معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه
قیمت:
32500 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه، نوشته‌ی دن گاتمن، یک معلم اسپانیایی غیر عادی به مدرسه اضافه می‌شود. او سعی دارد به‌شیوه‌ی خودش به بچه‌ها زبان یاد بدهد، اما خواسته‌های غیر عادی‌اش از آن‌ها باعث خرابکاری‌هایی در کلاس می‌شود که معلوم نیست چه سرانجامی دارند. این مجموعه‌کتاب از پرطرفدار‌های آقای نویسنده است و تاکنون بیش از سی میلیون نسخه از آن به فروش رسیده.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه

خانم روشه معلم زبان اسپانیایی در مدرسه‌ی عجیب و غریب است که به بچه‌ها لغت‌های عجیب و آداب و رسوم‌های تازه یاد می‌دهد. او گیتار می‌نوازد، روی سرش یک سبد میوه‌ی بزرگ می‌گذارد و پیراهن قرمزی با طرح گوزن به تن دارد. خانم روشه عاشق تعطیلات مختلف است و برای ماه دسامبر روزشماری می‌کند.

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه (Miss Holly Is Too Jolly) با معلمی آشنا می‌شوید که واقعاً علایق عجیبی دارد. مثلا همین علاقه‌ی خانم روشه به تعطیلات باعث شده روی پیراهنش چراغ‌های کوچک چشمک‌زن کار بگذارد و می‌توانید این متن را روی آن بخوانید: «تعطیلات خوش بگذرد!»

او عجایب دیگری هم در وجودش دارد که باقی‌اش را می‌توانید از زبان دن گاتمن (Dan Gutman) بخوانید. باید دید حضور خانم روشه در مدرسه تأثیری روی یادگیری زبان اسپانیایی بچه‌ها می‌گذارد یا نه. آیا قرار است «اِی جِی» باز هم بلایی سر چیزی یا کسی بیاورد یا همه‌چیز ختم به خیر می‌شود؟ کتاب حاضر ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که از سوی نشر افق منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی. ‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای. ‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه مناسب چه کسانی است؟

این اثر مناسب کودکان 7 تا 12 سال است و خواندنش می‌تواند برای علاقمندان به مجموعه کتاب‌های طنز و سرگرم‌کننده جذاب باشد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه می‌خوانیم

وقتی همه روی صندلی‌هایمان نشستیم، خانم بریج گفت: «دیگر حرف زدن کافی است. خبرهای مهمی دارم. امسال قرار است توی کلاس، بابانوئل مخفی داشته باشیم.»

بابانوئل مخفی؟ حالا کی هست؟ هیچ‌کداممان تا به حال چیزی از بابانوئل مخفی نشنیده بودیم. اما بابانوئل باحال است و هر چیزی که مخفیانه باشد، باحال است. پس بابانوئل مخفی حتماً باحال است.

خانم بریج گفت که اسم همه‌مان را روی تکه‌های کاغذ نوشته و آن‌ها را توی تُنگ شیشه‌ای انداخته. هر کدام از ما که یکی از کاغذها را از توی تُنگ شیشه‌ای درمی‌آورد، باید برای آن بچه‌ای که اسمش روی کاغذ نوشته شده هدیه بخرد. اما نباید به آن بچه بگوید که قرار است برایش هدیه بخرد. برای همین، اسمش بابانوئل مخفی است. خانم بریج گفت که چند هفته‌ی دیگر، درست قبل از جشن کریسمس، هدیه‌ها را به همدیگر می‌دهیم. اگر کسی یادش برود هدیه بیاورد، اجازه ندارد هدیه‌ای بگیرد.

همه حسابی ذوق‌زده بودند. ما توی صف ایستادیم تا نفری یک کاغذ از توی تنگ شیشه‌ای دربیاوریم. خداخدا می‌کردم اسم یک دختر حال‌گیر مثل آندریا یا امیلی را درنیاورم. دلم می‌خواست برای رایان یا مایکل یا یکی دیگر از پسرها هدیه بخرم.

ما به ترتیب حروف الفبا از آخر به اول توی صف ایستادیم، یعنی‌ی ه، به جای الف ب پ. همه یک کاغذ از توی تنگ شیشه‌ای درمی‌آوردند و وقتی اسم را می‌دیدند، کمی هِرهِر می‌خندیدند. بالاخره نوبت من شد. فقط دو سه تا کاغذ دیگر مانده بود.

فهرست مطالب کتاب

1: کریسمس، هانوکا، کوانزا
2: کلمه‌های عجیب
3: بابا ناوال به شهر می‌آید
4: بابانوئل مخفی
5: یاد گرفتن زبان اسپانیایی
6: برعکس هانوکا
7: آیا بابانوئل واقعی است؟
8: آماده شدن برای جشن تعطیلات
9: وحشتناک‌ترین اتفاق کل تاریخ جهان
10: فکر بکر من
11: ورود بابانوئل مخفی
12: جشن بزرگ تعطیلات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-353-482-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
32500 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه

زهره فتحعلی‌پور
۱۴۰۲/۸/۲۳
یه کتاب طنزه بچه‌ها رو با محیط مدرسه بیشتر آشنا میکنه، فقط بعضی کلماتش از نظر من برای بچه‌ها مناسب نیست و اونها رو توی داستان خوندن نمیگم
ولی کلا کتاب خوبیه من پسرم خیلی دوست داره و تمام کتاب‌های مدرسه عجیب رو براش خوندم
Mehrnaz Jannati
۱۴۰۲/۷/۲
خیلی عالی بود بهترین کتاب دنیا حتما بخوانید
زهره نجفی
۱۴۰۲/۳/۱۴
عالی و شیرین و جذاب.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 17: خانم روشه، دلش خوشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.