معرفی و دانلود کتاب فلسفه موفقیت: 17 درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل که برای اولین بار منتشر می‌شود

عکس جلد کتاب فلسفه موفقیت: 17 درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل که برای اولین بار منتشر می‌شود
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فلسفه موفقیت: 17 درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل که برای اولین بار منتشر می‌شود

کتاب فلسفه موفقیت اثر جدیدی از نویسنده پرفروش کتاب‌های موفقیت و ثروت ناپلئون هیل است که 17 درس بی‌نظیر و جدید از او را دربردارد. این اثر با فروش میلیونی‌اش در سراسر جهان و سایت آمازون، به شما کمک می‌کند تا راه‌های رسیدن به موفقیت در زندگیتان را شناسایی کنید و برای تحقق اهدافتان گام بردارید.

درباره کتاب فلسفه موفقیت:

یکى از فلاسفه نامى مى‌گوید: «هرچه انسان بخواهد به دست او مى‌رسد. اما این اتفاق زمانى مى‌افتد که او حاضر براى استفاده از آن باشد.»

ناپلئون هیل 68 ساله بود که به اتفاق آنى لو همسرش در کالیفرنیا زندگى مى‌کردند. در این دوران ناپلئون هیل ترغیب شد که «مؤسسه ناپلئون هیل» را راه‌اندازى کند. این زمانى بود که کلمنت استون مرد سرشناس دنیاى بیمه که سال‌هاى مدید از طرفداران و علاقه‌مندان هیل بود، از سوى دوست دندانپزشکش دعوت شد تا در جلسه رونمایى و سخنرانى ناپلئون که در شیکاگو تشکیل مى‌شد شرکت کند. استون قبلا به هر یک از کارکنان شرکت بیمه‌اش نسخه‌هایى از کتاب پرفروش ناپلئون هیل را داده بود، کتابى به نام بیندیشید و ثروتمند شوید، استون از خوشحالى در پوست خود نمى‌گنجید که سرانجام مى‌توانست با فیلسوف بزرگ آن زمان ملاقات کند.

در گردهمایى دو مرد کنار هم نشسته بود. در همان آغاز بحث آن‌ها درباره تأسیس مؤسسه ناپلئون هیل باهم صحبت کردند. در این مؤسسه قرار بر این بود که کسانى تربیت شوند و آموزش ببینند که هفده اصل موفقیت هیل را که براى دیگران تهیه و تدوین شده بود، به دیگران آموزش بدهند. این مؤسسه از سال 1952 تا سال 1962 فعالیت کرد. در این مدت هیل و استون کتابى را به اتفاق نوشتند. آن کتاب موفقیت با طرز تلقى مثبت نام گرفت. سپس هیل و دوستش کتاب موفقیت نامحدود را به رشته تحریر درآوردند.

در اوایل کار مؤسسه ناپلئون هیل، ناپلئون مجموعه‌اى از 17 سخنرانى را به چاپ رساند. در سال 1967 آقاى استون که بیش از 20 سال مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل بود و سرانجام در سال 2002 فوت کرد، از وجود این سخنرانى‌ها با اطلاع بود اما از مکان نگهدارى آن‌ها اطلاعى نداشت. این سخنرانى‌ها اخیرا، پس از مرگ مدیرعامل وقت بنیاد، یعنى دکتر چارلز جانسون برادرزاده ناپلئون هیل در سال 2019، شناسایى شدند و براى اولین‌بار در کتاب فلسفه موفقیت (Napoleon Hill's Philosophy of Success) منتشر می‌شوند.

هر یک از این سخنرانى‌ها به تفصیل توضیح مى‌دهند که معنا، اهمیت و کاربرد این اصول موفقیت و معناى هر کدام چیست. شما با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که با به کارگیرى اصول منحصر به فرد ذکر شده، مى‌توانید به موفقیت برسید و آن آرامش ذهنى را که به دنبالش هستید، به دست آورید.

کتاب فلسفه موفقیت مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به همه شما امکان مى‌دهد به مقصودى که برایتان شیرین و دلچسب است، دست پیدا کنید.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده توانا در سال 1883 و در ویرجینیا به دنیا آمد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه شروع به کار کرد و چندی بعد نوشته‌هایش توجه «رابرت تیلور»، مالک روزنامۀ تیلور را به خود جلب کرد. این فرد ناپلئون هیل (Napoleon Hill) را برای استخدام کرد و او نیز در همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد.

هیل در سال 1908 به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبۀ سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی در حین این مصاحبه، فکر سامان دادن اولین فلسفۀ موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به این نویسنده برجسته منتقل کرد. بیست سال بعد از این مصاحبه بود که کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را در سال 1928 به رشتۀ تحریر درآورد.

ناپلئون هیل در سال 1937، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب فلسفه موفقیت:

- احساس جنسى نمى‌تواند به طورکامل سرکوب شود اما مى‌تواند به شکلى تغییر کند که تبدیل به یک مقصود و منظور شود.

- اصل مغز متفکر، شرایطى فراهم مى‌سازد که ما به هدفى که داریم پى ببریم و در راستاى دسترسى به این هدف حرکت کنیم.

- اقدام یا کار، ارتباط میان آرزو، خواسته، برنامه و رسیدن به موفقیت را برقرار مى‌سازد. نکته مهم در پیوند، ارتباط قطعى بودن هدف است: قطعیت هدف و مثبت بودن نقشه باید با برنامه‌ها همخوانى داشته باشد.

- هوش بى‌انتها محدودیتى نمى‌شناسد، مگر آن محدودیت‌هایى که خود بر خودمان تحمیل مى‌کنیم.

- مغز انسان تنها با استفاده از ابتکارات شخصى رشد مى‌کند. این حقیقتى است که همه روانشناسان از آن آگاهند، اما ممکن است همه ندانند که در پس همه اینها خالق دنیاى هستى قرار دارد که اراده کرده است انسان با تلاش‌هایى که مى‌کند به همه این خواسته‌ها برسد.

در بخشی از کتاب فلسفه موفقیت می‌خوانیم:

وقتى انسان درست‌اندیش نیایش مى‌کند، اولین خواسته او از خداوند این است که به او تدبیر بیشترى بدهد. اما هرگز نمى‌خواهد شرایطى فراهم شود که او برخلاف قوانین طبیعت کار کند. او هرگز نمى‌خواهد در ازاء هیچ‌چیز همه‌چیز را به او بدهند. این‌گونه اغلب نیایش‌ها و خواسته‌هاى او برآورده مى‌شوند. او مى‌تواند به آنچه مى‌خواهد دست یابد.

درست‌اندیشى یک دارایى است که براى آن قیمتى نمى‌توان تعیین کرد. درست‌اندیشى را نمى‌توان با پول خرید یا آن را از دیگران قرض گرفت. درست‌اندیشى با دستیابى به عادت‌هاى درست ایجاد مى‌شود. نیازمند نظم و ترتیب شخصى است.

به ندرت مى‌توان کسى را پیدا کرد که براساس خواسته‌هاى خود زندگى کند. با رعایت افکار خودش زندگى کند، عادت‌هاى شخصى خودش را ایجاد کند. اغلب انسان‌ها از یکدیگر تقلید مى‌کنند. بسیارى از آن‌ها در آرزوى داشتن شرایط دیگران هستند. به کسانى که خوب مى‌شناسید نگاه کنید، عادت‌هاى آن‌ها را به دقت مطالعه کنید. خواهید دید که اغلب آن‌ها از یکدیگر تقلید مى‌کنند، مى‌خواهند مطابق آن‌ها فکر کنند. اما درست‌اندیشى راه خود را مى‌رود. او مى‌خواهد خودش باشد. وقتى با این قبیل اشخاص روبه‌رو شدید، بدانید که با یک درست‌اندیش روبه‌رو شده‌اید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1- قطعى بودن هدف
2- مغز متفکر
3- معناى ایمان
4- 29 خصوصیت شخصیت خوشایند
5- پیمودن مایل اضافى
6- ابتکار شخصى
7- نظم شخصى
8- توجه کنترل شده
9- اشتیاق
10- پنداره خلاق
11- از شکست و ناکامى یاد بگیریم
12- بودجه‌بندى زمان و پول
13- نگرش ذهنى مثبت
14- درست‌اندیشى
15- سلامت جسمانى
16- همکارى
17- نیروى عادت کیهانى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فلسفه موفقیت: 17 درس بی‌نظیر از ناپلئون هیل که برای اولین بار منتشر می‌شود
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-118-488-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فلسفه موفقیت

Nima Bidel
۱۴۰۱/۸/۲
درود بر همه شما دوستان گرامی، فلسفه موفقیت نوشته ناپلئون هیل یکی از قوی‌ترین اثر‌ها در زمینه موفقیت است. با خواندن این کتاب شما موارد زیادی همچون هدف، شخصیت، رشد مهارت، نظم شخصی، بودجه بندی رو فرا میگیرید. 💙
سپاس از کتاب راه و نشر ذهن آویز
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فلسفه موفقیت

برای دریافت کتاب فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.