معرفی و دانلود کتاب فروزن، جواهر درخشان

عکس جلد کتاب فروزن، جواهر درخشان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروزن، جواهر درخشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروزن، جواهر درخشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروزن، جواهر درخشان

کتاب فروزن، جواهر درخشان نوشته‌ی اپل جردن، به همراه تصاویری رنگی و جذاب ماجرای سفر هیجان‌انگیز کریستف، آنا، السا و اولاف برای پیدا کردن جواهرات درخشان، در دل کوه‌ها را به تصویر می‌کشد. بدون شک این داستان خیال‌انگیز فرزندان شما را مجذوب خود خواهد کرد.

موضوع کتاب فروزن، جواهر درخشان چیست؟

کریستف از کودکی پیش مامان غوله و خانواده مهربانش بزرگ شده بود. آن‌ها کریستف را خیلی دوست داشتند. از آن زمان تاکنون مامان غوله جواهری درخشان به یادگار داشت که برایش خیلی عزیز بود. اما یک روز متوجه شد که جواهر زیبایش درخشش خود را از دست داده است.

این موضوع باعث ناراحتی مامان غوله شد، به همین دلیل کریستف تصمیم گرفت تا به کتابخانه قصر برود و راه چاره‌ای برای این موضوع پیدا کند. او در کتابخانه آنا، السا و اولاف را دید و ماجرا را برای آن‌ها گفت. السا کتابی که درباره جواهرات درخشان، مطالب هیجان‌انگیز بسیاری داشت را آورد و شروع به خواندن کرد؛ جواهرها بر روی قله کوهی وجود دارند که نورهای قطبی زیادتر هستند. بله، این سر آغاز سفر پر ماجرای آن‌ها بود.

کتاب فروزن، جواهر درخشان (Bulda's crystal) برای چه کسانی مناسب است؟

اپل جردن (Apple Jordan) این داستان مشهور و محبوب را برای همه کودکان دبستانی علاقه‌مند به قصه‌های تخیلی و جذاب به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب فروزن، جواهر درخشان می‌خوانیم:

آن‌ها تصمیم گرفتند که همگی به بالای قله بروند. این کار یک روز طول می‌کشید. آن‌ها وقت را تلف نکردند و بعد از برداشتن مقداری غذا، پتو و نقشه به راه افتادند. آن‌ها مسیرهای پر پیچ و خم کوهستان را پیمودند و سرانجام به بالای یک صخره بلند رسیدند. طبق نقشه باید از دره رد می‌شدند ولی هیچ پلی نبود. کریستف گفت: باید از صخره پایین برویم. او طناب‌ها را محکم بست و همراه آنا پایین رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروزن، جواهر درخشان
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-724705-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروزن، جواهر درخشان

Diba Yasini
۱۴۰۰/۶/۲۸
هرچند که هیچ ربطی به داستان اصلی نداره اما باز هم فروزن مثل همیشه عالی هست
ممنونم کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فروزن، جواهر درخشان

برای دریافت کتاب فروزن، جواهر درخشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.