معرفی و دانلود کتاب همه چیز درباره علوم

عکس جلد کتاب همه چیز درباره علوم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز درباره علوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز درباره علوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چیز درباره علوم

کتاب همه چیز درباره علوم نوشته‌ی امیلی گروسمن از مجموعه‌ی «همه‌چیز درباره»، اطلاعات بسیاری به شما درباره‌ی معنا و مفهوم کلی علم می‌دهد. این کتاب برای دانشمندان کودک و نوجوان نوشته‌ شده است تا بتوانند به آسانی اطلاعاتی را که می‌خواهند به دست بیاورند.

موضوع کتاب همه چیز درباره علوم:

مجموعه‌ی جالب «همه چیز درباره» از سوی انتشارات دی کی چاپ شده است که ناشر تخصصی کتاب‌های دایره‌المعارفی محسوب می‌شود. مجموعه‌ی پیش رو دربرگیرنده‌ی موضوعاتی مهم در قالب دایره‌المعارف تصویری است که اطلاعات جذابی ارائه می‌دهد. کتاب همه چیز درباره علوم (Findout science) دربردارنده‌ی اطلاعات و تصاویر شگفت‌انگیزی درباره‌ی معنا و مفهوم علم، انواع موجودات، فرآیند حل مسئله، انواع انرژی الکتریسیته و علت ایجاد آن و ... است.

امیلی گروسمن (Emily Grossman) در مجموعه‌ی پیش رو تلاش می‌کند تا بیشترین اطلاعات را با شکل و ظاهری جذاب در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهد تا علاوه بر یادگیری از مطالعه‌ی این آثار لذت ببرند.

کتاب همه چیز درباره علوم برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند و کنجکاو به انواع مختلف علوم جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب همه چیز درباره علوم می‌خوانیم:

نیرو، به معنای هل دادن یا کشیدن (کشش یا رانش) است. برای حرکت و جابه جایی اجسام، به نیرو نیاز داریم. نیروها می‌توانند به حرکت اجسام، سرعت ببخشند، سرعت آن‌ها را کم کنند یا آن‌ها را از حرکت باز دارند. نیروها می‌توانند موجب تغییر مسیر یا تغییر شکل اجسام نیز بشوند. بیشتر نیروها فقط زمانی عمل می‌کنند که اجسام با یکدیگر تماس داشته باشند. نیروهای دیگر، مثل جاذبه و مغناطیسم، از راه دور عمل می‌کنند.

نیروی‌های رانشی یک قایق بادبانی از نیروی رانشی باد، برای شروع حرکت و ادامه آن در آب استفاده می‌کند. اگر وزش باد کم شود، حرکت قایق، گند و در نهایت متوقف می‌شود، به این دلیل که هوا و آب، آن را به عقب می‌راند.

باد، بادبان را هل می‌دهد و قایق در آب به سمت جلو حرکت می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چیز درباره علوم
نویسنده
مترجمحوا میر محمدیان
ناشر چاپیانتشارات ضریح آفتاب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-476-224-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چیز درباره علوم

علی محمدبیگی
۱۴۰۲/۴/۷
خوبه واسه حرفه ای‌هایی مثل منه مبتدی
mahmoud reza
۱۳۹۹/۱۱/۴
کتاب‌های بسیار عالی هستند.
عین الله سلیمی
۱۳۹۹/۸/۲۴
عالی بود
ممنونم💖
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب همه چیز درباره علوم

برای دریافت کتاب همه چیز درباره علوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.