معرفی و دانلود کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی

عکس جلد کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی

کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی، ماجرای شاهزاده‌ای زیبا و مهربان است که با نامادری بدجنس و خودخواه خود زندگی می‌کند. این نامادری به زیبایی‌ شاهزاده خانم حسادت می‌کند و قصد کشتن او را دارد.

موضوع کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی چیست؟

سفید برفی (Snow White) شاهزاده‌ای خوش‌قلب است که به ناچار با نامادری جادوگر خود زندگی می‌کند. این نامادری ملکه‌ی سرزمین است و تصمیم می‌گیرد تا سفید برفی را برای همیشه از بین ببرد؛ چراکه به زیبایی او حسادت می‌کرد. ملکه به شکارچی قصر دستور می‌دهد تا سفید برفی را به جنگل ببرد و بکشد.

داستان سفید برفی، حکایت جذابی دارد و یکی از داستان‌های محبوب اروپایی محسوب می‌شود. مجموعه‌ی قصه‌های شیرین جهان تلاش می‌کند تا با بازنویسی این داستان‌های قدیمی، روایتی نو ارائه دهد.

کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرطرفدار محبوبیتی جهانی دارد و برای کودکان 5 تا 8 سال آموزنده و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی می‌خوانیم:

روزی، ملکه برای اینکه نقشه شیطانی خود را انجام دهد، شکارچی قصر را صدا زد و به او گفت: «سفید برفی را به بهانه‌ای به جنگل ببر و او را بکش.» شکارچی دستور ملکه را اطاعت کرد و شاهزاده خانم را به جنگل پر از درختی برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی
مترجمحوا میر محمدیان
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-622-95139-9-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی

برای دریافت کتاب قصه‌های شیرین جهان: سفید برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.