. حتماً دیدی و یا شنیدی که سرکش‌ترین انسان‌ها در برابر خدا، زمانی که وارد محفلی می‌شوند که در آن بوی خدا تمام محفل را پرکرده به یک باره به خود می‌آید و عابد و زاهد می‌شوند. چون شیطان در دم در ورودی از او دل کنده و به زور او را رها می‌کند و فرشته نیکی دست او را می‌گیرد و او را به داخل محفل راهنمایی می‌کند. امّا بر عکس شیطان که هزاران جان دارد و بسیار پررو است فرشته‌ای مهربونی مظلوم و ظریف است. پس اگر دیدی انسانی در گمراهی مطلق مرد بدان که فرشته نیکی‌اش را کشته است.

فراز، مثال بارز انسان سرکش حر است. زمانی که در کنار لشگر دشمن بود شیطان در کنارش می‌خندید، زمانی که به سمت لشگر اباعبدالله حرکت کرد شیطان لرزید امّا هنوز در کنارش بود، زمانی که به خیمه رسید و به حضور اباعبدالله مشرف شد شیطان جلوی در ایستاد و وارد نشد و از ترس خودش را خیس کرده بود، وقتی حر بازگشت و از خیمه بیرون آمد شیطان با دیدن روی درخشان او آنچنان پا به فرار گذاشت که دیگر تا ابد حر را نخواهد دید. پس دوباره تکرار می‌کنم فراز، به دنبال شیطان نرو، او همین جا در کنار توست و این تو هستی که باید از او دوری کنی و او را شکست دهی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فراز در مسیر عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-600-995-449-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فراز در مسیر عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فراز در مسیر عشق

برای دریافت کتاب فراز در مسیر عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.