معرفی و دانلود کتاب مارلی

عکس جلد کتاب مارلی
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارلی

کتاب مارلی به قلم سامان شفیعی، داستان زندگی دو زوج و روابط عاشقانه و دوستی آن‌ها را به تصویر می‌کشد؛ این رمان جذاب به تاثیر روابط احساسی گذشته‌ی زن و مرد بر زندگی مشترک امروزی آن‌ها اشاره دارد.

درباره‌ی کتاب مارلی:

مارلی شخصیت اصلی داستان در گذشته با پسری به نام مایکل در رابطه بوده و بعد از گذشت سال‌ها و با وجود زندگی با مرد دیگری به نام میسون همچنان یاد و خاطرات مایکل در ذهنش به جای مانده است. میسون تمام سعی خودش را به کار می‌گیرد تا علاقه مارلی را به خود جذب کند و کاری کند تا او را با مایکل مقایسه نکند اما در این راه ناموفق بوده است. در این میان مارلی دوستی به نام برندی دارد که در تلاش است تا او را متوجه اشتباهش کند...

کتاب مارلی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان و داستان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مارلی می‌خوانیم:

جهنم؟ من فقط ازت خواستم در مورد گذشتت حرفی نزنی توقع زیادیه؟ حتی روزای اول آشناییمون که در مورد مایکل شروع کردی به حرف زدن اینکه گفتی از مردای سیاه پوست و هیکلی خوشت می‌آمد و همین باعث شده بود که جذبش بشی تا زندگی مشترکتون توی خونش و همه چیزایی که در موردش بهم گفتی رو هنوز مثل روز روشن یادمه می‌دونی چرا بعد از چند سال هنوزم یادمه؟ چون تو نباید راجع بهش حرف می‌زدی حتی وقتی که بهت گفتم چیزی که توی رابطه منو بیشتر از هر چیزی آزار میده اینه که در مورد گذشتت حرف بزنی ولی تو نه تنها کمش نکردی بلکه تعریف کردنات رو بیشتر هم کردی بعدش شروع کردی به مقایسه منو اون و من همیشه توی این مقایسه هات بازنده بودم هرجایی می‌رفتیم هر کاری که می‌کردیم هرچیزی که می‌خوردیم رو قبلاً با مایکل تجربه کرده بودی و دقیقاً توی همون لحظه‌ای که با من تکرارشون می‌کردی برام تعریفش می‌کردی بدون اینکه بدونی چه بلایی داری سر علاقم به خودت میاری چون احساس می‌کردم هرکاری هم که برات بکنم بازم کارهایی که مایکل برات کرده بوده از دید تو پر رنگ‌تر بود و من همیشه یک قدم از مایکل عقب‌تر بودم مایکلی که دیگه توی زندگیمون نبود ولی حضورش توی زندگیت از من پررنگ‌تر بود.

همچنان سر مارلی درون موبایلش بود و هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌داد میسون خودش را به وی نزدیک‌تر کرد این کار باعث شد تا مارلی هم تکانی به خودش بدهد و خودش را کمی به سمت دیگر بکشاند و زیر لب شروع کرد به صحبت کردن:

- تو هیچوقت از من نپرسیدی که چی باعث می‌شه دائماً زندگیمون رو با گذشته مقایسه می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارلی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زرین اندیشمند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-622-7046-84-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مارلی

برای دریافت کتاب مارلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.