معرفی و دانلود کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی

عکس جلد کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی

کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی یکی از شش جلد فرهنگ واژگانی است که دربردارنده مفردات و واژگان آموزشی کتاب‌های درسی این مجموعه است که با وسواس و دقت زیاد تهیه و ترجمه شده است.

بدون تردید فراگیری زبان، نیازمند مجموعه‌ای از مؤلفه‌های تأثیر‌گذار در فرآیند یادگیری و تسلط بر آن محسوب می‌شود. هر زبان حداقل از دو بخش مفردات و ترکیبات زبانی تشکیل می‌شود که صد البته تا زمانی که فراگیران به میدان بهره‌گیری از جملات و ترکیبات زبانی با ساختار و اسلوب گرامری و یا دستور زبانی خاص وارد نشوند، نمی‌توان به فراگیری زبان آنان اطمینان حاصل نمود ولی بدیهی است از آن جایی که جملات از ترکیب و تألیف واژه‌ها به وجود می‌آیند، فهم دقیق معنای هر واژه در به کارگیری صحیح آن‌ها در جملات از نقش غیرقابل اجتناب و تأثیرگذاری برخوردار است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی
ناشر چاپی مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-964-195-137-7
موضوع کتابکتاب‌های دیکشنری و لغت نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی

ابوالفضل پارسیا
۱۳۹۸/۳/۱۶
آموزش زبان فارسی روسی خوب است اما به نظر نویسنده محترم چنانچه در انتخاب عنوان دقت می‌نمود مخاطبان بیشتری را جذب می‌نمود. چنانچه توجه بفرمایید خود آموز تنها به جنبه کاربرد زبان فارسی برای نوآموزان روس توجه دارد و چنانچه این منظور مورد توجه نویسنده بود اگر از عنوان روسی بصورت بولد استفاده می‌کرد بهتر بود اما در جذب مخاطبی که مشتاق یادگیری زبان روسی است این عنوان راه به جایی نمی‌برد
Alireza Bagherian
۱۳۹۸/۶/۶
ممنون، کتاب مفید و کارآمدی هست. برای من که تازه زبان روسی رو شروع به خوندن کردم. امیدوارم کتابهای بیشتری در خصوص زبان روسی در کتابراه قرار بگیره. ممنون
Reza Reza
۱۴۰۰/۳/۲۴
اولن باید با حروف الفبا روسی دسته بندی میکرد.. و اول هم کلمه روسی رو میخوندیم بعد معنی نه برعکس.. با تمام احترام واقعا کتاب ضعیفیه
واقف قربانی
۱۴۰۲/۹/۱۰
لطفا به سوال من جواب دهید؛
در برخی لغات فارسی چندین ترجمه روسی نوشته شده است کدومشون رو باید یاد گرفت؟
Mary Shah
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب خوبی بود اما یکم سخت پیش میره شاید باید همراه نسخه صوتی پیش بریم
Alizad
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
سلام واژگان به صورت مرتب وپر کاربرد براساس الفبا جاگذاری شده اند
ارسلان جاویدان
۱۴۰۱/۶/۳۱
کتاب خوبی هست و کلمات کاربردی زیاده داره هرچند برخی کلمات هم بلاستفاده اند
مبین علیخواه
۱۳۹۹/۸/۲۳
تلفظ حروف نداره ولی ترجمه‌های خوبی داره
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی

برای دریافت کتاب فرهنگ واژگان فارسی - روسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.