معرفی و دانلود کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل

عکس جلد کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل

مدیرعامل، بالاترین سمت‌ اجرایی یک شرکت است که سرنوشت‌سازترین تصمیمات سازمانی را برعهده دارد و همین مسئله نیاز او به مشورت با افراد متخصص را افزایش ‌می‌دهد. در کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل، نوشته‌ی غلامحسین رادمرد قدیری و مصطفی جهانگیر، خواهید دید داشتن مشاوری کارآزموده چه نتایج مهمی در حفظ انگیزه و افزایش کارایی یک مدیر موفق به همراه دارد.

درباره کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل

کوچ مدیرعامل، یک مربی و مشاور متخصص است که با شناسایی و بررسی اهداف شرکت، انگیزه‌بخشی به مدیرعامل و راهنمایی او در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان کمک می‌کند روند پیشرفت یک سازمان سرعت پیدا کند و مشکلات پیش‌بینی‌نشده مورد بررسی دقیق قرار گیرد. درحقیقت در فرآیند مربی‌گری مدیرعامل، توانایی‌های نهفته‌ی یک مدیر به او نشان داده می‌شود تا عملکرد مدیریتی او بهبود پیدا کند و فرد بتواند با اعضای تیم خود ارتباط سازنده‌تری برقرار نماید.

در کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل، نوشته‌ی غلامحسین رادمرد قدیری و مصطفی جهانگیر، خواهید دید چطور یک مدیرعامل سرآمد با استفاده از راهنمایی‌های کوچ و مربی توان‌مند خود فراز و فرودهای مسیر را بهتر می‌شناسد و می‌تواند با به چالش کشیدن تصمیمات و رفتارهای خود، نسبت به نقاط ضعف و قوتش آگاهی کافی پیدا کند.

به عنوان مثال یک کوچ از مدیرعامل خواهد خواست مهم‌ترین دغدغه‌ها و ترس‌های کاری‌اش را شناسایی کند، نظرات سایر مدیران و مشتریان را درباره‌ی خود ارزیابی نماید و به شناخت عمیق‌تری نسبت به شخصیت خود در محیط کارش دست یابد. در نهایت جلسات کوچینگ این امکان را ایجاد می‌کنند که فرد بی‌آنکه قضاوت شود، به تحلیل وضعیت و جایگاه خود در شرکتش بپردازد و مهارت‌های مدیریتی خود را تقویت کند.

در فصل‌های مختلف این اثر با مباحث مهمی چون اهمیت کوچینگ مدیرعامل، نظر مدیرعاملان برجسته‌ی جهانی درباره‌ی کوچینگ، مهم‌ترین اصول کوچینگ مدیرعامل و نقش آن در تقویت مهارت‌های فردی و بسیاری سرفصل مهم دیگر آشنا خواهید شد. کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل از سوی انتشارات دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی مدیریت و رهبری قرار گرفته است.

کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل مناسب چه کسانی است؟

مدیرعاملان و فعالان در زمینه‌ی کوچینگ سازمانی می‌توانند از مطالب این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل می‌خوانیم

افکار و حالات روحی و روانی شما تاثیر به‌سزایی در عملکرد روزانه، سطح انرژی و دستاورد‌های شما دارند. بیشتر افراد به نحوی غیرضروری، عمده‌ی وقت خود را صرف درگیری با حالات روحی انرژی‌بری چون استرس، ناامیدی و درهم‌شکستگی می‌کنند.

یک کوچ مدیرعامل، به شما کمک می‌کند تا دریابید که چطور دارید ذهن و زمان خود را مشغول این حالات روحی مخرب می‌کنید. از سوی دیگر، او به شما کمک می‌کند تا با خودآگاهی بیشتر، انرژی‌های درونی و بلااستفاده مانده در وجود خود را رها سازید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کوچینگ مدیرعامل درباره‌ی چیست؟
فصل 2: چرا مدیرعامل به کوچ نیاز دارد؟
فصل 3: اصول بنیادین در کوچینگ مدیرعامل
فصل 4: نقش کوچینگ در تقویت مهارت‌های فردی مدیران عامل
فصل 5: نقش کوچینگ در تقویت مهارت‌های مدیریتی مدیران عامل
فصل 6: شایستگی‌های حرفه‌ای کوچینگ مدیرعامل
فصل 7: مهارت‌های پایه‌ی کوچینگ مدیرعامل
فصل 8: نحوه‌ی اداره‌ی جلسات کوچینگ مدیرعامل
فصل 9: کوچینگ شرکتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-622-218-433-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل

برای دریافت کتاب مدیرعامل سرآمد با کوچینگ مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.