معرفی و دانلود کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی

عکس جلد کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی

کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی اثر شهرام شفیعی عنوان جلد دوم از مجموعه طنز قصه‌های غرب وحشی است. در این کتاب نیز با شخصیت‌های داستان قبل مواجه می‌شویم؛ شخصیت‌هایی که حضور ثابت‌شان در داستان‌های مختلف این مجموعه، اگرچه هر بار به شناخت کامل‌تری از آن‌ها منجر شده، اما هرگز به ورطه تکرار نیفتاده و همه رفتارها و دیالوگ‌هایشان در هر کدام از قصه‌ها در اختیار پیشبرد داستان بوده است.

شفیعی در این کتاب نیز خواننده را از همان ابتدا با عنوان داستان غافلگیر کرده و با خودش به دنیای فانتزی گربه‌های وسترن می‌برد. «مرغ سوخاری برای جنازه» داستان درگیر شدن کلانتر در دستگیری سردسته یک باند جنایتکار است که از پوست گربه‌ها کیف زنانه درست می‌کنند، غافل از اینکه خود کلانتر بدون اینکه خبر داشته باشد، در حال همکاری با این گربه جنایتکار است. در این داستان ضمن به‌کارگیری همه عناصر داستان‌های وسترن، قصه‌ای خلق می‌کند که می‌تواند برای مخاطبان ناآشنا با این ژانر نیز جذاب باشد؛ چرا که داستان او بر مولفه‌های اصلی طنز بنا شده و خودش را تنها مقید به خنداندن مخاطب به وسیله هر نوع شوخی منطبق بر جریان‌های روز و تاریخ مصرف‌دار کمدی نمی‌داند.

کتاب «مرغ سوخاری برای جنازه» پر از ریزه‌کاری‌های جذاب و دیالوگ‌های دوست‌داشتنی است. هوشمندی و استعداد شهرام شفیعی برای انتخاب اسم شخصیت‌های داستان نیز مثال زدنی است. از جمله اسم‌هایی نظیر پتوی بچه، بخار پادار، قوز بزرگ و...

شوخی با موقعیت طنزآمیز گربه‌ها در فضای زندگی روزمره آدم‌ها از دیگر ویژگی‌های داستان است؛ آن‌جا که نویسنده به گربه‌های جوان و نازکی اشاره می‌کند که معمولاً تصویرشان روی کاغذهای کادو چاپ می‌شود.

«مرغ سوخاری برای جنازه» در بحبوبه ماجراهای پر از فراز و فرود خود، و در ریتم سریع و طنز نفس‌گیرش، روزنه‌ای هم به سوی یک داستان عاشقانه میان کلانتر و گربه ماده‌ای باز می‌کند که باند جنایتکاران به دنبال درست کردن یک کیف زنانه گران قیمت از پوست او بوده‌اند. اما شفیعی حتی در بیان این دل‌دادگی هم دست از شوخی برنمی‌دارد.

فهرست مطالب کتاب

جنازه ها پرحرفی نمی کنند
یک نوع همکاری
پختن نیمرو در خاک انداز
مأموریت بشقاب تمیز
به سبک لویی چهاردهم
تلسکوپ
یه چیز عاشقانه بزن!
کیف زنانه با پوست کلانتر
نیمروی سفت
ادوکلن سه‌شنبه‌ها
نزدیک شیشه خیارشور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-506-117-1
موضوع کتابکتاب‌های طنز، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی

یاس اکرمی
۱۳۹۷/۴/۲۱
خلق دنیایی خلاق و طنز بر پایه شخصیت‌ها کاریکاتوری...... مطمئنا با شخصیت‌های دوست داشتنی و قلمی جذاب این داستان یک مطالعه‌ی خیلی خوب به دست میارید
لطفا شماره ۱ این کتاب رو در کتابراه هم قرار بدید
ehsan amin
۱۳۹۶/۱۲/۱۶
عالی بود امیدوارم نویسنده قسمت‌های بعدی رو هم ب رشته تحریر در بیارن.
بهنام رزاقی پور
۱۳۹۶/۱۰/۱۷
خوبه ارزش خوندن داره
spring2090 a
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
کتابی مناسب برای نوجوانان است. ظنز زیبایی دارد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی

برای دریافت کتاب مرغ سوخاری برای جنازه - قصه‌های غرب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.