معرفی و دانلود کتاب ماجراهای اتاق بازی

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای اتاق بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای اتاق بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای اتاق بازی

کتاب ماجراهای اتاق بازی نوشته‌ی رقیه زراعتی ایده لو و سهیلا سبزعلی یمقانی، داستان‌هایی برگرفته از واقعیت و درباره‌ی مسائلی است که در اتاق بازی کودکان می‌گذرد. اتاق بازی جایی برای درمان مشکلات رفتاری و عاطفی کودک است. شما با مطالعه این کتاب با برخی از این مشکلات و راه‌های درمان آن‌ها آشنا می‌شوید.

درباره کتاب ماجراهای اتاق بازی:

بازی نخستین فعالیت جدی است که کودک انجام می‌دهد. او در بازی خود را پیدا می‌کند و شخصیتش شکل می‌گیرد. بنابراین برای تربیت صحیح فرزند بهتر است وارد عالم بازی‌شان شویم تا مهارت‌های زندگی را در آن‌ها افزایش دهیم. محیط خانه، نخستین زمین بازی کودک است و چه بسا همراهی والدین، به پرورش روح و روان کودک کمک زیادی می‌کند. این والدین و مربیان هستند که در حین بازی می‌توانند مشکلات کودکان را شناسایی کنند و با کمک بازی‌درمانی به حل آن‌ها بپردازند. در این راستا کتاب ماجراهای اتاق بازی برگرفته از ماجراهایی واقعی است که در کلینیک اتاق بازی رخ داده‌اند.

کتاب ماجراهای اتاق بازی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب راهنمای مناسبی برای والدین و مشاوران حوزه کودک به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب ماجراهای اتاق بازی می‌خوانیم:

گوش دادن به برنامه‌های روانشناسی رادیو را دوست داشتم. وقتی کارهای خانه را انجام می‌دادم رادیو سلامت هم روشن بود. یک روز کارشناس برنامه داشت می‌گفت که قطع کردن یک رابطه‌ی نادرست خیلی بهتر از ادامه‌ی آن است. اگر همسران می‌بینند نمی‌توانند به درستی به روابط همسری خود ادامه دهند و مشکلات غیر قابل حل هستند، بهتر است جدا شوند. وقتی مجری پرسید: پس تکلیف بچه‌ها چه می‌شود؟ پاسخ داد: بچه‌ها از یک رابطه‌ی نادرست بیشتر از جدایی والدین آسیب می‌بینند.

برایم سخت بود این مطلبی بود که قبلاً از استادهایم شنیده بودم اما برای من که درمانگر کودک بودم پذیرفتنش سخت بود. فکر می‌کردم اغلب بچه‌ها دوست دارند هر دو را داشته باشند. یادم هست یک روز یکی از مراجعانم گفت: دوست ندارم پدر و مادرم از هم جدا شوند. پدرم معتاد است حضانت را می‌دهند به مادرم، ولی پدرم دیگر با ما نخواهد بود. در پایان همه‌ی نگرانی‌هایش گفت: بابام باشه، حتی اگه معتاد باشه... .

آن روز مراجعه کننده 7 ساله‌ای داشتم با علایم اضطراب و ناخن جویدن. در اتاق بازی منتظرش بودم که همراه مادرش وارد شد یک دختر ناز صورتی! بلوز صورتی روشن، شلوار صورتی تیره و کش سرهای صورتی پررنگ. سلام کرد و آرام جلو آمد. مادرش پشت سرش وارد شد و در را بست. یک مادر خیلی جوان حدود 23 ساله. معلوم بود خیلی زود ازدواج کرده و زود هم بچه دار شده. وقتی مصاحبه را شروع کردم از همان آغاز مادر به ریشه‌های مشکل اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای اتاق بازی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات کلید پژوه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-622-6812-37-5
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای اتاق بازی

سمیرا میرشکار
۱۴۰۰/۲/۹
کتاب اموزنده و مفیدی هست به امید روزی که سوای واژه پدر و مادر که قطعا جایگاه ارزشمندی تو زندگی بچه هاشون دارن رفاقت بین فرزند و پدرو مادر پررنگ تر بشه و شادی سهم همه از زندگی باشه خداقوت میگم به نویسنده‌های کتاب به امید موفقیت‌های روزافزون شما دوستان عزیز برقرار و پایدار باشید🌹🌹🌹
زهرا حسنزاده
۱۴۰۰/۲/۵
کتاب خیلی خوبی هستش با تشکر از نویسندگانشون این کتاب تالیف کردند پیشنهاد میکنم همه مادر وپدرها این کتاب بخونند
یوسف نوراللهی
۱۴۰۰/۲/۱۴
کتابی کاربردی و به زبان کودکان که سازنده هم میباشد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای اتاق بازی

برای دریافت کتاب ماجراهای اتاق بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.