معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد

عکس جلد کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد

در کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد نوشته‌ی آری چانگ، ما با رنگ‌ها روبه‌رو هستیم. در شهر رنگی‌رنگی همه‌چیز در صلح و صفا جریان دارد، تا این‌که بعضی از رنگ‌ها ادعا می‌کنند که نسبت به دیگران برتری دارند؛ آن‌وقت است که همه‌چیز تغییر می‌کند... پیامی که در طول داستان به به کودکان آموخته می‌شود، پیامی از جنس اتحاد، پذیرش یکدیگر و همدلی است.

درباره‌ی کتاب قصه‌ی شهر رنگ‌ آباد

در روزگاران خیلی خیلی قدیم، تنها سه رنگ وجود داشت: قرمز، زرد و آبی. هرکدام از رنگ‌ها در نوع خود خاص و استثنایی بودند و همه با هم در تناسب و هارمونی زندگی می‌کردند. تااین‌که یک روز قرمز گفت: «قرمزها سروَرِ همه‌ی رنگ‌ها هستند! آن‌ها از همه بهترند.» اینجا بود که جرقه‌ای نادرست در ذهن باقی رنگ‌ها روشن شد و هر رنگ تصمیم گرفت تا به بقیه ثابت کند که از همه بهتر است.

در کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد (Mixed: A Colorful Story)، آری چانگ (Arree Chung) از دنیایی با صلحی بی‌نظیر و لذت‌بخش می‌‌نویسد؛ دنیایی که در آن، آدم‌‌ها یکدیگر را فارغ از تفاوت‌های‌شان دوست دارند و پذیرفته‌اند. اما وقتی یک گروه فکر می‌کند از بقیه بهتر است و تصمیم می‌گیرد این قضیه را اثبات کند، دیگر چیزی از آن نظم، عشق و پذیرشِ سابق باقی نمی‌ماند. درست مثل چیزی که در دنیای واقعی رخ می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد

دغدغه‌‌ی آری چانگ، مسئله‌‌ی درست و مهمی است که باید از همان سنین ابتدایی زندگی یک کودک به آن آموزش داده شود. این‌که دوستان و آدم‌های اطرافش را بپذیرد و تفاوت‌هایشان را دوست داشته باشد؛ این موضوع که رنگ پوست، چشم و موی کسی باعث نمی‌شود به دیگران برتری داشته باشد. در کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد، کودک می‌آموزد که همه‌ی انسان‌ها با هم برابرند.

داستان به شیوه‌ای غیرمستقیم، اصل و معنای نژادپرستی را تا حد فهم یک کودک ساده و آن را به دو سؤال تبدیل می‌کند: چرا باید تفاوت‌های ظاهری کسی آن را به دیگران برتری بدهد و چطور می‌شود حالا که دنیا این‌طور است، برای بهتر کردن آن تلاش کرد؟

انتشارات مهرسا کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد را به ترجمه مریم عظیمی منتشر و به چاپ رسانیده است. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب داستان کودک هم‌اکنون از طریق کتابراه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد

  • ترکیبی پرجنب‌وجوش و دوست‌داشتنی از یک اثر گرافیکی و کتاب تصویری کودک. (Kirkus Reviews)
  • با صدایی بلند می‌خندید و درعین‌حال چیزهایی تازه و مفاهیمی مهم می‌آموزید. (School Library Journal)
  • چانگ با استفاده از یک خانواده‌ی چندنژادی، ماجراجویی جالب و آموزنده‌ای را برای خوانندگان جوانش رقم می‌زند. شخصیت‌های او ساده، بامزه و قابل‌لمس هستند. (Publishers Weekly)

کتاب قصه‌ی شهر رنگ‌ آباد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد نوشته‌ی آری چانگ، داستانی تأثیرگذار درباره‌ی پذیرش تفاوت‌ها است. این کتاب برای کودکان سنین 3 تا 7 سال مناسب می‌باشد.

در بخشی از کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد می‌خوانیم

آبی و زرد واقعا یکدیگر را دوست داشتند، برای همین تصمیم گرفتند باهم ازدواج کنند.
آن‌ها با همدیگر یک رنگ جدید را به دنیا آورند.
اسمش را هم گذاشتند: سبز!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد
نویسنده
مترجممریم عظیمی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7924-04-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد

برای دریافت کتاب قصه‌ی شهر رنگ آباد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.