معرفی و دانلود کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان

عکس جلد کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان
قیمت:
15600 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان نوشته‌ی شهرام شفیعی، ماجرای پدری را به تصویر می‌کشد که با زبانی طنز اتفاقات روزمره‌ی خود و خانواده‌اش را شرح می‌دهد. این اثر دوست داشتنی مسائل اجتماعی را به کودکان آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان چیست؟

شما در این کتاب آموزنده با داستان یک خانواده‌ی 4 نفره آشنا می‌شوید؛ ماجرای پدر و پسری که بدون فکر دست به رفتارهای عجیب و حتی غلط می‌زنند. این اثر دلنشین به کودکان رفتارهای اجتماعی مانند خود مراقبتی، رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های اقتصادی و… را آموزش می‌دهد.

نام یکی از ماجراهایی که در این جلد از مجموعه می‌خوانید، چمدان است. روزی پدر به همراه خانواده‌اش در ایستگاه قطار ایستاده بود. مادرش به او گفت: مراقب چمدانت باش. می‌ترسم اشتباهی چمدان یک نفر دیگه را برداری! پدر گفت: حواسم هست. اما به یکباره پنجاه نفر آمدند و چمدان‌هایشان را دقیقا همانجایی گذاشتند که من ایستاده بودم و ..!!

درباره مجموعه قصه‌های من و بچه‌هام:

داستان‌های این مجموعه‌ی کمیک استریپ، خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های 70 سال بعد را خواهد ساخت؛ زیرا کودکان با خواندنشان محال است آن‌ها را از یاد ببرند و سال‌های بعد با یادآوری داستان‌های این مجموعه باز هم خواهند خندید.

کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: شکایت برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان فوق‌العاده همراه با تصویرهای دوست‌داشتنی برای تمامی کودکان دبستانی جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان می‌خوانیم:

میخواستیم خانه را رنگ بزنیم. آقای نقاش گفت: «به حسابم پیش پرداخت بریزید تا کارم را شروع کنم.» من به جای پیش پرداخت، همه‌ی دستمزد نقاش را به حسابش ریختم. مامانی گفت: «چرا این کار را کردیا مگر او کارش را تمام کرده که همه‌ی پول را می‌دهی؟» نقاش از این که همه‌ی پولش را گرفته بود، خوشحال شد. فکر کرد خانه را رنگ زده و کارش را تمام کرده است به خاطر همین، نردبان را جمع کرد و گفت: «گردنم حسابی خسته شد! سه روز بالای این نردبان بودم. اما خانه‌تان خیلی خوشگل شده. خداحافظ!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-609316-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
15600 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان

محبوبه گودرزی
۱۴۰۲/۳/۱
خواندن این کتاب سراسر طنز و بامزه رو به همه توصیه میکنم. به نظرم گروه سنی برای این کتاب معنایی نداره. بی نظیر بود 👌🏻
محسن انتظار
۱۳۹۹/۱۲/۳
خیلی تصویرش باحاله
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان

برای دریافت کتاب قصه‌های من و بچه‌هام: چمدان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.