معرفی و دانلود کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی

عکس جلد کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی

دارن هاردی در کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی، با ارائه راهکارها و نکات مفید و کارآمدی به شما کمک می‌کند تا مرزهای موفقیت را رد کنید و در مسیر کارآفرینی خود با قدم‌هایی مطمئن گام بردارید. با شنیدن این کتاب می‌توانید اطلاعات خود را گسترش داده و دنیایی بهتر برای خود و دیگران ایجاد کنید.

درباره کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی:

عامل اصلی موفقیت هر کارآفرینی به مقدار قدرت، استقامت عاطفی و میزان مهارت‌های تخصصی او ارتباط دارد. اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را شروع کنید، اما ترس از ناشناخته‌ها شما را از این کار بازداشته است، کتاب میانبر موفقیت در کارآفرینی (The Entrepreneur Roller Coaster) شما را در این مسیر یاری می‌رساند.

دارن هاردی عقیده دارد دلیل شکست بسیاری از افراد در کسب‌وکارشان عوامل درونی و احساسی هستند. یک شکست یا تجربه‌ای تلخ برای یک کارآفرین می‌تواند بزرگ‌ترین عاملی باشد که موقعیت خود را ترک کند و دیگر سراغ آن ماجراجویی نرود. این نویسنده و کارآفرین برجسته در کتاب میانبر موفقیت در کارآفرینی، استراتژی‌هایی را از موفق‌ترین افراد در سراسر جهان جمع‌آوری کرده و به شما یاد می‌دهد تا مهارت‌های اصلی برای یک تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را یاد بگیرید.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که چهار مهارت اصلی برای موفقیت هر کارآفرین لازم است: فروش، استخدام، رهبری و بهره‌وری. طبق آخرین آماری که گرفته شد، حدود 90 درصد افراد شاغل کارمند هستند و از بین آن‌ها کسانی که شهامت پا پیش گذاشتن برای شروع کسب‌وکارشان را دارند، 66 درصد شکست می‌خورند؛ یعنی حدود دو سوم تمام کسب‌وکارهای جدید در جهان.

هر یک از کارآفرینان برای یک ماجراجویی منحصر به خودشان فراخوانده می‌شوند تا در این مسیر از موانع گذشته و به فرد بهتری تبدیل شوند. اگر شما هم آرزو دارید که کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید اما از ناشناخته‌ها می‌ترسید، یا اگر به‌عنوان یک کارآفرین فعالیت می‌کنید اما از میزان موفقیت خود اطمینان کافی ندارید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی:

- این کتاب می‌تواند به هرکسی که همیشه می‌خواسته کارآفرین باشد، اما نمی‌داند از کجا شروع کند یا چه انتظاری داشته باشد، کمک کند. (تونی هسیه - کارآفرین و بازرگان آمریکایی)

- چیزهایی را که دارن هاردی در این دویست صفحه فشرده کرده است، من بیست سال طول کشید تا بیاموزم. این کتاب را بخوانید. چراکه موفقیت شما را تسریع می‌کند و سعادت شما را در آینده تضمین می‌کند. (دیموند جان - تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی)

- دارن هاردی مردی در مأموریت است. او راه پیشرفت شما دیده و به‌اندازه کافی سخاوتمند است که آن را به شما به اشتراک بگذارد. (ست گادین - نویسنده، کارآفرین و سخنران آمریکایی)

- ای‌کاش این کتاب را بیست سال پیش هنگام شروع سفر کارآفرینی خود می‌خواندم. (دیوید بچ - نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین آمریکایی)

- دارن هاردی بزرگان زمان ما را مطالعه کرده است. او با آن‌ها مصاحبه کرده، از آن‌ها درس گرفته و همه را در یک کتاب گنجانده است. (دیو لینیگر)

- این کتاب را قبل از شروع کار کارآفرینی باید بخوانید. (پیتر دیاماندیس - مهندس، پزشک و کارآفرین یونانی - آمریکایی)

- دارن روح کارآفرینی را بهتر از هرکسی که می‌شناسم تسخیر کرده و گسترش می‌دهد. من 25 سال است که کارآفرین موفقی هستم اما این کتاب من را بیشتر از قبل هیجان‌زده کرد. شما باید این کتاب را فوراً بخوانید و از نکات آن استفاده کنید. (درک سیورز - نویسنده، موسیقیدان، برنامه‌نویس و کارآفرین آمریکایی)

کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند برای تمام کارآفرینان تازه‌کار و صاحبان کسب‌وکار که قصد دارند در مسیر شغلی خود موفقیت زیادی کسب کنند، مفید باشد.

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مربی برجستهٔ موفقیت بیش از بیست سال است که در صنعت رشد و موفقیت شخصی فعالیت می‌کند. او تابه‌حال سخنرانی‌های انگیزشی زیادی برگزار کرده و یکی از برترین مربیان در زمینه موفقیت به شمار می‌آید. دارن هاردی (Darren Hardy) کسب‌وکار خود را از 18 سالگی شروع کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

وی همچنین سه شبکهٔ تلویزیونی را هدایت می‌کند که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تأثیرگذاری بالا در آن‌ها تولید می‌شود. هاردی با کارآفرینان و مدیران برجسته‌ای در سراسر دنیا مثل «استیو جابز»، «مارک زاکربرگ» و «ایلان ماسک» ارتباط داشته و همین موضوع در موفقیت او در دنیای تجارت و کسب‌وکار تأثیر زیادی داشته است.

این کارآفرین موفق در حال حاضر با بیش از دو میلیون نفر مخاطب از طریق وبلاگ، توییتر، فیس‌بوک و صفحات شخصی خود با افراد زیادی ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعات خود در زمینه موفقیت را با آن‌ها در میان می‌گذارد. از دیگر کتاب‌های مشهور او در این زمینه می‌توان به «اثر مرکب»، «بهترین سال زندگی تو»، «تغییر بزرگ» و «استثنا باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی می‌شنویم:

اشتیاقی که توی انواع گفتگو می‌بینیم واقعاً هیجان‌انگیزه. واقعاً اشتراک گذاشتن یادگیری با دیگران کلید کسب بینشه. فقط برای اونایی که باهاشون به اشتراک می‌ذاریم مفید نیست. بلکه بیشترین نفعش به شما میرسه. حلقهٔ یادگیری رو یادتون میاد؟ یادگیری‌تون زمانی مفید میشه که وقتی چیزی رو می‌شنوی ببینیش و بعد بنویسیش و بعدش آخرین قسمت حلقه یعنی موقعی که اظهار میکنی و چیزی رو که یاد گرفتی به زبون میاری. در نتیجه به اشتراک گذاشتن یادگیریتون با دیگران بیشترین منفعت رو برای خودتون داره پس به این کار ادامه بدین. چون به خودتون کمک میکنه.

خب از اونجایی که قبلا روی نگرش و بعد روی فروش بحث شده، حدس میزنم یه مقدار تو این ماجرا سرعت گرفتین. سرعت دادن به کارا کمک میکنه از این زمینه‌ها عبور کنین و از الگوهای ضعیفی که طی زمان تکامل یافتن رد بشین و اینجا تازه جان تازه‌ای به هیجان و اشتیاقتون می‌دید. گفتیم که فروش می‌تونه تغییر وضعیت بده. به یادگیری لذت می‌بخشه که خیلیا گفتن یادگیری یه کار پرزحمته و یه ذره عذاب‌آوره. یادتون باشه. انگار ما 95 درصد مواقع به سختی معدن رو حفر می‌کنیم. برای اون پنج درصد که بتونیم بیایم بیرون و بالای تپه و خورشید و حس کنیم که روی چهرهٔ خندان پیروزمندمون پرتو میندازه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
بخش یک
33 دقیقه
بخش دو
10 دقیقه
بخش سه
16 دقیقه
بخش چهار
21 دقیقه
بخش پنج
38 دقیقه
بخش شش
25 دقیقه
بخش هفت
19 دقیقه
بخش هشت
19 دقیقه
بخش نه
22 دقیقه
بخش ده
30 دقیقه
بخش یازده
28 دقیقه
بخش دوازده
26 دقیقه
بخش سیزده
28 دقیقه
بخش چهارده
36 دقیقه
بخش پانزده
36 دقیقه
بخش شانزده
36 دقیقه
بخش هفده
29 دقیقه
بخش هجده
16 دقیقه
بخش نوزده
23 دقیقه
بخش بیست
19 دقیقه
بخش بیست و یک
25 دقیقه
بخش بیست و دو
17 دقیقه
بخش بیست و سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویوحید مرتضوی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی

سعید
۱۴۰۱/۷/۲۰
به شمایی که دارید این کامنت رو می‌خونید، فقط یک توصیه دارم: «این کتاب رو بخر و کامل گوش بده». من چندتا استارت آپ دارم. راستش همینجوری خریدمش. اما خیلی منو جذب کرد که گوشش بدم. بعد همینطور بیشتر و بهتر جذبم کرد و دستاوردهای زیادی تا همین الان که فصل هشتم هستم رو بدست آوردم. غرق میشی در تفکرات بسیار ممتاز و سودآور. غرق میشی در روش فکر فروش. می‌فهمی که اگه می‌خوای پولدار شی باید تفکرت رو از زرنگ بازی و دغل بازی و فشار، به خدمت و حمایت و کمک کردن به مردم عوض کنی. همش هم مثالهای عینی و واقعی میاره. من واقعا از دارن هاردی و مترجم ممنونم. اوه! یه موضوعی خیلی مهم: گوینده بسیار بسیار بسیار عالی صحبت می‌کنه و جذابیت مطالب رو حتی ده برابر می‌کنه. بخرش و گوش بده و کیف کن و یاد بگیر و انجامش بده و موفق باش!
علیرضاامیری
۱۴۰۲/۲/۵
شروع یک کار می‌تونه راحت باشه ولی اینکه بتونیم بقا داشته باشیم به شدت سخته و نیاز به یه راهنمای عالی هست که دارن هاردی میتونه بهترین مربی باشه این انتظار از کسی نمیره که بقا شمارو تضمین کنه تازه اگه باعث نشه که از مسیر خارج شی ولی دارن هاردی این کارو بی منت انجام میده و تضمین میکنه که موفق میشی و و بقا داری به شدت توصیه میکنم با این کتاب ارتباط بگیرین بهش به عنوان بهترین مربی بیزینستون نگاه کنین اصلانم مهم نیست کجای این کره خاکی باشی یا چه شرایط اقتصادی داشته باشی.
سید حسن جهانمیر
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتابهای دارن هاردی را دنبال میکنم کار آفرینی یک کتابی هست تکمیل کننده کتاب اثر مرکب ترن هوایی هسته آقای هاردی خیلی ساده وحامیان توضیح میده البته گوینده با صدای شیوا ودوست داشتی شنوده بیشتر به خود جذب میکندبا تشکر از کتابراه
لیدا احمدی
۱۴۰۲/۲/۲۸
من در شروع ایجاد یک کسب و کار جدید هستم وبه طور اتفاقی این کتاب انتخاب کردم ولی خدارو شاکرم که این کتاب سر راه من قرار داد میدونم و ایمان دارم با چیزهایی که از این کتاب یاد گرفتم بسیار پر قدرت و با درایت میتونم شروع کنم
محمد فریدی
۱۴۰۱/۱۰/۸
درن هاردی عاشقتم. برای پنجمین بار این کتاب رو خوندم و شنیدم و هر بار چند تا مطلب جدید یاد گرفتم که بدجور به دردم خورده. بازم گوش خواهم داد. چون بعد هربار تموم کردن این کتاب کلی در کارم جلو میفتم و تغییراتی اتفاق میفته
بهنام مهرابی
۱۴۰۱/۶/۱۸
کتاب خوبی بود همراه با ترجمه روان. محوریت کتاب سرمایه گذاری کردن رو خودتون و روبه روشدن با ترسا بود. من که خوشم اومد پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش👍
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۱۰/۸
برای بازاریابی کتاب فوق العادیه. هاردی یکی از قویترین افراد در این حوزه هست. برای شروع کار جدید مفیده.
Hosein Hasanzade
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
سلام به نظر من این کتاب فقط برای کارآفرینی نیست بلکه یک کتاب آموزنده اخلاقی برای چگونه زندگی کردن میان مردم است.
محمد امینیان
۱۴۰۲/۳/۲۷
توصیه میکنم بارها و بارها گوش کنید و تا میتونید از شیوه‌های گفته شده بهره‌برداری کنید
محمد حسنوند حیدرخانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
دوستان کتاب خوبیه. فقط به شرطی که نکته هاشو یادداشت کنید چون هر جمله‌اش خودش یه صحفه معنی داره
زینب حقدوست
۱۴۰۱/۱۰/۹
بسیار عالی هستش. من بعد از خواندن کتاب اثر مرکب تصمیم گرفتم تمامی آثار دارن هاردی رو بخونم
محمد گندم کار
۱۴۰۰/۷/۶
خوبه.... برا کسایی که تازه دارن شروع به درامد زایی میکنن پیشنهادات خوبی داره
محمد باقری پور
۱۴۰۱/۶/۲۸
کتاب خوبی مخصوصا برای افرادی که در اواسط کار هستند.
حسن مهدیزاده سراج
۱۴۰۲/۹/۱۳
واقعا من از شنیدن این کتاب صوتی لذت بردم
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۵/۱۳
متنی کتاب را پیدا نکردم و صدای گوینده برای جااب نبود
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی

برای دریافت کتاب صوتی میانبر موفقیت در کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.