معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی

در این قسمت از مجموعه داستان‌های دن گاتمن، ماجرای معلم کامپیوتری را می‌خوانید که غیر عادی و بسیار پرمشغله است. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی با شخصیتی آشنا می‌شوید که با انگشت‌های پایش تایپ می‌کند و کلاهی شبیه به پنیر روی سرش دارد. جالب این‌که این مجموعه کتاب آقای نویسنده تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروش داشته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی

خانم ماتی یک معلم کامپیوتر با عادت‌های عجیب و غریب است که تاکنون هیچ‌کجای دنیا ندیده‌اید. این عجیب بودن اول از همه از ظاهرش شروع می‌شود. او یک دامن خال‌خالی می‌پوشد و روی سرش پنیر اسفنجی می‌گذارد و وارد کلاس می‌شود! خانم ماتی لهجه‌ی تگزاسی دارد و قرار است به بچه‌ها مهارت‌هایی درباره‌ی کامپیوتر یاد بدهد. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی (Mrs. Yonkers Is Bonkers) نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman) ماجراهایی را می‌خوانید که بعد از ورود او به مدرسه پیش می‌آید.

او قرار است به بچه‌ها یاد بدهد برای خودشان وب‌سایت طراحی کنند، نقاشی بکشند و گِیم‌های مجازی بازی کنند. تازه می‌خواهد اختراعاتی که تاکنون داشته را هم به آن‌ها نشان بدهد. در این میان «اِی. جِی» ترجیح می‌دهد به‌جای خواندن درس‌هایی مثل ریاضی و تعلیمات اجتماعی، نرم‌افزارهایی از این درس‌ها توی کله‌ی خود داشت تا نیازی نباشد وقت خود را روی یادگیری آن‌ها بگذارد؛ او معتقد است این‌طوری برای فوتبال، رفتن به سینما و تفریحات دیگر زمان بیشتری می‌مانَد.

باید دید سر کلاس خانم ماتی بچه‌های مدرسه قرار است چه چیزهایی یاد بگیرند، اما واقعاً او یک معلم کامپیوتر درست و حسابی است یا فقط آدمی‌ست با یک دنیا فکر عجیب و غریب در سرش؟! ترجمه‌ی این کتاب پرفروش برعهده‌ی محبوبه نجف خانی بوده است که از سوی نشر افق منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 سالی که دوست دارند داستان‌های مصور بامزه و هیجان‌انگیز بخوانند این کتاب را از دست ندهند.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی می‌خوانیم

بعدازظهر آن روز، وقتی به کلاس کامپیوتر رفتیم، هنوز از کمبود هله‌هوله دل و دماغ نداشتیم. وقتی وارد کلاس کامپیوتر شدیم، خانم ماتی روی میز نشسته بود و کامپیوترش روی صندلی بود. خیلی عجیب بود. ما باید روی صندلی بنشینیم و کامپیوتر را روی میز بگذاریم. چیز عجیب دیگر این بود که خانم ماتی کفش به پا نداشت و با انگشت‌های شست پایش تایپ می‌کرد.

امیلی پرسید: «چرا دارید با شست‌ پای‌تان تایپ می‌کنید؟»

خانم ماتی به ما گفت: «چون یک‌عالمه کار دارم. وقتی با پاهایم تایپ می‌کنم، دست‌هایم آزاد می‌ماند و می‌توانم کار دیگری بکنم. پس می‌توانم دو برابر کار انجام بدهم. یعنی با یک تیر دو نشان می‌زنم.»

آندریا پرسید: «دارید چی تایپ می‌کنید، خانم ماتی؟»
او جواب داد: «ایمیل می‌زنم.»
رایان پرسید: «به کی؟»

خانم ماتی گفت: «به خودم. من عاشق اینم که برایم ایمیل بیاید.»

به‌نظر من، اگر خانم ماتی نصف وقتش را برای ایمیل زدن به خودش تلف نکند، می‌تواند دو برابر کار انجام دهد. چرا آدم بزرگ‌ها این‌قدر عجیب و غریب‌اند؟

فهرست مطالب کتاب

1: کامپیوتری توی کله‌ی من
2: با شِکر خداحافظی کنید
3: امیلی، هَمِستر غول‌پیکر
4: تیزکردن نوک مداد می‌تواند خطرناک باشد
5: شوک شِکری
6: کامپیوترها نمی‌توانند لطیفه بگویند
7: گیر افتادن!
8: روز واقعیت مجازی
9: حقیقتی درباره‌ی خانم ماتی
10: محشرترین اختراع کل تاریخ جهان
11: مدل مشابه را بفرستید
12: راهی برای اداره کردن معلم جانشین
13: نتیجه‌ی داستان
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-964-369-791-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی

Anita Kalhor
۱۴۰۲/۸/۲
به نظر من خیلی باحال و عالی بود خیلی جالب و خوب بود من خیلی خوشم اومد
زهره فتحعلی‌پور
۱۴۰۲/۴/۱۸
خیلی خلاقانه بود و هم ذهن بچه‌ها رو با کارهای خلاق آشنا می‌کرد.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 12: خانم ماتی معلم قاتی پاتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.