معرفی و دانلود کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی

عکس جلد کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی

بیایید به کارگاه ساختمانی پر سروصدا برویم و در آنجا ماشین‌های شگفت‌انگیز را ببینیم! کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی نوشته‌ی جیل مک دونالد از مجموعه آموزشی - داستانی دنیا، سلام، با تصاویری جذاب و داستانی ساده کودکان را با انواع ماشین‌های سنگین آشنا کرده و آن‌ها را به یادگیری مطالب اطلاعات عمومی از سنین کودکی تشویق می‌کند.

درباره‌ی مجموعه آموزشی - داستانی دنیا، سلام:

جیل مک دونالد (Jill McDonald) در این مجموعه کودکان را عاشق کشف دنیای اطراف خود می‌کند. مجموعه‌ی دنیا، سلام (!Hello, World) برای به اشتراک گذاشتن مفاهیم ساده در مورد علم، طبیعت و فرهنگ طراحی شده است. هر جلد از مجموعه حاضر به یک موضوع خاص مانند منظومه شمسی، حشرات، پرندگان، حیوانات قطب شمال و... می‌پردازد و به بسیاری از سوالات ذهنی کودکان کنجکاو پاسخ می‌دهد.

کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی مناسب چه کسانی است؟

کودکان سنین 3 تا 5 سال با خواندن کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی (Construction Site) علاوه بر اینکه سرگرم می‌شوند، مطالب آموزشی مفیدی نیز می‌آموزند.

در بخشی از کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی می‌خوانیم:

صدای بوق می‌آید! تریلی با انبوهی از وسایل که سازندگان به آن احتیاج دارند، مثل آجر، سیم، بلوک سیمانی، کاشی، لوله و... از راه رسید. تعداد چرخ‌هایش را می‌توانید بشمارید؟ تریلی‌ها به چرخ‌های زیادی احتیاج دارند تا بتوانند وزن بار سنگین خود را تحمل کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی
نویسنده
مترجممحمد فاضلی
ناشر چاپینشر فرواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-98877-7-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی

برای دریافت کتاب ماشین‌های کارگاه ساختمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.