معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته
قیمت:
42500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته

آقای لورنته، مأمور عبور دانش‌آموزان از خیابان، معجون عشق و محبت خورده و می‌خواهد در جشن روز دوست داشتن دید بچه‌ها را نسبت به مدرسه تغییر دهد. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته با روحیات عجیب پسرهای مدرسه که با او سر ناسازگاری دارند آشنا می‌شوید. باید دید توصیه‌های او روی دانش‌آموزان تأثیری خواهد داشت یا میخ در آهن کوبیدن است! این مجموعه کتاب به‌قلم دن گاتمن تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروخته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته

پسرهای مدرسه‌ی عجیب و غریب از جمله «اِی جِی» فکر می‌کنند دوست داشتن صرفاً یک احساس دخترانه است و از احساساتی بودن خوششان نمی‌آید. اما آقای لورنته، به‌هیچ‌وجه زیر بار این رفتارها نمی‌رود. او معتقد است همه باید به همه‌چیز عشق بورزند؛ حتی به مدرسه! پیداست که این یکی واقعاً خط قرمز بچه‌های مدرسه است. از نظر آن‌ها فقط دانش‌آموزان خودشیرین و بچه‌ننه‌ای مثل آندریا و امیلی می‌توانند عاشق مدرسه و چیزهایی که معلم‌ها دوست دارند باشند. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته (Mr. Louie Is Screwy)، نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman) خواهید خواند تلاش آقای لورنته سرانجام به کجا می‌رسد.

ماجرای اصلی این است که آقای لورنته می‌خواهد بچه‌ها بدانند دوست داشتن صرفاً یک حس دخترانه نیست و همه‌ی آدم‌ها می‌توانند و باید به دنیای اطرافشان مهر بورزند. البته او برای تغییر حال و هوای مدرسه یک راه حل درست و حسابی دارد و می‌خواهد با استفاده از معجون عشق و محبت حس و حال همه را عوض کند تا بدون معطلی به هم عشق بورزند. تازه آقای لورنته «اِی جِی» را تهدید می‌کند که اگر مدرسه را دوست نداشته باشد به همه می‌گوید او آندریا را دوست دارد! تصورش واقعاً سخت است چون «اِی جِی» از آندریا، هم‌کلاسی خودشیرینش خیلی بدش می‌آید.

آیا‌ «اِی جِی» درنهایت حاضر می‌شود آندریا، هم‌کلاسی اعصاب‌خُرد‌کن‌اش را دوست بدارد یا معجون محبت روی این مسئله تأثیر نخواهد داشت؟ برای دانستنش بهتر است ماجرا را از زبان دن گاتمن بخوانید. این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است و نشر افق آن را منتشر کرده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی. ‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای. ‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان 7 تا 12 سالی که می‌خواهند یک کتابِ هیجان‌انگیزِ مصور درباره‌ی مدرسه‌ای غیر عادی بخوانند، از این کتاب خوششان خواهد آمد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته می‌خوانیم

من با مامان و بابام به کلیسا رفتم. مایکل، رایان و بیلی، پسر بی‌لباسه، جلوی در کلیسا منتظرم بودند. به بابا و مامانم گفتم آن‌ها بروند تو و من بعداً می‌آیم.
به دوست‌هایم گفتم: «خیلی خُب، بیایید شروع کنیم.»

جلوی درِ کلیسا، چهارتایی پشت سر هم راهپیمایی کردیم. مدام می‌رفتیم و برمی‌گشتیم و شعار می‌دادیم: «مرگ بر دوست داشتن! دوست داشتن چرند است!»

مایکل فریاد زد: «جلوی این عروسی را بگیرید!»
بیلی، پسر بی‌لباسه، گفت: «نباید این عروسی برگزار شود!»

امیدوار بودم پسرهای دیگر هم با ما همراه شوند، اما کسی محل نگذاشت. فقط ما چهار نفر بودیم که جلو کلیسا می‌رفتیم و برمی‌گشتیم و شعار می‌دادیم. همان‌ موقع، آقای لورنته از کلیسا بیرون آمد. یک لباس بلند و گشاد و سیاه پوشیده بود. از ما پرسید:‌ «چی شده، رفقا؟»

گفتم: «ما داریم علیه عروسی کردن راهپیمایی می‌کنیم. شما گفتید اگر کسی چیزی را دوست نداشته باشد، باید اعتراض کند.»

آقای لورنته به ما گفت: «اعتراض علیه دوست داشتن کار چرندی است. بیایید تو و بنشینید.»
فکر بکر شماره‌ی یک نگرفت. حالا وقتش بود فکر بکر شماره‌ی دو را امتحان کنم.

من و دوست‌هایم رفتیم توی کلیسا و کنار هم روی نیمکت نشستیم. من قبلاً توی یک مراسم عروسی شرکت کرده بودم. مراسم توی مدرسه‌مان بود و آقای ناوال باید با یک گوسفند عروسی می‌کرد. اما به نظر من آن‌عروسی واقعی نبود، چون آقای ناوال قبلاً با زنی به اسم خانم ناوال عروسی کرده بود.

فهرست مطالب کتاب

1: حرف "د" و حرف "ن"
2: من از دوست داشتن نفرت دارم
3: کیکت را بردار و بخور
4: نیروی مهر و محبت
5: دستگاه سنجش مهر و محبت
6: جشنواره‌ی ناوال
7: اثر معجون مهر و محبت
8: معلم‌ها با هم صمیمی‌تر می‌شوند
9: خانم برکی و آقای مکیج
10: خرابکاری!
11: فکرهای بکر من
12: آن‌ها تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی کردند
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-353-874-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
42500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 21: آقای لورنته، شوخی‌اش گرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.