معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره
قیمت:
۴۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره شاهد ماجرای ورود یک معلم موسیقی باحال و البته غیر عادی به این مدرسه خواهید بود. از جمله کارهای عجیب او می‌توان به طبل زدن روی کله‌ی کچل مدیر مدرسه و چرخیدن روی سرش اشاره کرد. این مجموعه‌کتاب به‌قلم دن گاتمن تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروخته است. ‌

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره

در این قسمت از مجموعه‌کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب شاهد ورود آقای کاماره، معلم موسیقی جدید بچه‌ها هستیم. او به‌تازگی جایگزین معلم قبلی، آقای لورینگ شده و بعضی از پسرهای مدرسه ازجمله «اِی جِی» از اینکه بالأخره از شر ترانه‌های قدیمی آقای لورینگ، با قدمت بیش از صد سال، خلاص می‌شوند خوشحال‌اند! در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره (Mr. Hynde Is Out of His Mind)، دن گاتمن (Dan Gutman) برایتان رفتارهای یک معلم موسیقی غیر قابل پیش‌بینی را روایت می‌کند.

حضور آقای کاماره در مسابقه‌ی موسیقی تلویزیون و دیدن اجرای موفقیت‌آمیز او باعث می‌شود برای بچه‌ها به شخصیتی جذاب بدل شود و بیشتر از قبل به وجودش در مدرسه افتخار کنند. البته قسمت ناراحت‌کننده‌ی ماجرا پیشنهاد اجرای نمایش دیو و دلبر است. «اِی جِی» به‌خاطر نفرتش از آندریا، هم‌کلاسی خودشیرینش، دوست ندارد این نمایش عاشقانه را با او بازی کند و اجرای آن برایش با سخت‌ترین شکنجه‌ها برابر است.

پیدا نیست عاقبت این نمایش آزاردهنده چه خواهد شد. آیا حضور آقای کاماره در مدرسه همچنان ادامه خواهد داشت و قرار است بچه‌ها از او چیزی یاد بگیرند یا اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای در کلاس موسیقی رخ می‌دهد؟ برای دانستن پاسخ این سؤالات با آقای نویسنده همراه شوید. این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که نشر افق آن را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی. ‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای. ‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان 7 تا 12 سالی که از مدرسه دل خوشی ندارند و می‌خواهند یک داستان طنز مصور و سرگرم‌کننده بخوانند، این کتاب را دوست خواهند داشت.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره می‌خوانیم

آقای کاماره گفت: «بذار روشنت کنم، رفیق. عروسی کردن خیلی هم خوبه. یه روزی خودت می‌فهمی. یه روزی می‌رسه که دلت می‌خواد با کسی عروسی کنی، اما اون دلش نمی‌خواد با تو عروسی کنه. یه ‌جورهایی مثل امضا گرفتن از منه. تو الان باید این کار رو بکنی. چون شاید دیگه این فرصت برات پیش نیاد. تازه، این فقط یه نمایشه. معنی‌اش این نیست که تو از اون خوشت می‌آد.»

«اما آندریا وحشتناک و حال‌به‌هم‌زن است!»

آقای کاماره روی میزش نشست و گفت: «وقتی من مثل تو کوچولو بودم، فکر می‌کردم لوبیاسبز وحشتناک و حال‌به‌هم‌زنه. ولی مامانم گفت من باید اون‌ها رو بخورم. گفت وقتی دارم لوبیا می‌خورم بهتره خیال کنم اون‌ها چیزهایی‌اند که من خیلی دوست دارم. برای همین، وقتی لوبیا می‌خوردم با خودم می‌گفتم اون‌ها بیسکویت‌های جوِ دو سر هستن. بعد لوبیاها دیگه مزه‌شون زیاد بد نبود. می‌فهمی می‌خوام چی بهت بگم؟»

گفتم: «من از بیسکویت‌های جو دو سر اصلاً خوشم نمی‌آید.»

آقای کاماره پرسید: «خب، چی دوست داری؟»

یکی دو دقیقه فکر کردم. بعد گفتم: «من موتورهای صحرایی را دوست دارم. می‌خواهم وقتی بزرگ شدم، با موتورهای صحرایی توی جاده‌های خاکی مسابقه بدهم.»

فهرست مطالب کتاب

1: آقای لورینگِ حوصله‌سربر و خواب‌آور
2: آندریای بادمجان دور قاب‌چین
3: مردی که یک‌تنه و در لحظه شعر و‌ آهنگ می‌سازد
4: نقشه‌ی زیرآب زدن آقای کاماره
5: آقای کاماره حسابی قاطی می‌کند
6: دیو و دلبر
7: عروسی
8: نمایش
9: بالاخره، تلویزیون
10: و برنده...
11: آخرین آواز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-353873-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 20: آقای کاماره، بالاخانه‌اش را داده اجاره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.