معرفی و دانلود کتاب رئیس زندگی خودت باش

عکس جلد کتاب رئیس زندگی خودت باش
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رئیس زندگی خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رئیس زندگی خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رئیس زندگی خودت باش

تابه‌حال چند بار افسار زندگی‌تان از دستتان درآمده و زمین خورده‌اید؟ کتاب رئیس زندگی خودت باش نوشته‌ی لیلی سینگ یک راهنمای بی‌نظیر و ساده است که در هر مرحله از زندگی شما را همراهی می‌کند. کتابی که پیش روی شما قرار دارد، عنوان کتاب پرفروش نیویورک تایمز را از آن خودش کرده‌ و در سال 2017 به‌عنوان اثر برگزیده‌ سال گودریدز معرفی شده است.

درباره کتاب رئیس زندگی خودت باش:

تابه‌حال چند بار برایتان اتفاق افتاده است که از مسیری که دارید منحرف شوید؟ راه را اشتباه بروید و یا به نتیجه دلخواه خودتان از کار، زندگی، تحصیل، حتی دوستی یا ازدواج نرسید؟ همه افراد در لحظات خاصی از زندگی خود دچار سردرگمی می‌شوند. لحظاتی که قدرت تشخیص، انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری را از آن‌ها سلب می‌کند و در همان زمان، ترس‌های کشنده خودشان را نشان می‌دهند! در نهایت فرد شکست‌خورده و ناامید، خودش را در میان خیل عظیمی از مشکلات می‌یابد.

کتاب رئیس زندگی خودت باش (How to be a bawse: a guide to conquering life) یک راهنمای مفید و کاربردی است که شما را برای مدیریت ذهنتان یاری می‌کند. لیلی سینگ (Lilly Singh) در این کتاب با بیانی ساده و شیوا به شما می‌آموزد که چگونه با اعتمادبه‌نفس در مسیر موفقیت پیش‌روی کنید.

کتاب رئیس زندگی خودت باش در چهار بخش نوشته شده است و هر یک از این بخش‌ها در فصل‌های مختلف، روی موضوع خاصی از توانمندی ذهنی و تغییرات درونی تمرکز می‌کنند و با خواندن آن به‌درستی می‌آموزید که چطور این مهارت‌ها را در زندگی خود به کار ببرید.

جذاب‌ترین قسمت این کتاب در پایان هر بخش خودش را نمایش می‌دهد. سینگ در پایان هر بخش از کتاب رئیس زندگی خودت باش قسمتی را با عنوان «ناگهانی» قرار داده است. این بخش روایتی از زندگی خود نویسنده است و به دورانی باز می‌گردد که دچار افسردگی بوده است.

مهم‌ترین پیام لی‌لی سینگ در کتاب رئیس زندگی خودت باش این است که بدانید که او این تجربیات را به‌سادگی به دست نیاورده و راهکارهایی را که بیان می‌کند، درست در دورانی درگیری با افسردگی شدید به یاری او آمده‌اند؛ دقیقا همان زمانی که هیچ امیدی به بهبودی نداشته است!

یادتان باشد در این کتاب جملات انگیزشی و یا موفقیت‌آمیز را نمی‌خوانید. بلکه لی‌لی سینگ مجموعه‌ای از آموزه‌های کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهد که لازمه رسیدن به آن‌ها، تلاش است، نه آرزو!

نکوداشت‌های کتاب رئیس زندگی خودت باش:

- ظهور درخشش لی‌لی، با آموزه‌های بی‌نظیری همراه شده است و همه ما خوش‌شانس هستیم که به آن‌ها دسترسی داریم. این کتاب یکی از ضروری‌ترین کتاب‌هایی است برای همه ما وجود دارد. (سوفیا آموروسو، بنیانگذار و مدیر عامل، Girlboss)

- سینگ از ویدیوهای الهام‌بخش و پربیننده‌اش در یوتیوب به مقاله‌هایی در مورد چگونگی تبدیل شدن به فردی با اعتماد به نفس فوق‌العاده رسیده است. ( Library Journal -نشریه تجاری آمریکایی برای کتابداران)

جایزه و افتخارات کتاب رئیس زندگی خودت باش:

- برنده جایزه کتاب برگزیده گودریدز برای آثار غیرداستانی (2017)
- کتاب پرفروش نیویورک تایمز

کتاب رئیس زندگی خودت باش مناسب چه کسانی است؟

همه کسانی که می‌خواهند در زندگی خود به موفقیت دست یابند و تغییرات مثبتی را در مسیر خود ایجاد کنند، از این کتاب لذت خواهند برد.

با لیلی سینگ بیشتر آشنا شویم:

بسیاری از افرادی که به موفقیت در مسیر زندگی دست یافته‌اند، در ابتدا فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. لی‌لی سینگ، نویسنده، کمدین، یوتیوبر، مجری و بازیگر کانادایی است که در سال 1988 به دنیا آمده است. او در ابتدا فعالیت‌های خودش را در فضای مجازی شکل می‌داد و تا سال 2010 در یوتیوب به تولید فیلم و ویدیو مشغول بود. سینگ از سال 2014 تاکنون هر سال در یوتیوب ریوایند شرکت کرده است و در سال 2019 از سوی مجله فوربز به‌عنوان یکی از چهل فرد ثروتمند در حوزه طنز و کمدی معرفی شد.

این نویسنده همچنین به دلیل نام کانالی که در یوتیوب دارد، با لقب «ابرزن» یا «سوپرزن» شناخته می‌شود و محبوبیت بسیاری دارد.

جوایز و افتخارات لیلی سینگ:

- نامزد جایزه کمدین یوتیوب 2014
- برنده جایزه طرفداران‌ام تی وی
- برنده چهار جایزه استریمی
- برنده دو جایزه برگزیده نوجوانان
- برنده جایزه People’s Choice
- برنده جایزه بهترین برنامه سرگرم‌کننده سال به انتخاب تماشاگران 2016

در بخشی از کتاب رئیس زندگی خودت باش می‌خوانیم:

تعهد مثبت مثل حیوانی است که در معرض خطر باشد، یعنی چیزهای زیادی آن را تهدید می‌کند. در سال جدید تصمیم می‌گیرید هر روز ورزش کنید و به خودتان قول می‌دهید حتماً این اتفاق بیفتد. روز بعد با خوشحالی، زود بیدار می‎‌شوید، به باشگاه می‎‌روید و نسبت به سبک زندگی جدید و مسئولیت‌‎پذیری خودتان حس خیلی خوبی دارید. نگاه کنید. مثل یک مربی ورزش شده‌اید و از این بعد احتمالاً فقط کلم می‌خورید. روز بعد دوباره زود بیدار می‌شوید و به باشگاه می‌روید. انگار قرار است در آینده در مسابقات المپیک هم شرکت کنید. ولی روز بعد نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید و ساعت را خاموش می‌کنید و می‌خوابید و فرصت رفتن به باشگاه را از دست می‌‎دهید. صبح روز بعد با گلودرد بیدار می‌شوید و در تخت می‌‎مانید. تعهدتان در میدان جنگ قرار گرفته و خواب و بیماری با نیزه به سمتش حمله می‌کنند. پشت سر این دو تهدید، خوش‌‎گذرانی، تنبلی، اینستاگرام و تلویزیون قرار دارند. برنامه‌‌ تلویزیونی مورد علاقه‌‎تان به عنوان مهمات جدید از راه می‌‎رسد. هدفم از این حرف‌‎ها چیست؟ تعهد نسبت به تصمیمات واقعاً سخت است.

برای تبدیل شدن به رئیس زندگی نه‌تنها باید تصمیمات بزرگی برای رسیدن به اهداف‌‌تان بگیرید بلکه باید بدون توجه به موانع پیش‌رو، نسبت به آن‎ها متعهد باشید. معمولاً ترس و حواس‌‎پرتی، دو مانع متداول این مسیر هستند. مثلاً تصمیم دارید وبلاگی روزانه داشته باشید. ترس قانع‌تان می‌کند به قدر کافی خوب نمی‎‌نویسید و در نتیجه، مردم به تندی از شما انتقاد خواهند کرد. واقعاً دل‌‌تان می‌‎خواهد شکست بخورید و مورد تمسخر قرار بگیرید؟ حواس‌‎پرتی‎‌هایی مثل مهمانی شما را قانع می‌کنند که بهتر است وقت‌‌تان را صرف کاری غیر از وبلاگ کنید. یادتان باشد نباید تصمیم‌‎ها بعد از رویارویی با موانع، اعتبارشان را از دست بدهند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قوانین خواندن این کتاب
بخش اول: بر ذهن‌تان مسلط شوید
بازی زندگی
افکارت را فتح کن
تودار باش
معذب شو
کمتر احساساتی شو
بیش از حد فکر نکن
از خودت انتقاد کن
ردیابی کن
خودت را کنترل کن
وارد فاز بقا نشو
عاشق باش
مکث کن
ناگهانی
بخش دوم: بیش‌تر تلاش کنید
متعهد باش
فومو را رها کن
به دنبال الهام باش
چشم‌انداز داشته باش
هدف‌های بزرگ‌تر
الفبا را بریز دور
به جای حرف زدن، عمل کن
بازی را یاد بگیر
از نردبان بالا برو
از پله استفاده کن
آخرین مهلت
راحت شکل نگیر
راحت خراب نشو
مهندس وجودت را آزاد کن
فعال باش
استرس را حذف کن
از هر شکست استفاده کن
از یک نردبان دیگر بالا برو
ناگهانی
بخش سوم: توجه افراد را جلب کنید
دنبال تعریف و تمجید نباش
از دیدگاه خودت محافظت کن
همه‌چیزدان نباش
تو یک سرمایه‌ای
لعنت به قوانین!
چه‌طور دیگران را تحت تأثیر قرار دهیم
حرف دلت را بزن
همه با تو بد نیستند
اولویت‌ها را درک کن
خودِ خودت باش
دست بده
او نیمه‌ی گمشده‌ات نبود
ناگهانی
بخش چهارم: مثل یک تک‌شاخ
تو یک آفتاب‌پرستی
مزخرف نگو
تو بزرگ‌ترین رئیس زندگی نیستی
سواری دادن ممنوع!
موتورخانه‌ات را روشن نگهدار
با مردم مهربان باش
چیزی را ترویج کن که دوستش داری
قدردان باش
هماهنگ باش
ناگهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رئیس زندگی خودت باش
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-622-7383-02-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رئیس زندگی خودت باش

ایمان اسماعیلیان
۱۴۰۲/۱/۱
این کتاب اطلاعات زیادی در خود دارد، چون لی لی سینگ حدود پنج سال برای نوشتن آن زمان گذاشته. اگر چیزی را فراموش کردید ناراحت نشوید. درواقع، باید بارها و بارها هر فصل کتاب رئیس زندگی خودت باش را بخوانید، چون تبدیل شدن به رئیس زندگی، فرآیندی است که زمان زیادی را می‌طلبد و به هیچ وجه آسان نخواهد بود!
S T
۱۴۰۱/۸/۶
در یک کلام میتونم بگم عالی بود. نسبت به کتاب‌های انگیزشی دیگر رویکردی واقع بینانه تر دارد و این موضوع باعث برقراری ارتباط بیشتر می‌شود. بعلاوه رگه‌هایی از طنز در کلام نویسنده وجود دارد که موجب شده کتاب در عین که الهام بخش و امید دهنده است، خسته کننده نباشد.
Amirhossein Madadi
۱۴۰۲/۱/۱۹
یک کتاب عالی واسه شروع به تغییر و به گفته‌ی خود نویسنده اَبَر شدن و موندن تو این مسیر تا وقتی که به موفقیت برسی. به نظرم انقدر کتاب خوب و دوست‌داشتنی هست که میشه بارها و بارها و مخصوصا وقتهایی که انرژیمون پایین میاد وکم میاریم اونو بخونیم و ازش لذت ببریم.
نیروانا
۱۴۰۱/۴/۸
یکی از پرانگیزه‌ترین و کاربردی‌ترین کتابی که خوندم.. نثر سلیس و روان با ترجمه خیلی خوب.. وقتی حال خوبی نداری این کتاب تورو با خودش میبره و ناخودآگاه بعد از خوندنش پر از انرژی خوب و مثبت میشی و دست به عمل میزنی.
ghazal salehi
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
من خیلی این کتاب رو پسندیدم و با من خیلی همخوانی داشت نویسنده از خودش و راهکار هاش میگه و درواقع میگه توی کتاب که من به شما یه چارچوبی میدم و هماهنگ کردن خودتون با این چارچوب به عهده‌ی شماست من واقعا ازش لذت بردم
A Am
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب بسیار خوبیه
خیلی خوب به ادم کمک میکنه وانگیزه میده
یک بار کافی نیس
چند بار باید این کتاب وخوند
توصیه میکنم خانم‌ها حتما بخونند
مخصوصا کسانی ک تمایل به مستقل شدن دارند
دلسا رجلانی
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب خوبی بود که تو این کتاب میخواست بهت بگه تو زندگی ات رو پای خودت باشی و خودت مسؤلیت کارهایت را به گردن بگیری، جلو بری
مینا رشیدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
اگه دنبال یه کتابین که بهتون بگه از اینکه هی بخوای خودت و قضاوت کنی و بگی کافی نیستی دست بردار این کتاب بهتون پیشنهاد میدم
سوگل فرزانه
۱۴۰۱/۸/۲۰
ارزش یکبار خوندن رو داره کتاب جالبی و خودمونی بود
مخصوصا برای خانم‌ها خیلی خوبه
مطالب کلیدی و مفیدی در اون گفته شده
ممنون ❤
صمد منتظری
۱۴۰۱/۳/۳۰
کتاب عالی با بیانی شیوا و طنز که هم مطالب راحت و قابل درک و هم کاربردی
Offzahra
۱۴۰۱/۷/۱۰
کتاب فوق العاده ایه همیشه دنبال کار کردن روی رفتارو پذیرش خودم بودم و هستم و این کتاب جز بهترین معلم‌های من بود
Zahra Yazdani
۱۴۰۲/۶/۱۲
کتاب جالبی بود. راهکارهای پیشرفت و موفقیت شخصی را گفته بود. ترجمه‌ی روانی هم داشت.
مریم بهرامیان
۱۴۰۱/۵/۱۷
کتابی است که درمواقع که انرژیت پایین اومده بخونی وتمرین کنی کلی زندگیت تغییر میکنه ممنونم
مژگان شادکام
۱۴۰۱/۴/۲۷
راهکارهای مفیدی ارائه میکنه باعث میشه اعتماد بنفس بالاتر بره و بتونیم خودمون از پس مشکلات بر بیاییم
فایزه حسینی
۱۴۰۱/۴/۱۱
کتاب خوبی بود مخصوصا خواننده‌اش عالی بود با بیان پر انرژیش اگه انگیزه وانرژی می‌خوابید بخونیدش
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب رئیس زندگی خودت باش

برای دریافت کتاب رئیس زندگی خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.