معرفی و دانلود رایگان کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

عکس جلد کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

در این مجموعه سعی بر آن بوده علاوه بر در نظر گرفتن معیارها و اصول بیشترین اصطلاحات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی گردآوری شود.

این کتاب برای مهندسین و طراحان می­ باشد و اطلاعات اولیه مورد نیاز را برای هر پروژه ساختمانی فراهم می آورد. هدف آن است که در زمان بررسی­ های اولیه، در وقت مهندسین صرفه جویی به عمل آید.

مهندسین عزیز باید درباره ضروریات اجزای تشکیل دهنده پروژه­ های جدید، اطلاعات کافی داشته باشند و از اصطلاحات ساختمانی مطلع بوده تا به هنگام اجرای عملیات دچار مشکل نشوند.

درهمین راستا این کتاب کوتاه تهیه شده است که شما عزیزان با مطالعه این مجموعه اطلاعات خود را افزایش داده و در فن ساختمان موفق عمل خواهید کرد.

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی عمران
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

مارال علوی
۱۴۰۱/۷/۷
مجموعه‌ای از برخی اصطلاحات ساختمان سازی است که برای دانشجویان و کسانی که تازه پا به عرصه‌ی ساختمان گذاشته‌اند مفید است. در صورتی که این کتاب مزین به تصویر بود بسیار قابل درک تر و ملموس تر میشد. در کل کتاب خوبی بود که میتوان به عنوان مرجعی کوچک به آن مراجعه کرد.
asad f
۱۳۹۵/۱۱/۱۷
کتاب متوسط‌ای است. مشخص است توسط کسی که تخصص عمران نداشته جمع آوری شده است، اشتباهات کوچک تابلو زیاد دارد ولی در کل برای مرور دانسته‌ها و مطرح شدن موضوعات مختلف توصیه میشود. اگر قصد یادگیری تخصصی دارید ولی سواد تخصصی کم دارید توصیه نمیشود.
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۱۰
مدت ۱ سال تمام وارد کار املاک شدم و به این نتیجه رسیدم که باید دانش کار را فرا بگیرم، درس ساختمان و متریال شناسی از اهم مباحث املاک محسوب می‌شود، امیدوارم که اینچنین مباحث در عمل به کار بسته شوند و تاثیرات خوب آن را برداشت نماییم
سید مهدی رفیعی
۱۳۹۹/۹/۳
سلام... ایده کتاب خوب بود ولی چند مشکل داشت.. اول اینکه کمبود شدید شکل ابزارآلات حس میشد.. دوم اینکه بیشتر اصطلاحات سنتی و بنایی بود- مورد بعد اینکه تعریف‌های سازه‌ای "خرپا "و "اتصال گیردار" و همچنین تعریف "دال" اشتباه بود
فریدرضا نقیه
۱۴۰۱/۵/۱۶
آشنا شدن با این نوع اصطلاحات از طریق کتاب بسیار با ارزش و کاربردی است البته حضور در اجراء و عملیّاتهای فنّی برای هر نوع کار (نظری یا عملی) یادگیری را افزایش می‌دهد.
خسته نباشید و دست شما درد نکنه.
محمدمهدی درویش
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بنظر من این کتاب فوق العادست برای تمامی مشاغل مربوط ب ساختمان سازی
واجب و لازم دونستن این اطلاعات و با خوندن این کتاب روی یک پله بالاتر از بقیه قرار میگیرید
واقعا این کتاب رو پیشنهاد میکنم
سجاد سبحانی
۱۳۹۶/۴/۱۸
من خودم دوازده ساله مهندس عمران هستم و تجربه کاری دارم. با این حال بعضی از اصطلاحاتش رو نمیدونستم. پیشنهادم به همه تازه کارها اینه که کتاب رو با دقت بخونن
Soheil Alipour
۱۴۰۱/۲/۱۳
با کمال احترام برای کتاب راه و تشکر بابت کتابهای عالی، ولی نمیدانم این را میشه کتاب دانست یا نه؟ کتاب محسوب نمیشه یک مقاله نچندان پرمحتوا است.
محمد نوری
۱۳۹۷/۲/۱۱
بسیار‌ عالی. فقط لطف کنید برای‌ هرکدام از‌ تعاریف چند نمونه عکس هم بگذارید و کتاب‌های مهندسی عمران را بیشتر بکنید. ممنون از زحمات بی‌اندازتون
مجتبی ستاری
۱۳۹۶/۱۱/۱۵
با عرض سلام، کتاب مفیدیه ولی اصطلاحات عمیق کارگاهی وجود نداره، صرفا مطالب آکادمیک هستش
درهر صورت ممنون که به فکر بچه‌های عمران هستید
پیروز باشید
امیر امامی
۱۳۹۶/۲/۱۰
من خودم دانشجوی کارشناسی عمرانم، فک کنم برای همه‌ی مهندسای نو پا و مهندسای آینده یبار مطالعه ش مفید باشه. مرسی
نعمت الله فقیری
۱۳۹۵/۳/۲۹
من از کارکرد این برنامه راضی‌ام وآرزو دارم که کتاب‌های زیادی رایگان برای مردم بی‌بضاعت در این برنامه به اشتراک گذاشته شوم تشکر از خدمت تان
احسان سعیدی
۱۳۹۵/۲/۲۹
سلام آیا کتابی موجود هست که معنی اصطلاحات درنقشه سازهای فلزی بکار برده میشود را به فارسی توضیح داده باشد. مانند: پلیت = P. ممنون ازشما
علی کدخدایی
۱۴۰۱/۷/۳۰
کتاب مفیدی هست.
ممکنه اصطلاحاتی در کارگاهها شنیده بشه که کمی نامفهوم باشه و با مراجعه به همین کتاب کوچک میشه در وقت صرف جویی کرد
Mohammed Ahmadi
۱۳۹۵/۱۰/۸
با عرض سلام کتاب‌های تون عالیه واقعا متشکرم از زحماتتون، اما اگر امکان داره مجموع کتاب‌های بتن آرمه رو هم بگذارید. پیروز باشید.
مشاهده همه نظرات 90

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

برای دریافت کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.