معرفی و دانلود کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر

عکس جلد کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر
قیمت:
۱۲۰۰۰ 6000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر

کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر نخستین کتاب حدیث احمدی روایتی‌ است احساسی از زندگی دختر بچه‌ی ناتوانی که در خانواده و اجتماع تنها و بدون هیچ پشتیبانی مانده است.

در بخشی از کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر می‌خوانیم:

کوچه مثل همه‌ی جمعه صبح‌ها خلوت بود. برگ درختان روی زمین را زرد کرده بودند، بر خلاف دیروز آفتاب در آسمان بود اما باد همچنان می‌وزید و شاخه‌های بید مجنون را به رقص در می‌آورد. نادر که صبح با اشتیاق زیادی از خواب بیدار شده بود و برای خرید نان تازه از خانه بیرون زده بود. حالا با دیدن این منظره دلش گرفت. احساس کرد که رقصیدن دلبرانه شاخه‌های بید نباید آنقدر‌ها هم خوشحال کننده باشند.

یادش می‌آمد که سال‌ها پیش وقتی با مادرش به نمایشی که پدرش در آن بازی کرده بود رفتند، مادرش با رقص پدر روی صحنه گریه کرده بود.

سعی کرد نمایش را به خاطر بیاورد اما تنها صحنه‌هایی ضعیف از رقص پدرش را به یاد می‌آورد که ناشیانه دست‌هایش را در هوا تکان می‌داد. اما چطور گریه‌های مادرش را آنقدر دقیق در خاطر داشت؟ حتی روسری نخی کرم رنگی را که گوشه‌اش بر اثر پاک کردن اشک‌های مادر مشکی شده بود هم خوب به خاطر داشت. ضربه‌ی باد به او فرصت دلتنگی برای مادرش را نداد. دکمه‌ی کتش را بست و راه افتاد...

خانه اما برخلاف بیرون گرم بود.

فرش‌های قرمز رنگ خانه با طرح‌های گل که از وسط قالی به سمت چهار گوشه‌ی آن کشیده می‌شد، همیشه گرمای خانه را حفظ می‌کرد. چند مبل راحتی شکلاتی رنگ، یک بخاری که پاییز، زمستان، بهار و تابستان از گوشه‌ی خانه جمع نمی‌شد و پرده‌های حریر شیری رنگ که خانم جان صبح زود آن‌ها را کنار زده بود تا نور خورشید خانه را گرم و روشن کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجسمه‌ای به نام نوبر
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-6201-58-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰ 6000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر

برای دریافت کتاب مجسمه‌ای به نام نوبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.