معرفی و دانلود کتاب پینوکیو

عکس جلد کتاب پینوکیو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینوکیو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینوکیو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینوکیو

داستانی دیگر از مجموعه قصه‌های جورواجور! کتاب پینوکیو از استفی فلچر داستان عروسکی است که توسط یک پری مهربان به پسری واقعی تبدیل می‌شود و این اتفاق ماجراهای شگفت‌آوری را برای او و صاحبش رقم می‌زند. این داستان قدیمی با تصاویر زیبا، اهمیت خانواده و محبت را به کودکان یادآوری می‌کند و تا مدت‌ها در ذهن آن‌ها می‌ماند.

موضوع کتاب پنوکیو:

جپتو، پیرمرد نجار قصه استفی فلچر (Steffi Fletcher) به تنهایی در یک دهکده زندگی می‌کند. یک روز که این پیرمردِ تنها مشغول کارش بود، تصمیم گرفت عروسکی چوبی درست کند. نتیجه کار مثل همیشه خوب بود،‌ آنقدر که جپتو آرزو کرد: «کاش این عروسک یک بچه واقعی بود!». اما او خبر نداشت که یک پری دلسوز و زیبا حرف او را شنید و تصمیم گرفت به او کمک کند. پری به عروسک جان داد، اما برای تبدیل او به پسربچه‌ای واقعی شرطی تعیین کرد، شرطی که اتفاقات باورنکردنی کتاب پینوکیو (Pinocchio) را رقم زد... .

درباره مجموعه داستان کودک قصه‌های جورواجور:

قصه‌های جورواجور مجموعه‌ای از قدیمی‌ترین داستان‌های دنیاست که خواننده را به دنیایی از جادو می‌برد و کودکان امروز را با قصه‌های خاطره‌انگیز گذشته آشنا می‌کند.

اقتباس‌های هنری از پینوکیو:

معروف‌ترین اقتباسی که از این داستان انجام شد، انیمیشنی است که در سال 1940 والت دیزنی آن را منتشر کرد. جالب است بدانید کشور ژاپن در سال 1976 یک مجموعه کارتونی با همین اسم تولید کرد که شهرتی جهانی به دست آورد.

کتاب پینوکیو مناسب چه کسانی است؟

این داستان انتخاب خوبی برای مطالعه قبل از خواب کودکان 6 تا 12 سال است.

در قسمتی از کتاب پینوکیو می‌خوانیم:

جپتو که خسته شده بود وقتی داشت به سمت رختخواب خود می‌رفت نگاهی به عروسک چوبی انداخت و زیر لب گفت: «پینوکیو، ‌ای کاش که تو یک پسر واقعی بودی». جیرجیرک رو طاقچه که اسمش جیمینی بود خواسته جپتو را شنید و از این که آرزوی نجار مهربان و دلسوز هرگز نمی‌توانست برآورده شود بسیار ناراحت و غمگین شده بود. اما ناگهان نوری درخشان اتاق را فرا گرفت و سپس یک پری مهربان و زیبا ظاهر شد و تصمیم گرفت آرزوی جپتو را برآورده کند. او عصایش را بالا آورد و به عروسک چوبی زد و گفت: «بیدار شو، پینوکیو!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینوکیو
نویسنده
مترجممعصومه حسین نسب
ناشر چاپینشر فرواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-5679-02-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پینوکیو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پینوکیو

برای دریافت کتاب پینوکیو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.