معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی شیمی آلی: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی شیمی آلی: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی شیمی آلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی شیمی آلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی شیمی آلی: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی شیمی آلی تألیف محمدحسین انوشه و وحید افشار، برای دانش‌آموزان کنکوری مدون شده است. یکی از دلایلی که دانش‌آموزان برای شیمی آلی به یک اثر کمک‌درسی نیاز دارند، نامسنجم بودن مطالب است که باعث شده به‌راحتی نتوانند مباحث را یاد بگیرند. این کتاب با دسته‌بندی، ساختاربندی و ارائه‌ی منجسم مطالب درسی، دانش‌آموزان را در یادگیری هر چه بهتر مباحث درس شیمی آلی یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی شیمی آلی

کتاب لقمه طلایی شیمی آلی اثری از محمدحسین انوشه و وحید افشار است که به کمک انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده است. این کتاب به خوبی مطالب درسی را خلاصه‌نویسی کرده و به بررسی بخش‌های مختلف درس شیمی آلی پرداخته است. این اثر به تحلیل و خلاصه‌نویسی کتاب‌ شیمی آلی برای سه پایه‌ی تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته و سعی کرده مطالب موجود را از آن بُعد به‌هم‌ریخته و آشفته خارج کند و در یک قالب منسجم، شفاف و ساده‌ اراده دهد. به همین روی، خلاصه‌ای که در این کتاب کمک درسی می‌خوانید، مؤثرتر از خواندن کتاب‌های اصلی است.

کتاب لقمه طلایی شیمی آلی نوشته‌ی محمدحسین انوشه و وحید افشار، به بررسی نکات تستی و کنکوری دروس مورد نظر می‌پردازد. در واقع یکی از ویژگی‌های مشترک آثار لقمه طلایی از انتشارات مهر و ماه نو، ارائه‌ی تست‌های تألیفیِ نمونه و آزمون‌های کنکور سال‌های اخیر است. در برابر هر پاسخ تستی نیز یک توضیح تشریحی و مبسوط به اشتراک گذاشته شده تا دانش‌آموزان کنکوری به درستی از الگوی سؤالات و شیوه‌های دست‌بابی به جواب درست آگاهی یابند.

با خواندن این کتاب در صرف زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد و تنها به مطالعه‌ی بخش‌های کلیدی، کاربردی و مهم شیمی آلی مشغول می‌شوید. این کتاب سعی کرده تمام مواردی که ممکن است در تست‌زنی و فهم مفاهیم کنکوری به دانش‌آموزان کمک کند بپردازد و در ساختار کلی خود بارها این مباحث را تحلیل کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب لقمه طلایی زمین شناسی کنکور جدول‌های قیاسی و ارزش‌گذاری محمدحسین انوشه و وحید افشار از اهمیت هر کدام از دروس کتاب‌های شیمی آلی است. در این جدول‌ها بر اساس اینکه از هر درس چند سؤال تستی ممکن است در آزمون کنکور آورده شود، عناوین رتبه‌بندی شده‌اند که این ویژگی برای دانش‌آموزان بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

این کتاب به مطالبِ کنکوری و تستیِ عناوین کتاب‌های نظام جدید و اصلاح شده پرداخته، اما گفتنی‌ست که لقمه طلایی شیمی آلی به مطالبی که از کتاب‌های درسی حال حاضر حذف شده‌اند، اما در سؤالات آزمون کنکور به طور مستقیم یا غیرمستقیم نقش دارند، ارجاع داده است. به همین روی، با یک اثر کامل و مرجع مواجه هستید که با مطالعه‌ی دقیق آن می‌توانید از آمادگی خود نسبت به سؤالات کنکور درس شیمی آلی مطمئن حاصل کنید.

گفتنی‌ست که محمدحسین انوشه و وحید افشار در کتاب لقمه طلایی شیمی آلی تمام مطالب این درس را در قالب سؤالات تستی عرضه کرده‌اند. در واقع، هر آنچه که از درس شیمی آلی قابلیت تبدیل شدن به پرسش تستی را داشته باشد، در این کتاب به صورت نمونه مورد بررسی قرار گرفته است. در این کتاب، همراه با توضیحات تشریحی، نکات جزئی و موردی نیز القا شده تا در رویارویی با اشکال گوناگونِ طرح سؤالات تستی، دانش‌آموز از پیشینه‌ی غنی و مؤثری برخوردار باشد.

کتاب لقمه طلایی شیمی آلی توسط محمدحسین انوشه و وحید افشار گردآوری شده و انتشارات مهر و ماه نو آن را منتشر شده است.

کتاب لقمه طلایی شیمی آلی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دانش‌آموزان کنکوری پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: شیمی آلی چیست؟
بخش 2: هیدروکربن‌ها
بخش 3: سوخت‌های فسیلی و صنعت
بخش 4: اکسیژن و نیتروژن در شیمی آلی
بخش 5: شیمی زنده
بخش 6: بسپارش و پلیمرها
بخش 7: پلیمرها در زندگی
بخش 8: شیمی آلی دوازدهم در یک نگاه
پیوست: جداول کاربردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی شیمی آلی: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-600-317-336-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی شیمی آلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی شیمی آلی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی شیمی آلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.