معرفی و دانلود کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند

عکس جلد کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند

کتابی خواندنی اثر نویسنده‌ی توانای ایرانی، فریبا کلهر، همراه با تصاویری دیدنی و خیال‌انگیز از امیر مفتون. نویسنده در کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند داستانی تخیلی را برای شما روایت می‌کند که با خواندن آن قدم به جهانی هیجان‌انگیز خواهید گذاشت.

درباره‌ی کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند

آماده‌ی خواندن یک داستان هیجان‌انگیز و غیرمنتظره هستید؟ کتاب وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند نوشته‌ی فریبا کلهر اکنون پیش روی شماست. این کتاب در شمار قصه‌های سائوری قرار دارد و پیش از آن که به سراغ خواندن آن بروید، بهتر است این چند سطر را بخوانید تا با کلمه‌ی «سائوری» آشنا شوید!

سائوری در فرهنگ ژاپنی از دو کلمه‌ی «سا» به معنای این که هر چیزی سبک و شیوه‌ی خودش را دارد و «ئوری» به معنای بافتن تشکیل شده است. بافندگان در این شیوه بدون نقشه و طرحی از پیش تعیین‌شده به بافتن مشغول می‌شوند و کار را به دست تخیلشان می‌سپارند. نتیجه‌ی نهایی در این شیوه چیزی است که تا کنون مشابه آن در جهان وجود نداشته و درست در همان لحظه درون ذهن بافنده شکل گرفته است. حالا با این اوصاف فکر می‌کنید نویسنده‌ی کتاب وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند چرا چنین اسمی را برای کتاب داستان خود انتخاب کرده است؟

فریبا کلهر در این کتاب خواندنی داستان هزاررنگ و هزارنقش طوطی‌های بازیگوش را در ذهن شما خواهد بافت و درنهایت، شما را با قصه‌ای خیال‌انگیز حیرت‌زده خواهد کرد. شاید نویسنده عنوان سائوری را از این جهت برای قصه‌ی این کتاب انتخاب کرده است که می‌خواهد شما را در هر صفحه از آن با اتفاقی غیرمنتظره روبه‌رو سازد؛ وقایعی که پیش از رقم خوردنشان فکرش را هم نمی‌کرده‌اید قصه را با خود به چنین سمت و سویی ببرند!

کتاب وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند به همت انتشارات پرتقال منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کودک و نوجوان شده است.

کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12 سال که به دنبال قصه‌ای خیال‌انگیز هستند از خواندن کتاب وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند لذت خواهند برد.

با فریبا کلهر بیشتر آشنا شویم

فریبا کلهر، نویسنده و مترجم ایرانی، در سال 1340 چشم به جهان گشود و در جوانی از طریق همکاری با نشریاتی مانند مجله‌ی رشد و داستان‌هایی خواندنی و خیال‌انگیز وارد عرصه‌ی ادبیات کودک و نوجوان شد. فریبا کلهر (Fariba Kalhor) در دهه‌ی دوم زندگی خود موفق شد جایزه‌ی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را برای اثری با عنوان سوت فرمانروا از آن خود کند. او در ادامه‌ی فعالیت‌هایش کار خود را به حوزه‌ی کودک و نوجوان محدود نکرد و نگارش و ترجمه‌ی داستان‌هایی را برای مخاطب بزرگسال نیز به کارنامه‌ی حرفه‌ای خود اضافه کرد. از آثار او می‌توان به کتاب «شوهر عزیز من»، «در کنار او فقط تو بوده‌ای»، «شروع یک زن» و «فسقل قصه‌های موتوری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند می‌خوانیم

روزی یک سنبل که دیگر طاقت نداشت برای خوردن بًل صبر کند،

یواشکی رفت توی لانه‌ی یک بلبل تا یواشکی بًل بخورد و بی‌سروصدا از آنجا برود.

سنبل یواشکی رفت اما نتوانست یواشکی بًل بخورد و یواشکی از لانه‌ی بلبل بیاید بیرون و...

و گیر افتاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-622-274-187-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند

برای دریافت کتاب قصه‌های سائوری: وقتی طوطی‌ها قاطی می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.