معرفی و دانلود کتاب کلوچه گرد و قلنبه

عکس جلد کتاب کلوچه گرد و قلنبه
قیمت:
6000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلوچه گرد و قلنبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلوچه گرد و قلنبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلوچه گرد و قلنبه

کتاب کلوچه گرد و قلنبه نوشته‌ی اوا پررا، بازنویسی داستانی قدیمی و کودکانه است. قصه‌ی این کتاب در مورد کلوچه‌ای است که بعد از پخته شدن از دست همه فرار می‌کند تا اینکه روباهی باهوش او را می‌بیند.

موضوع کتاب کلوچه گرد و قلنبه (Un Pastis Rodo I Bonic: Conte Popular Angles) چیست؟

در روزگاری پیرمرد و پیرزنی همراه با پسر کوچکی زندگی می‌کردند. یک روز صبح پیرزن تصمیم می‌گیرد که کلوچه بپزد؛ او به پسرک می‌گوید تا مراقب اجاق و کلوچه باشد تا او به کارهای باغ رسیدگی کند، اما پسر که گرسنه‌اش شده بود در اجاق را باز می‌کند. باز کردن در اجاق همانا و فرار کردن کلوچه همانا. کلوچه در راه از آدم‌ها و حیوانات زیادی می‌گریزد تا اینکه به روباهی مکار و باهوش برمی‌خورد...

داستان کلوچه‌ی گرد و قلنبه، تشبیهی از زندگی واقعی و روزمره انسان‌هاست؛ داستانی که به دنبال هدف دویدن اما به آن نرسیدن را به زیبایی و سادگی به تصویر می‌کشد. کلوچه که تمثیلی از هدف است، از دست پسرک داستان که به سختی دنبال او می‌دوید، می‌گریزد. کلوچه از دست آدم‌های دیگر و حتی گرگ هم فرار می‌کند. اما روباه که نماد هوش و ذکاوت است با زیرکی کلوچه را به سمت خود می‌کشاند و به هدفش دست می‌یابد. این قصه با زبانی ساده در پی بیان این موضوع است که تنها دنبال کردن هدف باعث موفقیت نمی‌شود، بلکه لازمه‌ی دستیابی به هدف و موفقیت در زندگی، تفکر کردن و به کارگیری هوش و ذکاوت است.

کتابکلوچه گرد و قلنبه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اوا پررا (Eva Perera) این داستان دلنشین را با تصویرگری‌های کلاسیک و فوق‌العاده جذاب که کاملا متفاوت از دیگر کتاب‌های کودک است، برای کودکان دبستانی تالیف کرده و به آن‌ها مفاهیم مهمی را می‌آموزد.

در بخشی از کتاب کلوچه گرد و قلنبه می‌خوانیم:

کلوچه آن قدر قل خورد و قل خورد تا به دو تا دختر رسید که تمشک جمع می‌کردند. دخترها پرسیدند: «کلوچه، کلوچه گرد و قلنبه! کجا می‌روی؟» کلوچه جواب داد: «از دست پیرزن و پیرمرد و پسرک فرار کردم. چاه کن‌ها را جا گذاشتم. شما را هم جا می‌گذارم.» سپس قل خورد و دور شد. دخترها به دنبال کلوچه دویدند؛ اما هر چه دویدند به او نرسیدند. خسته شدند. نشستند، تمشک خوردند و استراحت کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلوچه گرد و قلنبه
نویسنده
مترجمفریبا کلهر
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-964-12-0090-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلوچه گرد و قلنبه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلوچه گرد و قلنبه

برای دریافت کتاب کلوچه گرد و قلنبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.