معرفی و دانلود کتاب مثلث باش!: چگونه از گم‌گشتگی به موفقیت رسیدم

عکس جلد کتاب مثلث باش!: چگونه از گم‌گشتگی به موفقیت رسیدم
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مثلث باش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثلث باش! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثلث باش!: چگونه از گم‌گشتگی به موفقیت رسیدم

لیلی سینگ در کتاب مثلث باش! به ما می‌آموزد که چطور ایده‌آل‌های کلیشه‌ای را کنار بگذاریم، به خودمان بازگردیم، آرامش درون‌مان را بیابیم و به یک زندگی شاد و رضایت‌بخش برسیم. سینگ که چهره‌ای شناخته‌شده و پرطرفدار در دنیاست، در کتابش توضیح می‌دهد که چگونه بر شکست‌ها و ناامیدی‌هایش غلبه کرده، یاد گرفته ذهنیتش را تغییر دهد و زندگی‌اش را از نو، بر پایه‌هایی استوارتر بنا کند.

درباره‌ی کتاب مثلث باش!

در زندگی دوره‌هایی هست که هر انسانی دچار یأس و اندوه عمیقی می‌شود. احساس بدی نسبت به همه‌چیز، مخصوصاً به خود پیدا می‌کند. در زندگی شخصی و کاری به بن‌بست می‌خورد و از نظر اجتماعی خود را منزوی احساس می‌کند. ما برای پشت سر گذاشتن این وضعیت، باید خود را احیاء کنیم و خیلی از روابط زندگی را از نو بسازیم اما این کار بسیار مشکل است. چون باید در وضعیتی شکننده و درحال فروپاشی، در خودمان تجدیدنظر کنیم و تغییراتی اساسی به وجود آوریم. قطعاً در این راه سخت به کمک کسانی نیاز داریم که پیش‌تر همین مسیر را رفته‌اند و تجربه‌ی موفقی از غلبه بر این دشواری دارند. یکی از کسانی که این شرایط را با موفقیت پشت سر گذاشته، لیلی سینگ (Lilly Singh) است. دختر جوانی که میلیون‌ها طرفدار در دنیا دارد و ویدئوهای بامزه و طنزش میلیاردها بار در یوتیوب دیده‌شده. کمدینی موفق که در تلویزیون و سینما هم حضور دارد. اما همین چهره، در اوج موفقیت دچار یأس شد و احساس بدی نسبت به خود پیدا کرد. لیلی در این وضعیت باید چه می‌کرد؟

او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی روان‌شناسی است و درک مناسبی از وضعیت روانی خود دارد. لیلی به‌جای تسلیم شدن، تصمیم گرفت دست به تغییراتی بزند. شروع این تغییرات از خود بود. کتاب مثلث باش! (Be a Triangle) شرح مسیری است که او طی کرد و از شکست و ناامیدی به یک زندگی شاد و رضایت‌بخش رسید. او در این کتاب می‌کوشد به خواننده‌اش بیاموزد که چطور ذهنیت‌های کلیشه‌ای را دور بریزد و زندگی‌اش را مثل یک مثلث، برپا کند. مثلث برای او تداعی‌کننده‌ی سازه‌ای با قاعده‌ی مستحکم و استوار است. وقتی پایه‌های یک بنا (زندگی) به‌اندازه‌ی کافی قوی باشد می‌توان به آن اتکا کرد و با قدرت بالاتر رفت.

لیلی سینگ در کتابش به این نکته اشاره می‌کند که متأسفانه به اکثر ما اهمیت عشق به خود، گفت‌وگوی درونی مثبت، شادی یا رشد فردی را یاد نداده‌اند. همین باعث شده راه ارتباطی ما با خودمان هموار نباشد. بحران‌ها فرصتی هستند تا بتوانیم این راه ارتباطی را تقویت کنیم. به اعتقاد نویسنده تقویت آن چندان سخت نیست. کافی است یاد بگیریم به ندای درونمان گوش کنیم و صدای قلبمان را بشنویم. او در کتاب مثلث باش! با لحنی شاد و زنده الگوهایی به ما می‌دهد تا به خود بازگردیم و با خودمان آشتی کنیم. پس‌ از آنکه خود را بهتر درک کردیم، می‌توانیم رابطه‌مان را با دنیا هم بهبود بخشیده و کم‌کم زندگی رضایت‌بخش‌تر و شادتری را به خود هدیه دهیم.

کتاب مثلث باش! را نشر سنگ با ترجمه‌ی فاطمه محمدصادق منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب مثلث باش!

  • لذت خواندن کتاب در این است که می‌فهمی لیلی سینگی که فکر می‌کنی می‌شناسی -همان آدم بامزه‌ی شاد- گاهی در مسیرش دچار مشکل شده. صداقت و نصیحت‌هایش برای رسیدن به شادی را دوست داشتم. (میندی کالینگ، نویسنده)

  • آموزنده و بامزه... با خیلی از مطالب کتاب ارتباط برقرار کردم. (روپی کار، نویسنده)

  • در کتاب مثلث باش، لیلی سینگ مورد ظلم قرار می‌گیرد، موانع و ترس‌هایی که در برابر شادی و رضایتش هستند را می‌یابد و کنار می‌زند. این کتاب زندگی‌تان را تغییر خواهد داد. (جِی شِتی، نویسنده)

کتاب مثلث باش! برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی و خودیاری علاقمند هستید و می‌خواهید یک زندگی شاد و رضایت‌بخش را تجربه کنید، مطالعه‌ی این کتاب گزینه‌ی بسیار خوبی خواهد بود.

با لیلی سینگ بیشتر آشنا شویم

لیلی سینگ (متولد 1988) بازیگر، یوتیوبر و نویسنده‌ی کانادایی-هندی است. او که در دانشگاه یورک در رشته‌ی روان‌شناسی درس خوانده، عموماً به خاطر حضورش در یوتیوب شناخته می‌شود. سینگ از سال 2010 در این شبکه حضور دارد و طی چند سال تبدیل به یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب شده. ویدئوهای او میلیاردها بار دیده‌شده و سالانه میلیون‌ها دلار از این پلتفرم درآمد دارد.

او تاکنون جایزه‌های زیادی برده که ازجمله آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی طرفداران ام‌تی‌وی اشاره کرد. لیلی سینگ دو کتاب نوشته: «رئیس زندگی خودت باش» که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده و کتاب «مثلث باش!». مجله‌ی فوربس در سال 2019 او را به‌عنوان یکی از قدرتمندترین کمدین‌های سال انتخاب کرده است.

جملات برگزیده کتاب مثلث باش!

  • تقریباً هیچ‌چیز همیشگی نیست.
  • نمی‌توانید فقط عشق و نور را دریافت کنید، شما هم باید آن را ارائه کنید.
  • نمی‌توانید فقط به دنبال قدرت باشید، باید برای کمک به دیگران هم از آن استفاده کنید.
  • نمی‌توانید فقط منتظر معجزه باشید، خود شما هم باید معجزه‌ای برای هستی باشید.
  • در خدمت هستی بودن تنها راهِ عادلانه‌ی ارتباط با اوست.

در بخشی از کتاب مثلث باش! می‌خوانیم

من تا این لحظه خودم را به وسیله‌ی موانعی که با ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آن‌ها مواجه شده‌ام تعریف کرده‌ام. هویتی را از خلال تلاش‌هایم ساخته‌ام. من دختری بودم که با این هویت سازگار نبود. دختری که افسرده بود. دختری با خانواده‌ای که متفاوت به نظر می‌رسید. چرا چنین کاری کردم؟ به دلیل این‌که بدون درکی درست از آن کسی که می‌خواستم باشم و آن‌طور که می‌خواستم زندگی کنم، خودم را با آن‌چه نبودم تعریف می‌کردم، چرا که آن‌چه نبودم برای من بسیار بدیهی بود. بدون بنیان محکمی برای ثابت نگه داشتن شما و یک سری ارزش‌ها برای راهنمایی‌تان، از دست یافتن به فردی با استعداد نامحدود بازمی‌مانید و تبدیل به فردی می‌شوید که فقط به واسطه‌ی دردهایش تعریف می‌شود. متأسفانه اغلب مواقع، درد در ذهن ما بلند‌تر از استعدادهای‌مان فریاد می‌کشد.

اما من می‌خواهم بیش‌تر از کسی باشم که با سلامت روانی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. می‌خواهم بیش‌تر از انسانی باشم که کودکی سختی داشته است. می‌خواهم بیش‌تر از فردی که احساس عدم تعلق داشته است، باشم. و با این‌که می‌دانم این واقعیت‌های ناگوار همواره به عنوان بخشی از من وجود خواهند داشت، نمی‌خواهم آن‌ها مرا به طور کامل تعریف کنند.

این‌جا همان جایی است که این کار باید اتفاق بیفتد. در اعماق وجود.

ما باید خانه‌ای برای بازگشت خلق کنیم. و وقتی می‌گویم خانه منظورم مکانی فیزیکی یا جایی که شلوار پوشیدن در آن‌جا اختیاری است نیست. منظورم مجموعه‌ای از عقایدی است که بعد از یک روز پر از هر چیزی به آن باز می‌گردیم.

فهرست مطالب کتاب

بیایید با صحبت‌های واقعی شروع کنیم
واقعاً باید مثلث شوم
به خانه برگردیم تا با خودمان رابطه برقرار کنیم
به خانه برگردیم تا با جهان ارتباط برقرار کنیم
به خانه برگردیم تا حواس‌پرتی را درک کنیم
به خانه برگردیم تا طراحی را اجرا کنیم
اجازه دهید با کمی تأمل به پایان برسانیم
لی‌لی سینگ کیست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثلث باش!: چگونه از گم‌گشتگی به موفقیت رسیدم
نویسنده
مترجمفاطمه محمدصادق
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-7383-23-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مثلث باش!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مثلث باش!

برای دریافت کتاب مثلث باش! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.