معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه، داستان یک بازدید علمی پرماجرا از موزه‌ی حیات وحش را می‌خوانید. در این تور تفریحی، خانم مارکوزه به‌عنوان راهنما حقایقی باورنکردنی و ترسناک درباره‌ی دایناسورها و موجودات دیگر به زبان می‌آورد که باورش برای همه سخت است. جالب است بدانید مجموعه‌کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب، نوشته‌ی دن گاتمن، در مدت‌زمان کوتاهی بیش از سی میلیون نسخه فروش داشته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه

بازدید از موزه و موجودات حیات وحش می‌تواند تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز باشد؛ البته در صورتی که راهنمای موزه خیلی در توضیح ویژگی‌های حیوانات ترسناک و قدرت‌هایشان خیال‌پردازی نکند. چون در این صورت ممکن است تجربه‌ی معمولی دیدار با حیوانات زنده و غیر زنده‌ تبدیل به بازدید از تونل وحشت شود! در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه (Ms. Krup Cracks Me Up) دن گاتمن (Dan Gutman) از این تجربه‌ی عجیب و غریب گزارش مفصلی به شما خواهد داد؛ طوری که انگار خودتان در آنجا حضور دارید.

در این موزه همه‌جور موجود زنده‌ای یافته می‌شود، از دایناسورهای غول‌آسا تا سوسک‌های مزاحم که البته حسابی دخترهای کلاس را به وحشت می‌اندازند. حالا تصور کنید که خانم مارکوزه به عنوان راهنمای این تور اعتقاد دارد شب‌ها اسکلت دایناسورها جان می‌گیرند! لازم به ذکر است که این بار نیز مثل قسمت‌های قبلی این مجموعه شاهد حضور آندریا و رفتارهای اعصاب خردکنش در برخورد با «اِی‌. جِی» هستیم! شخصیتی که عاشق تمام چیزهایی است که معلم‌ها دوست دارند!

باید دید این بازدید دسته‌جمعی از موزه عاقبت خوشی خواهد داشت یا قرار است اتفاقات ناگواری رقم بخورد؟ این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که از سوی نشر افق منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی. ‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای. ‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 سالی که داستان‌های عجیب و غریب و پرهیجان را دوست دارند، حتماً این کتاب را بخوانند.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه می‌خوانیم

خانم مارکوزه ما را به اتاقی برد که روی تابلویی که به دَرش بود نوشته بود "حیوان‌های زنده! " ما رفتیم توی اتاق و یک‌عالمه حیوان توی قفس دیدیم. مار، لاک‌پشت، قورباغه‌ی سمی آمریکای شمالی، و بزمجه‌ی زبان آبی. آن‌ها محشر بودند.

خانم مارکوزه گفت: «دوستانِ حیوان ما کمک‌ می‌کنند تا درباره‌ی حفاظت و محیط‌زیست به مردم آموزش بدهیم. همچنین، کمک‌ می‌کنند که احترام به حیات‌وحش را یاد بگیریم. نگاه کنید! یک پروانه‌ی دُم پرستوییِ غول‌پیکر! این‌هم یک پروانه‌ی صورت سگی کالیفرنیا! ‌ می‌دانید چرا همچین اسمی رویش گذاشته‌اند؟ چون روی بال‌های نر این نوع پروانه، شکل‌هایی دارد که شبیه صورت سگ است. این‌جا پروانه‌ها آزادند هرجا می‌خواهند بروند.»

گفتم: «چه خوب! حالا که هرجا دل‌شان بخواهد می‌توانند بروند، ده‌تاشان می‌توانند بیایند خانه‌ی من.»

آندریا چشم‌هایش را روبه بالا چرخاند و گفت: «آرلو، یعنی آن‌ها آزادند توی این اتاق هر جا می‌خواهند بروند.»

دروغی گفتم: «خودم می‌دانستم.» چه حالگیری شد. من فکر کردم آن‌ها پروانه‌ها را آزاد می‌کنند که هر جا می‌خواهند بروند. بعد، خانم مارکوزه ما را برد اتاق جک و جانورها. او با ذوق و شوق از این قفس به آن قفس می‌دوید و درباره‌ی عقرب پشمالوی صحرایی غول‌پیکر، عنکبوت تار قیفی، مورچه‌ی مخملی، و عنکبوت سمّی زانو سرخ مکزیکی، توضیح می‌داد. خیلی چندش‌آور بودند، ولی باحال هم بودند. من چشم از آقای میچل برنمی‌داشتم، می‌خواستم ببینم حشره‌ای می‌خورد یا نه.

فهرست مطالب کتاب

1: گردش علمی حوصله‌ی آدم را سر می‌برد
2: آدم‌های عجیب و غریب
3: جایگنوتوسوروس
4: حمله‌ی گاو وحشی
5: بوفالوی مرده‌ی متحرک وحشتناک
6: تالار دایناسورها
7: حیوان‌های زنده!
8: مشکلی پیش‌آمده
9: یواشکی پرسه‌زدن
10: پنگوئن‌ها با‌حال‌اند
11: چه‌طوری توی چیز‌ها را پر می‌کنند؟
12: دنیای شگفت‌انگیز مدفوع حیوان‌ها
13: هر روز این‌جور اتفاق‌ها می‌افتد
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-964-369-789-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه

زهره نجفی
۱۴۰۲/۳/۱۳
بسیار عالی. دن گاتمن کاملا میدونه چطور داستان بگه که با شیطنت بچگونه جور باشه و باعث لذت بچه‌های سنین مختلف بشه. ممنون از کتابراه و خانم نجف خانی برای انتخاب این مجموعه برای ترجمه.
ahang hossinnjad
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
مجموعه کتابهای مدرسه عجیب و غریب خیلی جالبه و برای بچه‌های سن پیش نوجوانی کنونی خیلی جالبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 10: خانم مارکوزه، راهنمای موزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.