معرفی و دانلود کتاب ما با هم دوستیم!

عکس جلد کتاب ما با هم دوستیم!
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما با هم دوستیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما با هم دوستیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما با هم دوستیم!

کتاب ما با هم دوستیم! نوشته‌ی تانیا ونیس، داستان پسربچه‌ای است که با دوستش، برایان، قهر کرده و دیگر دلش نمی‌خواهد با او بازی کند. او دوستان دیگری دارد و وقت گذراندن با هرکدام از آن‌ها، یک‌جور خوش می‌گذرد، ولی او باز هم دلش برای برایان تنگ می‌شود...

درباره‌ی کتاب ما با هم دوستیم!

کتاب ما با هم دوستیم (Friends Always) نوشته‌ی تانیا ونیس (Tanja Wenisch) از قهرها و آشتی‌های کودکانه می‌گوید. پسر کوچکی با دوستش، برایان اختلاف پیدا کرده و از دست او عصبانی است. او از قهر بودن با برایان ناراحت نیست، چون دوستان زیادی دارد که می‌تواند با آن‌ها بازی‌های مختلفی را انجام بدهد؛ او می‌تواند با تونی بازی کند که عاشق حیوانات است، یا با جری که در گرگم‌به‌هوا و قایم‌باشک استاد است، یا حتی با نادیا که خاله‌بازی را خیلی دوست دارد.

هر گل رنگ‌وبوی خودش را دارد و بازی با هر دوست هم یک‌جور متفاوتی جذاب است. ولی پسرک داستانِ کتاب ما با هم دوستیم، باز هم دلش برای برایان تنگ می‌شود. درست در زمانی که او دارد به برایان فکر می‌کند، برایان زنگ خانه‌شان را می‌زند تا با او آشتی کند و با هم به پارک بروند؛ آخر قهر بچه‌ها طولانی نمی‌شود.

کتاب ما با هم دوستیم اثر تانیا ونیس در انتها سخنی با والدین دارد و در قالب نکاتی، به آن‌ها طرز برخورد صحیح با دوستی و اختلاف میان کودکان را آموزش می‌دهد. این کتاب توسط احمد تصویری به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا کار چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

در نکوداشت کتاب ما با هم دوستیم!

  • کتاب ما با هم دوستیم راهنمایی فوق‌العاده برای والدین و معلمانی است که در توسعه‌ی مهارت‌های اجتماعی کودکان نقش دارند. کتاب شامل داستانی هدفمند است، همچنین تصاویر زیبا و فهرستی از کارهای جذابی که کودکان می‌توانند با دوستانشان از آن لذت ببرند نیز این کتاب را برای مخاطبان کوچک سرگرم‌کننده کرده است. (کیدز بوک ریویو)

کتاب ما با هم دوستیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ما با هم دوستیم نوشته‌ی تانیا ونیس، برای کودکان 3 تا 7ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب ما با هم دوستیم! می‌خوانیم

بازی‌هایی که من و جری دوست داریم شبیهِ هم است؛ مثلاً گرگم‌به‌هوا، قایم‌باشک یا سنگ‌کاغذقیچی. کارتون‌هایی که می‌بینیم هم همین‌طور. تازه شب‌هایی که می‌رویم خانه‌ی همدیگر، تا دیروقت بیدار می‌مانیم.

سعید بچه‌ی خوبی است. او همیشه از خوراکی‌هایش، شیرینی، شکلات و آب‌میوه‌اش به من هم می‌دهد. سعید از فوتبال خوشش نمی‌آید، ولی اشکالی ندارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما با هم دوستیم!
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-7437-75-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما با هم دوستیم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما با هم دوستیم!

برای دریافت کتاب ما با هم دوستیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.