معرفی و دانلود کتاب مدیر دوست داشتنی من

عکس جلد کتاب مدیر دوست داشتنی من
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیر دوست داشتنی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیر دوست داشتنی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیر دوست داشتنی من

کتاب مدیر دوست داشتنی من، به ما می‌آموزد که باید در محیط کار از زندگی لذت ببریم و با بهبود روابط در محیط کار، شادتر زندگی کنیم. آرش همایونفر، مهم‌ترین راه برای اینکه کار خود را دوست داشته باشیم، داشتن مدیری دوست داشتنی می‌داند. اینکه چگونه مدیر خوب و دوست داشتنی انتخاب کنیم و از کار کردن در کنار آن‌ها احساس آرامش داشته باشیم.

زندگی خوب با روابط خوب ساخته می‌شود. آقای دکتر رابرت والدینگر (Robert Waldinger) یک روانپزشک، روانکاو و کشیش است. او چهارمین مدیر از طولانی‌ترین پروژه دانشگاه هاروراد بوده و این پروژه تحقیقاتی از 75 سال پیش شروع شده است. وی در سخنرانی خود در سال 2015 با عنوان چه چیز یک زندگی را خوب می‌کند، ما را از نتایج این پروژه تحقیقاتی آگاه نموده است. وی می‌گوید: چه چیزی ما را سالم و شاد نگه می‌دارد. اگر قرار بود برای آینده خود سرمایه گذاری کنید، زمان و انرژی خود را چگونه مصرف می‌کردید. طبق نظر سنجی انجام شده در ابتدای قرن حاضر، بیش از 80 درصد از جوانان، پولدار شدن را هدف اول و بیش از 50 درصد از همین جوانان، شهرت را هدف اصلی دیگر خود عنوان نموده‌اند. انسان در هر مرحله از زندگی خود تغییر می‌کند. همانگونه که جسم ما تغییر می‌کند، تفکرات ما نیز تغییر می‌کند. تا قبل از اتمام دبیرستان، مهم‌ترین اصل زندگی خلاصی از مدرسه است. شاید در دهه سی زندگی، نیاز اصلی ما تشکیل خانواده باشد. در دهه چهل زندگی، داشتن فرزند و خرید مسکن مهم شود. در دهه پنچاه تربیت فرزند مهم باشد. به دلیل آنکه تغییرات ما به کندی و به مرور زمان ایجاد می‌شوند، اغلب ما حتی متوجه تغییر خواسته‌ها و نیازهای خود نیز نمی‌شویم.

این کتاب به شما کمک خواهد نمود تا در نگاه خود تجدید نظر کنید. مطالب ارائه شده بیش از آن که به زمان خاصی وابسته باشد، به مسائل ارتباطات انسانی اشاره دارد. برای بسیاری از موضوعات داستان‌های واقعی و تجربه کاری شخصی مثال آورده شده است. شما در هر زمان می‌توانید از این مطالب برای پیشرفت خود ایده بگیرید. تحقیقات طولانی مدتی بر روی زندگی 724 مرد از شهر بوستون امریکا انجام شده که از دهه 1930 میلادی آغاز شده است. این تحقیقات در مجموع سه درس بزرگ از روابط به ما داده است. اول اینکه آنهایی که روابط اجتماعی زیادتر با خانواده و دوستان دارند، در اجتماع شادتر و از نظر فیزیکی سالم‌تر و عمر طولانی‌تری دارند. دومین درس اینکه، تعداد و یا تعهد در یک رابطه دوستانه مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک مهم است. بطور مثال جر و بحث برای سلامتی مضر است و یا طلاق از حفظ یک ازدواج مشکل‌دار بهتر است. سومین درسی که در مورد روابط آموخته شد، این که روابط خوب فقط جسم ما را محافظت نمی‌کنند، بلکه آن‌ها مغزمان را هم محافظت می‌کنند. وجود یک رابطه وابسته امن، با یک فرد دیگر در 80 سالگی، باعث طولانی‌تر و قویتر شدن حافظه می‌شود.

در هر مرحله از زندگی، آدمی رفتارهای متفاوتی را بروز می‌دهد. علاوه بر آن، با توجه به تیپ‌های شخصیتی، نیازها و خواسته‌های انسان‌ها متفاوت جلوه می‌کند. اما جالب است که بدانیم، آنچه را که تحقیقات آقای دیل کارنگی در دهه 1930 نشان داده، تحقیقات 75 ساله دانشگاه هاروارد بر روی آن مهر تأیید زده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
زندگی خوب با روابط خوب ساخته می شود
فصل اول: مدیر دوست داشتنی من چه کسی می تواند باشد.
دوستی با مدیر چه لزومی دارد!
لزوم دوستی در سیستم کارمندی
این کتاب چگونه به شما کمک می کند
فصل دوم: چرا کار می کنم
هدف از کار کردن
برای چه کسی کار می کنم
با چه کسانی کار می کنم
مشکلات محیط کار بر زندگی شخصی
فصل سوم : من کارم را دوست دارم
دوست داشتن در محیط کار
چه کسی ارزش دوست داشتن دارد
علاقمندی یا دوست داشتن
روش های ایجاد علاقمندی به محیط کار
اهمیت دوست بودن با رئیس
فصل چهارم : مدیریت یا رهبری
چرا باید مدیرم را بهتر بشناسم
سبک های مدیریت در دهه پنجاه میلادی
پیدایش نظریه رهبری
کار کردن با مدیران درون گرا
سبک های مدیران ما
کارکنانم چگونه فکر می کنند
اگر من مدیر بشوم چه کار می کنم
کارکنانم را دوست دارم
مربی و مربا
فصل پنجم: خصوصیات مدیر خوب
مدیر خوب من
مدیرم را چگونه ارزیابی کنم
چگونه مدیر خوب انتخاب کنم
فهمیده ام که مدیرم را دوست ندارم
اگر مدیر خود را نمی پسندید
فصل ششم: مدیر دوست داشتنی من
من به مدیرم احترام می گذارم
احترام باید متقابل باشد
من به مدیرم کمک می کنم
از مدیرم حسن جویی می کنم
خودم را در مسئولیت های مدیرم شریک می دانم
به مدیرم اعتماد کامل دارم
مدیری را که دوست دارم چگونه راضی نگه دارم
سخن پایانی
جدول های ارزیابی
تشکر و قدر دانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیر دوست داشتنی من
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تعالی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-600-8680-06-02
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیر دوست داشتنی من

سعید افشار
۱۳۹۶/۳/۲۵
هر دفعه از نشر تعالی کتاب میگذارید واقعا خوشحال میشم. چون موضوعاتش کاربردیه و نویسندگانش ایرانی!حق تالیف در این انتشارات بیشتر در اختیار نویسنده‌اش هست ولی بازم خواهش میکنم هماهنگی کنید که بیشتر قرار بدید. ممنون کتابراه
احسان مهدی نژاد
۱۳۹۶/۳/۲۶
بسیار عالى نوشتید استاد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مدیر دوست داشتنی من

برای دریافت کتاب مدیر دوست داشتنی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.