معرفی و دانلود کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت

عکس جلد کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت
قیمت:
۱۷۱۰۰ 8550 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت نوشته‌ی شهرام شفیعی، داستان پدری است که ماجراهای روزمره‌ی زندگی خود و خانواده‌اش را با زبانی طنز به تصویر می‌کشد. این اثر دوست داشتنی به آموزش مسائل اجتماعی می‌پردازد.

موضوع کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت چیست؟

شما در این کتاب آموزنده با داستان یک خانواده‌ی 4 نفره آشنا می‌شوید؛ ماجرای پدر و پسری که بدون فکر دست به رفتارهای عجیب و حتی غلط می‌زنند. این اثر دلنشین به کودکان رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی، رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های اقتصادی و… را آموزش می‌دهد.

نام یکی از ماجراهایی که در این جلد از مجموعه می‌خوانید، شکایت است. روزی به پدر خانواده یک کارت دعوت دادند که او همراه با خانواده‌اش به یک رستوران خیلی بهداشتی بروند، اما تا وارد آنجا شدند بوی بدی را استشمام کردند که حال همه بد شد و اتفاقات خنده‌داری بینشان رخ داد!!!

درباره مجموعه قصه‌های من و بچه‌هام:

داستان‌های این مجموعه‌ی کمیک استریپ، خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های 70 سال بعد را خواهد ساخت؛ زیرا کودکان با خواندنشان محال است آن‌ها را از یاد ببرند و سال‌های بعد با یادآوری داستان‌های این مجموعه باز هم خواهند خندید.

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان فوق‌العاده همراه با تصویرهای دوست‌داشتنی برای تمامی کودکان دبستانی جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت می‌خوانیم:

آن روز صبح ما خواب ماندیم. مدرسه‌ی پسرم خیلی دیر شد. پسرم را برداشتم و تندی بردم مدرسه. به مدیر گفتم: «بفرمایید، فقط وقت نشد که بیدارش کنیم! اگر خواستید او را از مدرسه بیندازید بیرون، اول بیدارش کنید!» موقع شام گفتم: «شب‌ها باید ساعت 10 بخوابیم. اگر زود بخوابیم، صبح‌ها به موقع بیدار می‌شویم.» شب ما همگی کمک کردیم و میز غذا را چیدیم. مامانی گفت: «پیتزا درست کرده‌ام زود بخورید. باید ساعت 10 بخوابیم.» پسرم گفت: «دو روز طول می‌کشد تا این پیتزا خنک شود!» مامانی گفت: «من، پیتزا درست کرده‌ام نه آسفالت!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-6093-11-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۱۰۰ 8550 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت

امنه احمدی
۱۴۰۱/۴/۱۲
خیلی طولانی است واسه خوندن نقاشی‌ها جدا کشیده شدن
فاطمه نوبخت
۱۳۹۹/۱۰/۱
سلام. پیشنهاد میدم این کتاب خوب رو بخرید♥️♥️♥️
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت

برای دریافت کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.