معرفی و دانلود کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی

عکس جلد کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی

کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی نوشته‌ی شهرناز فلسفی است. وی در این کتاب با تأکید بر حفاظت از جانداران و منابع طبیعی، اقدام به گردآوری واژگان و اصطلاحات تخصصی حوزه‌ی محیط زیست دریایی نموده است.

درباره کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی

فرهنگ لغت (dictionary) کتابی است که در آن معانی واژگان یک، دو یا چند زبان به‌همراه توضیحاتی مربوط به ریشه‌ی آن، نحوه‌ی تلفظ و اطلاعات دیگر واژه، به ترتیب حروف الفبا گردآوری می‌شود. فرهنگ‌های لغت به دو دسته‌ی عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند. فرهنگ‌های تخصصی شامل اطلاعت رشته‌های مختلف هستند نظیر فرهنگ اصطلاحات ریاضی، تئاتر، پزشکی، معماری و ...

کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی از جمله فرهنگ‌های تخصصی است که شهرناز فلسفی اقدام به گردآوری آن نموده است. صفحات نخستین این کتاب به ارائه‌ی تعاریفی از مسائلی همچون حقوق محیط زیست دریایی، حیات دریایی و آلودگی اقیانوس‌ها اختصاص داده شده است. در این کتاب معادل فارسی واژگان و اصطلاحات مربوط به حقوق محیط زیست دریایی و در برخی موارد توضیح مختصری درمورد آن‌ها جای داده شده است.

علاوه بر موارد فوق اصطلاحات و واژه‌های غیرحقوقی مرتبط با دریا، آبزیان و دیگر جاندارانی که برای ادامه‌ی حیات به دریاها وابسته هستند و همچنین نحوه رفتار انسان‌ها با جانداران ساکن دریا گردآوری شده است.

شهرناز فلسفی با هدف آشنا کردن پژوهشگران و علاقه‌مندان به محیط زیست دریایی، اقدامات و ابتکارات سایر کشورهای جهان در مبارزه با آسیب‌ها و خطرات، متن معاهدات بین‌المللی در مورد دریاها، قوانین تعدادی از کشورها در خصوص محیط زیست و جانداران دریایی و پیشنهادات محافظتی سازمان‌هایی که با محیط زیست دریایی پیوند دارند را به فارسی برگردانده است.

کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افراد علاقه‌مند به محیط زیست دریایی و افراد فعال در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات349
زبانفارسی
شابک978-622-266-688-0
موضوع کتابفرهنگ لغت، کتاب‌های جغرافیا و زمین شناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی

برای دریافت کتاب فرهنگ لغات، اصطلاحات و متون حقوق محیط زیست دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.