معرفی و دانلود کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی: کارآفرینی را از این مسیر شروع کنید

عکس جلد کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی: کارآفرینی را از این مسیر شروع کنید
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی: کارآفرینی را از این مسیر شروع کنید

مرتضی گودرزی، نویسنده‌ی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی، به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به کارآفرینی موفق و ثروتمند تبدیل شوید. کارآفرینی و تبدیلِ یک استارتاپ کوچک به یک کسب‌وکار بزرگ کار راحتی نیست، بلکه نیاز به مهارت‌ دارد. نویسنده در اثر پیش رو تلاش کرده‌ به افرادی که رؤیای رسیدن به شغل دل‌خواهشان را در سر دارند، در مسیر رسیدن به این هدف یاری برساند.

درباره‌ی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی

کارآفرینی، علاقه به ایجاد یک شغل جدید، درآمدزایی بیشتر و بازاریابی طرفداران زیادی دارد. یک کارآفرینی تازه‌کار ممکن است به موفقیت جف بزوس، مارک زاکربرگ، استیو جابز، جردن بلفورت و دیگر کارآفرینان بزرگ و افسانه‌ای دنیا نرسد، اما در قد و قامت خودش می‌تواند با استفاده از راهنمایی‌ به موفقیت‌های بزرگ دست‌ یابد. یک کارآفرین بزرگ هیچ ویژگی ظاهری خاصی ندارد، اما بر اساس تحقیقات، بیشتر کارآفرینان موفق ویژگی‌های شخصیتی مشترکی دارند؛ آن‌ها دارای عزم بالا، توانایی رهبری، انعطاف‌پذیری کافی، خلاقیت، اعتمادبه‌نفس، هیجان و هوشمندی زیاد هستند.

کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی، کتابی از مرتضی گودرزی است که شما را به یک کارآفرین فوق‌العاده تبدیل می‌کند. این اثر برای تمام انسان‌های سخت‌کوشی که رؤیای رسیدن به شغل موردِنظر خود را دارند و برای تحقق این رؤیا زحمت می‌کشند، نوشته شده است.

کارآفرین موفقی بودن کار آسانی نیست؛ به‌ دیگر عبارت، بدون دارا بودن برخی از پیش‌نیازها، تبدیل شدن به یک کارآفرین خوب ممکن و دائمی نیست. شما باید نسبت‌ به موفقیت در کسب‌وکارتان حریص باشید و تمام فکر و ذکرتان رسیدن به چیزی که می‌خواهید باشد. مرتضی گودرزی در کتاب خود به این نکته اشاره دارد که اگر دوست دارید به آن چیزی که می‌خواهید تبدیل شوید، کافی است از شغل نامربوط و کسل‌کننده‌ای که دارید استعفا دهید و قسم بخورید که همه‌ی توان‌تان را برای رسیدن به آرزهاتان به کار ببندید.

در کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی نوشته‌ی مرتضی گودرزی یاد می‌گیرید که مشخصاً هیچ طلسم یا جادویی وجود ندارد که شما را یک‌شبه به کارآفرینی نمونه و قدرتمند تبدیل کند. بااین‌حال، برای افرادی که به این کار معتادند و حاضرند در جهت رسیدن به آن سخت تلاش کنند، ترکیبی از مهارت‌های لازم برای کارآفرینی وجود دارد.

مرتضی گودرزی در کتابی که تألیف کرده است، تجارب و راهنمایی‌هایی خود را در شش فصل عرضه می‌کند. فصل اول با یک پرسش آغاز می‌شود: «چرا کارآفرین موفق یک موجود سرکش، درنده و معتاد به پیروزی است؟». در فصل دوم، نویسنده چهار درس برای افراد جوانی که به کارآفرینی تمایل دارند ارائه می‌کند. در فصل سوم از مخاطب پرسیده می‌شود که آیا برای ورود به شغل جدید آماده هست یا خیر؛ شغلی که واقعاً آن را می‌خواهد و به آن علاقه دارد. فصل چهارم به افرادی اشاره دارد که در همان ابتدای کار شکست می‌خورند. این فصل به شما دلایل شکست این گروه از افراد را بیان می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در زمره‌ی آن‌ها قرار نگیرید. «چطور به سادگی شغل رؤیایی خود را پیدا کنید»، عنوان فصل پنجم است. در فصل آخر نیز اشتباهات فاحش در راه‌اندازی یک استارتاپ بیان می‌شود. در این فصل شما یاد می‌گیرید چه کارهایی را انجام ندهید تا در کسب‌وکار نوپایتان، به موفقیت برسید.

کتاب پیش رو توسط انتشارات اردوی سوره منتشر شده است.

کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که قصد شروع یک کسب‌وکار یا نوآوری در شغل خود را دارند، از کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی بهره می‌برند.

با مرتضی گودرزی بیشتر آشنا شویم

مرتضی گودرزی در سال 1368 به دنیا آمد. وی تاکنون چند اثر در ژانر خودسازی به چاپ رسانده است. به‌عنوانِ‌مثال، کتاب «قدرت شگفت‌انگیز مغز» تلاش می‌کند پرورش مغز را، به شیوه‌ای که کارآمدتر باشد، به مخاطب آموزش دهد. کتاب «آشنایی با 30 عادت روزانه‌ی کارفرمایان موفق»، محتوای دیگری است که توسط این نویسنده تولید‌شده و در راستای مدیریت یک کسب‌وکار ارائه می‌شود. نویسنده افزون‌ بر این‌ها، یک فیلمنامه به نام «چرخه‌ی زندگی» نوشته که درباره‌ی فلسفه‌ی زندگی است. مرتضی گودرزی در زمینه‌ی شعر نیز دستی برآتش دارد و مجموعه‌شعر «بگذریم» را سروده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی

  • رویای خود را نقاشی کنید.
  • شکست مخالف موفقیت نیست، بلکه لازمه آن است.
  • بهتر است برای رسیدن به موفقیت انعطاف‌پذیر باشید.
  • میزان تلاش شما برای کسب و کارتان به افزایش درآمد شما منجر می‌شود.

در بخشی از کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی می‌خوانیم

باید پذیرفت که همه‌ی دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه امروزی ما را نمی‌توان به گردن دولت انداخت. متاسفانه سنت‌های غلط موجود در جامعه ما یکی از دلایل اصلی عدم پیشرفت اقتصادی در کشور شده است.

مثلا اگر جوانی تصمیم داشته باشد شغل اداری خود را رها کرده و به دنبال ایجاد یک کسب و کار مستقل برود، به‌شدت با واکنش خانواده و اطرافیان مواجه خواهد شد.

همه و همه در نقش یک کارشناس اقتصادی برای او ظاهر می‌شوند و بجای دادن روحیه و امید، مدام او را سرزنش کرده و به دنبال منصرف کردن آن هستند. طبیعی است که چنین هجمه‌هایی هزینه شکست خوردن را برای شخص بالا می‌برد و از آن یک غول بزرگ ساخته می‌شود و در آخر منجر به کنار کشیدن و شروع نکردن هدفی و رویایی که فرد در سر داشته است می‌شود.

اما از طرف دیگر هم معمولا کارآفرینانی که موفق به ایجاد یک کسب و کار می‌شوند، جاه‌طلبی کافی برای بزرگ کردن آن را ندارند، اصطلاحا باید گفت که سقف آرزوها در اینجا بسیار کوتاه است.

مردم ما خیلی سریع به اندک موفقیت خود راضی می‌شوند و به اشتباه نام آن را قناعت می‌گذارند تا خودشان و اطرافیان را قانع کنند که نیازی به تلاش بیشتر ندارند.

برای سالیان درازی است که چنین طرز تفکری در تمام جامعه ما پخش شده و از مردم تحصیل کرده ما افرادی صرفا آکادمیک ساخته که ترجیح می‌دهند به هیئت علمی یک دانشگاه بپیوندند تا اینکه در یک کارخانه مشغول نو‌آوری و افتخارآفرینی برای کشورشان باشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: چرا کارآفرین موفق یک موجود سرکش، درنده و معتاد به پیروزی است؟
فصل 2: جوان هستی و رویای کارآفرینی داری؟ این چهار درس تنها چیزی است که لازم داری
فصل 3: آیا آماده ورود به شغل جدید هستید؟
فصل 4: چرا افراد عادی در همان مرحله‌ی اول رسیدن به هدف شکست می‌خورند؟ (و چطور شما از آن‌ها نباشید)
فصل 5: چطور به سادگی شغل رویایی خودمان را پیدا کنیم؟
فصل 6: با این 10 اشتباه در راه‌ اندازی استارتاپ فاتحه‌ی کسب‌وکارتان خوانده شده است!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی: کارآفرینی را از این مسیر شروع کنید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-622-7465-70-9
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی

برای دریافت کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرینی وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.