معرفی و دانلود کتاب قیزبس

عکس جلد کتاب قیزبس
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قیزبس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قیزبس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قیزبس

یک رمان طنز و عاشقانه از دختری به نام آوا که او را با اسم قیزبس صدا می‌کنند! کتاب قیزبس اثری از فاطمه مرادی و روایتی طنزآمیز و عاشقانه از نوجوانی و بزرگسالی پرحادثه آواست. کسی که هشتمین دختر یک خانواده به‌شمار می‌رود که آرزوی داشتن پسر بر دل آن‌ها مانده!

درباره‌ی کتاب قیزبس

پدر و مادر آوا هفت دختر دارند و هرکدام را به انتظار و آرزوی داشتن فرزند پسر به دنیا آورده‌اند! آن‌ها پس از سال‌ها دوباره فرزنددار می‌شوند و در اوج ناامیدی و ناباوری باز هم با فرزند دختر روبه‌رو می‌شوند! نام او را آوا می‌گذارند اما عمویش ساعد او را قیزبس صدا می‌کند؛ واژه‌ای که به معنی «دختر بس» است و آوا با هر بار خطاب شدن با این نام آزرده می‌شود. اما داستان فراتر از تصور پیش می‌رود و اتفاقات خنده‌داری که رخ می‌دهند، درنهایت به ایجاد یک عشق عمیق و پایانی غیرمنتظره ختم می‌شوند...

کتاب قیزبس نوشته‌ی فاطمه مرادی، رمانی در ژانر طنز، عاشقانه و اجتماعی است. این رمان در سال 1397 توسط انتشارات آئی‌سا چاپ شد و در سال 1401 با استقبال خوانندگان به نوبت سوم رسید. نویسنده در رمان قیزبس در عین این که به بیان مسئله‌ای اجتماعی و ریشه‌دار در فرهنگ ایرانی می‌پردازد، آن را با زبانی طنز می‌آمیزد و تلخی آن را می‌گیرد تا برای مخاطبان لذت‌بخش باشد. خواندن این رمان برای شما جذاب خواهد بود.

کتاب قیزبس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قیزبس مناسب خوانندگان رمان و داستان فارسی است. به علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه و طنز و همچنین دوستداران رمان‌های اجتماعی توصیه می‌شود این اثر را از دست ندهند.

با فاطمه مرادی بیشتر آشنا شویم

فاطمه مرادی طنزنویس و رمان‌نویس ایرانی متولد سال 1372 است. او تاکنون چندین رمان منتشر کرده است؛ از جمله: «کسی مثل کسی نیست»، «اگر تو بخواهی»، «اولین سفر من به چین» و «آرام جانم». مرادی همچنین در نشریات و کانون‌های ادبی مانند «کانون فرهنگی چوک» متن‌های کوتاه طنز و اجتماعی می‌نویسد.

در بخشی از کتاب قیزبس می‌خوانیم

نگاهش کردم و سعی کردم به این زن لبخندی بزنم، زنی که عطر وجودش بوی آرامش می‌داد و حالا که با دقت به صداش گوش می‌دادم، یادم اومد این صدا همون آهنگیه که نه ماه توی خونه‌ام هر روز و هر شب گوشش می‌دادم. دوباره بوسه‌ای روی صورتم کاشت و من رو بیش‌تر به خودش نزدیک کرد و قطره‌قطره مایه‌ای رو روی زبونم ریخت، طعمش باعث شد علاقه‌ی بیش‌تری به خوردن پیدا کنم و بی‌خیال دنیای اطرافم شروع کردم به میک زدن تا کمی هم به فکر پایان جنگ روده‌ی بزرگ و کوچیکم باشم. همین‌طور که میک می‌زدم پلک‌هام سنگین شد و تسلیم خواب شدم.

داشتم خواب خونه‌ی اولم رو می‌دیدم که با شنیدن صداهای زیادی هوشیار شدم، اما لای چشم‌هام رو باز نکردم. خانم پرستار گفته بود خیلی‌ها منتظر اومدن من هستن، با فکر اینکه الان بین طرفدارهام هستم و باید عکس و امضا بدم، اخمی بین ابروهام نشست، ولی با یادآوری مردم‌داری، سعی کردم خوش‌اخلاقی نشون بدم. چشم‌هام رو باز کردم و به جمعیت زیاد داخل اتاق نگاه کردم. آب دهنم رو قورت دادم توی عمرم هیچ‌وقت این همه جنس مؤنث رو با هم ندیده بودم، انگار که به جلسه‌ی نسوان دعوت شده بودم، جلسه‌ای که محدودیت سنی هم نداشت! از دختر پنج‌ساله بگیر تا خانوم چهل‌ساله! و جالب اینجا بود هیچ‌‌کس به من توجهی نمی‌کرد و همه با هم مشغول حرف زدن بودن، کمی چشم‌هام رو چرخوندم و چشمم به تنها مردی که کز کرده با فاصله از تخت ایستاده بود افتاد، با دیدن اون مرد بلند جیغی کشیدم و فریاد زدم:

- وای لباس‌های من رو بیارید.

با شنیدن صدای من جمعیت کمی آروم گرفت و شنیدم که یک نفر گفت: «مثل اینکه بیدار شد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قیزبس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات627
زبانفارسی
شابک978-622-6462-23-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قیزبس

Zahra Seif
۱۴۰۲/۸/۸
سلام خسته نباشید با تشکر از نویسنده‌ی عزیز بسیار جذاب و خوب بود یعنی عالی بود.. اصلا فک نمی‌کردم آنقدر خوب باشه.. همه چز داشت طنز... رویا... عشق.. بچگی... خرافات... تلاش... و خیلی خوب بود دوست داشتم.. فقط یه کم توصیف افراد کم بود... که اونم به لطف ویژگی‌های مثبت زیادی که وجود داشت قابل چشم پوشی بود... شروع داستان از همه بهتر و خواستنی تر بود واقعا دستمریزاد.. توصیه می‌کنم حتما بخونید
مریم گل اور
۱۴۰۲/۱/۱۱
سلام، رمان جالبی بود و با اینکه به این موضوع بارها پرداخته شده است ولی نویسنده محترم با قلم خویشان بسیار زیبا داستان را نوشته‌اند. البته جاهایی هم ایراداتی داشت ولی در کل خوب بود. ممنون از کتابراه و نویسنده محترم.
Ziba Abu
۱۴۰۱/۹/۷
سلام وعرض ادب وخسته نباشید
داستان بسیار جالب و دلنشین بود به قلم شیوا و روان نوشته شده بود. من خیلی دوست داشتم و از خوندنش بسیار لذت بردم ممنون از نویسنده محترم
F
۱۴۰۲/۲/۱۷
عااالی فکر نمی‌کردم این قدر خوب باشه.. توش لحن طنزآمیز هم داشت و داستان خیلی خوب به نگارش در اومده بود
رباب امیری
۱۴۰۲/۴/۲۱
خیلی خوشم اومد بعد از مدتها یک متن خنده بر لبم آورد ممنون از نویسنده عزیز و کتابراه
نرگس احمد
۱۴۰۲/۳/۲
کتاب جالبی بود پیشنهاد میکنم بخوانید آخرش رو فکر نمیکردم اینطوری تموم بشه
م.ب
۱۴۰۲/۲/۲۳
احساسات یک دختر رو خیلی روان شرح داده بود، انگار داستان واقعی بود
سارا تیموری
۱۴۰۲/۳/۳
رمان ضعیفی بود
کاش بیشتر افراد توصیف میشدن
گنگ بود
Sahar Ashouri
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
خیلی خیلی جذابه واقعا پیشنهادش میکنم😇😍
زهرا مالکی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
خوب بود دوست داشتم ارزش خوندن داشت
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب قیزبس

برای دریافت کتاب قیزبس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.