معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1

عکس جلد کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1

دن گاتمن نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1، داستان مدرسه‌ای عجیب و غریب را به تصویر می‌کشد که معلمش خانم دیزی هوش بالایی ندارد و بچه‌های کلاس از هر فرصتی برای درس نخواندن و بازیگوشی استفاده می‌کنند. این کتاب اولین اثر از مجموعه مدرسه پرماجرا به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی بهترین فکر دنیا:

اولین کتاب از مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب صوتی بهترین فکر دنیا (Miss Daisy is Crazy) نام دارد. تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته و تمام کودکان اهل مطالعه و حتی غیر کتاب خوان‌ها را جذب کرده است.

داستان کتاب بهترین فکر دنیا از جایی آغاز می‌شود که خانم دیزی معلم کلاس دومی‌ها می‌شود اما نمی‌داند که چگونه اعداد را جمع و تفریق کند یا حتی درست خواندن و نوشتن را بلد نیست. تمام بچه‌های کلاس او را خنگ‌ترین معلم تاریخ جهان می‌دانند و ماجراهای هیجان انگیز و جالبی را با خانم دیزی سپری می‌کنند.

ای. جی نیز یکی از دانش آموزان کلاس دومی‌ست که درس خواندن را دوست ندارد اما مجبور به مدرسه برود. با این حال یک بار خانم دیزی سر کلاس از آن‌ها می‌پرسد که دوست دارند در آینده چه کاره شوند و هر کسی نیز جوابی می‌دهد اما ای. جی فوتبالیست شدن را انتخاب می‌کند تا مجبور به خواندن ریاضی و سایر درس‌ها نباشد. البته مدیر این مدرسه عجیب و غریب برای آنکه میان بچه‌ها محبوبیت پیدا کند و شادی را در محیط مدرسه ایجاد کند، گاهی برای کریسمس لباس بابانوئل می‌‌‌پوشد یا گاهی همراه با سرایدار مدرسه از سقف آویزان می‌شوند و از دیوار راست بالا می‌روند! اما این بار بچه‌ها نقشه‌ای دیگر برای مدیر مدرسه دارند؛ آن‌ها باهم دیگر تصمیم می‌گیرند تا برای یک روز، مدرسه را به محیطی برای بازی‌های کامپیوتری تبدیل کنند و حاضرند برای رسیدن به هدفشان هرکاری انجام دهند حتی اگر مجبور شوند شرط مدیر مدرسه را بپذیرند و یک میلیون صفحه کتاب بخوانند!

به هر حال این مدرسه پرماجرا و عجیب و غریب دانش‌آموزانی بازیگوش دارد که همواره می‌خواهند کاری غیر از درس خواندن انجام دهند؛ به همین خاطر همراه با شخصیت‌های کتاب بهترین فکر دنیا، اتفاقات خنده‌دار و سرگرم کننده‌ای را پشت سر خواهید گذاشت.

معرفی مجموعه مدرسه پرماجرا:

همانطور که گفته شد، داستان «بهترین فکر دنیا» اولین کتاب از میان 21 اثر مجموعه مدرسه پرماجرا (My Weird School) به شمار می‌رود. این مجموعه جذاب برای اولین بار در سال 2004 منتشر شد و تمامی ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش ویژگی‌های عجیب و غریبی دارند و در هر داستان معلم خاصی مورد توجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون کلاس او می‌چرخد.

شخصیت اصلی این سری از کتاب‌ها پسری به نام ای. جی (A. J) است که از مدرسه تنفر دارد و رقیب او دختری به نام آندره است که به مدرسه عشق می‌ورزد و درس خواندن را دوست دارد.

دن گاتمن درباره خلق این اثر می‌گوید که تمامی ماجراها از مدرسه‌های واقعی الهام گرفته شده و او سالانه به 60 مدرسه می‌رفته تا اطلاعات لازم را کسب کند.

کتاب صوتی بهترین فکر دنیا برای چه کودکانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12 ساله می‌توانند از شنیدن این کتاب جذاب و هیجان انگیز لذت ببرند.

دن گاتمن را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که به گفته خودش پانزده سال از عمرش را صرف نوشتن مقاله در روزنامه‌ها و مجلات کرده و فیلمنامه و کتاب‌هایی برای بزرگسالان نوشته است اما علاقه و مهارت اصلی دن گاتمن (Dan Gutman) را می‌توان در داستان‌هایی مخصوص کودکان پیدا کرد.

کتاب‌های سرگرم کننده و جذاب گاتمن، او را به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز تبدیل شده و چندین میلیون نسخه از مجموعه داستان‌هایی نظیر Genius Files، Baseball Card Adventure و مدرسه عجیب و غریب من را فروخته است. همچنین گاتمن به لطف رای طرفداران زیادش، تاکنون برنده 19 جایزه کتاب ایالتی و 92 بار نامزد دریافت همین جایزه شده است.

دن گاتمن هدف خود از نوشتن داستان‌های کودکانه را این گونه توصیف می‌کند: «هدف من بچه‌هایی هستند که به خواندن کتاب علاقه‌ای ندارند و امیدوارم آن‌ها از مطالب من لذت ببرند.»

در بخشی از کتاب صوتی بهترین فکر دنیا می‌شنویم:

همین که از مدرسه به خونه برگشتم، به اتاق خواهر بزرگترم ایمی رفتم. ایمی کلاس پنجمه برای همین خیلی چیزها می‌دونه. به اون گفتم تو باید به من کمک کنی؛ اگه بچه‌های مدرسه یک میلیون صفحه کتاب بخونن، آقای مدیر لباس گوریل می‌پوشه. تازه به ما اجازه میده مدرسه رو برای یک شب به مرکز بازی‌های کامپیوتری تبدیل کنیم.

ایمی گفت: «برای دیدن اون شب حاضرم هر کاری بکنم. » ایمی کار با کامپیوتر رو خیلی خوب بلده؛ به کمک هم پوسترهایی درست کردیم که روی اون‌ها نوشته بود: «بیاید باهم کمک کنیم مدرسه رو به مرکز بازی‌‌های کامپیوتری تبدیل کنیم. » و یا «بیاید به کمک همدیگه آقای مدیر رو به گوریل تبدیل کنیم!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
فصل اول: من از مدرسه متنفرم
7 دقیقه
فصل دوم: معلم خنگ ما و آقای مدیر
4 دقیقه
فصل سوم: خواندن را چگونه بنویسیم؟
4 دقیقه
فصل چهارم: خانم دیزی خنگه
7 دقیقه
فصل پنجم: بهترین فکر دنیا
3 دقیقه
فصل ششم: می‌خواید چکاره بشید
5 دقیقه
فصل هفتم: بن بن و فوتبال
3 دقیقه
فصل هشتم: یک عالمه کتاب
3 دقیقه
فصل نهم: همه دیوانه‌وار کتاب می‌خوانند
5 دقیقه
فصل دهم: فوتبالیست‌ها بی‌سوادند
2 دقیقه
فصل یازدهم: مدرسه در اختیار ماست
3 دقیقه
فصل دوازدهم: طفلکی خانم دیزی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1
نویسنده
مترجمروژین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپی گام
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1

سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۵/۳
سلام و درود
عالی بود، یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه کودکان شنیدیم با دختر کوچولو هشت سالم.
واقعا کاش همچین معلم‌هایی و همچین مدرسه‌ای داشتیم. چقدر به روش جالبی درس‌ها رو به بچه‌ها آموزش میداد.
من بنظرم روش تدریس هیجانی، دوستانه و تا حدودی اختیار دادن به بچه‌ها، نتیجه بهتری خواهد داد و به
بچه‌ها محیط مدرسه، که نیمی از روزشان را در آن سپری میکنند، علاقه بیشتری پیدا میکنند. خانم دیزی و شخص اول داستان بسیار به دلم نشستند.
مجددا ممنون از همه عوامل
شیما شمس
۱۴۰۰/۳/۱۳
دنیای کودکانه شیرین است و این داستان مرا به آن دوران برد و از یادآوری رویاهای شیرین و صادقانه دوران کودکی بسیار لذت بردم. کودک درونم با خواندن این داستان به هیجان آمد و دوست داشتم دنیای بزرگسالی هم مانند آن زمان پاک و کودکانه باشد
زهرا جون
۱۴۰۱/۳/۱۶
این کتاب رو برای دخترم که کلاس سومه دانلود کردم وخیلی جالب بود برامون، دوران مدرسه وخاطراتش برای خودمم تداعی شد😍ماجرای چندتا بچه ان که از مدرسه ودرس ریاضی خوششون نمیاد ومعلم ریاضی شون هم باهاشون همزاد پنداری میکنه وطوری وانمود میکنن که از درس ریاضی چیز زیادی متوجه نمیشه واز بچه‌ها کمک میگیره و... ممنون بابت کتابراه
سید یداله پناهی عزیزلو
۱۴۰۰/۱/۱۷
سلام من گوش کردم کتاب خوبی است، ما شبها موقع خواب گوش می‌کردیم و می‌خندیدیم من ۳ تا از این سری کتابها را گوش کرده‌ام تقریباً همه خوبند و طنز آمیز و مفرح و آموزنده.
Emeli zandi
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
من این کتاب رو برای پسر نه ساله‌ام خریدم. ولی چون موضوع در مورد مدرسه بود نگران بودم که مناسبش نباشه ولی از کامنت‌ها دریافتم که مناسب هستش و این ریسک رو کردم و خریدم. کتاب خوبی بود و خودم وقتی گوش دادم مناسب دیدم و با خیال راحت میتونم فصل‌های بعدی رو هم تهیه کنم.
Sofia Okhravi
۱۴۰۰/۱/۱۵
با مزه بود پسرم عاشق این داستان شده
ای کاش رده سنی هر کتاب مشخص بشه، اینطوری راحتر میشه انتخاب کرد
mahan adp
۱۴۰۱/۴/۱۵
این کتاب و برای پسرم گرفتم. عاشقش شده. پسرم ۱۰ سالشه با شخصیت‌های این داستان خیلی همزاد پنداری می‌کنه. بعضی وقتها می‌دیدم تو اتاق بلند بلند می‌خنده. صدای گوینده هم خیلی عالیه. طوری داستان و تعریف می‌کنه انگار داری یه کارتون یا فیلم میبینی. در کل عالی.
نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۱/۳/۲۶
با عرض سلام و خدا قوت. تصویر یک معلم مهربان و مدرسه شاد در ذهنم مجسم شد که هرگز نه دیده و نه شنیده بودم. در کل نشان میداد چقدر باید به کودکان و خواسته هایشان اهمیت داد. مدیر مدرسه هم خیلی کاردان و داناست وگرنه‌ای جی از مدرسه فرار می‌کرد.
Zeinab Dostimehr
۱۴۰۱/۴/۴
کتاب خوبی بود باعث میشد با پخش صوتی کتاب پسرم برای خودش تصویر سازی کنه واز قدرت تخیلش کمک بگیره برای ساختن شخصیت‌ها در ذهنش. کتاب رو دوست داشتم و جلد‌های دیگه رو هم تهیه میکنم
فاطمه اسماعیلی
۱۴۰۰/۵/۲۱
این کتاب رو برای پسرم گرفتم و شب‌ها قسمت‌های مختلف اون رو براش میزاشتم و واقعاً می‌خندید و با شادی به خواب می‌رفت
سیده یاس هاشمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
سلام من این کتاب رو شب‌ها گوش میدم من ۱۱ سالمه و مجموعه اول و دومش رو خوندم و مجموعه این کتاب‌ها ۱۲ تاییه خیلی کتاب‌های باحالیه
fatemeh jamaly
۱۴۰۲/۶/۳
من این کتاب را خیلی دوست دارم و هر شب این کتاب یا جلد‌های دیگر این کتاب را گوش می‌هم و چیز‌های جدیدی از این کتاب یاد گرفتم مثل اولین قانون بچه بودن😆
میم عین
۱۴۰۰/۱/۸
عالیه همه فصلهاش رو تهیه کنید از کتابراه خواهش دارم نسخه صوتی بقیه فصلها رو هم بزاره
انا عدالت
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عالی عالی عالی عالی عالی حتما گوش بدید
maryam fatahi
۱۴۰۱/۵/۲۳
کتاب خیلی خوب و خنده دار و آموزنده‌ای بود دختر من خیلی دوست داشت و کلی چیزای خوب ازش یاد گرفت ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 110

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1

برای دریافت کتاب صوتی بهترین فکر دنیا: مدرسه پرماجرا 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.