معرفی و دانلود کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی

عکس جلد کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی

کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی به قلم لیزا آن مارسولی، ماجرای سفر آموزشی سوفیا در دل طبیعت را به تصویر می‌کشد. او در این سفر قرار است چیزهای بسیاری بیاموزد.

موضوع کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی چیست؟

سوفیا خیلی خوشحال است. او قصد دارد تا با دیگر بچه‌های مدرسه به اردو برود و برای نخستین بار کار گروهی را تجربه کند. در این اردوی آموزشی تمامی بچه‌ها می‌خواهند بابت هر کاری که انجام می‌‌دهند یک نشان دریافت کنند. اما پدر سوفیا به دلیل نگرانی‌هایش بیلی ویک را به همراه سوفیا می‌فرستد تا مراقبش باشد.

کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی مناسب چه کسانی است؟

لیزا آن مارسولی (Lisa Ann Marsoli) کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی (Sofia takes the lead) را برای تمامی کودکان دبستانی علاقه‌مند به قصه‌های آموزنده به رشته تحریر در آورده است.

در بخشی از کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی می‌خوانیم:

خانم هَنشاو می‌گوید: مقداری هیزم جمع کنید. می‌خواهیم برای پختن غذا آتش روشن کنیم. بیلی ویک نمی‌گذارد سوفیا چوب جمع کند و خودش چوب می‌آورد. سرپرست می‌گوید: من فقط چوب‌های سوفیا را قبول می‌کنم. سوفیا باز هم نشان نمی‌گیرد.

گروه می‌خواهند ناهار بخورند. آن‌ها خودشان غذا می‌پزند. بیلی ویک برای سوفیا غذا می‌پزد. سوفیا می‌گوید: وقتی تو کارهای مرا انجام بدهی من نشان نمی‌گیرم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوفیا و گردش دسته جمعی
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-600-5462-48-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی

برای دریافت کتاب سوفیا و گردش دسته جمعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.