معرفی و دانلود کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی

عکس جلد کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی
قیمت:
17100 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی نوشته‌ی شهرام شفیعی، ماجرای پدری دوست داشتنی را به تصویر می‌کشد که اتفاقات زندگی خانواده‌اش را با زبانی طنز برای شما شرح می‌دهد. این اثر دلنشین به کودکان مسائل اجتماعی را آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی چیست؟

شما در این کتاب آموزنده با داستان یک خانواده‌ی 4 نفره آشنا می‌شوید؛ ماجرای پدر و پسری که بدون فکر دست به رفتارهای عجیب و حتی غلط می‌زنند. این اثر دلنشین به کودکان رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی، رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های اقتصادی و… را آموزش می‌دهد.

نام یکی از ماجراهایی که در این جلد از مجموعه می‌خوانید، طوطی است. روزی پدر همراه با بچه‌هایش به مغازه‌ی پرنده فروشی رفتند تا در آنجا یک طوطی سخنگو بخرند. فروشنده به او گفت: شما خودتان دو تا بچه دارید که از پرنده‌ها هم بهتر حرف می‌زنند پس به نظرم نیازی نیست یک پرنده‌ی سخنگو بخرید. اما آن‌ها یک طوطی سبز خریدند و شروع به حرف زدن با او کردند تا اینکه ...

درباره مجموعه قصه‌های من و بچه‌هام:

داستان‌های این مجموعه‌ی کمیک استریپ، خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های 70 سال بعد را خواهد ساخت؛ زیرا کودکان با خواندنشان محال است آن‌ها را از یاد ببرند و سال‌های بعد با یادآوری داستان‌های این مجموعه باز هم خواهند خندید.

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان خنده‌دار با تصاویری دوست داشتنی برای تمامی کودکان دبستانی جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی می‌خوانیم:

مامانی با ناراحتی گفت: «نگاه کنید، باز هم یک نفر در شامپو را نبسته. شامپو افتاده روی زمین و همه‌اش خالی شده.» من گفتم: «آخ... شامپوی خوش‌بوی گران قیمت من... . خودم یادم رفت درش را ببندم!» پسرم رفت تا در شامپو را ببندد. کف حمام به خاطر آن همه شامپو لیز شده بود. پسرم لیز خورد و با صورت رفت توی دیوار. آن وقت صورتش را مالید و گفت: «همیشه یک نفر یادش می‌رود در یک چیزی را ببندد!» مامانی در قابلمه را بست و گفت: «هر کس در چیزی را باز می‌کند، خودش هم باید آن را درست ببندد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-6628-75-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
17100 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی

برای دریافت کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: طوطی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.