معرفی و دانلود کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

عکس جلد کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی
قیمت:
۱۸۹۵۰۰ ۹۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

رسول نوروزی سید حسینی و فروغ فتاحی مسرور در کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی نکات جامعی را درباره‌ی اصول مدیریت ورزشی مطرح کرده‌اند و با نظر به سرفصل‌های تدریس‌شده در متون اصلی رشته‌ی مدیریت ورزشی و آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌های اخیر یک منبع معتبر، علمی و به‌روز را در اختیار علاقه‌مندان به مدیریت ورزشی، دانشجویان این رشته و همچنین مدیران قرار داده‌اند.

درباره‌ی کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

مدیریت ورزشی یکی از مهم‌ترین رشته‌هایی است که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبه‌رو شده. با توجه به نیاز دانشجویان به منابع علمی و معتبر این رشته، تاکنون کتاب‌های فراوانی در مورد اصول مدیریت ورزشی نوشته شده است. کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی اثر رسول نوروزی سید حسینی و فروغ فتاحی مسرور یکی از جامع‌ترین کتاب‌ها در این حوزه به‌شمار می‌رود که شامل پانزده فصل می‌شود.

یکی از اهداف کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی، جمع‌بندی نکات کلیدی در مورد مبانی و اصول این رشته است؛ بنابراین نویسندگان در فصل اول، مبانی و نظریه‌های سازمان و مدیریت را بررسی کرده‌اند. در این فصل ادبیات مدیریت ورزشی شرح داده شده است و مخاطب با مفاهیم کلیدی این حوزه آشنا می‌شود.

برنامه‌ریزی یکی از بازوهای اجرایی مدیران است؛ در همین راستا نویسندگان در دومین فصل این اثر آموزشی، مباحث مربوط به برنامه‌ریزی را مطرح کرده‌اند. در این بخش از کتاب، پس از بررسی مفهوم برنامه‌ریزی و نظریه‌های مربوط به آن در این حوزه، الگوهای گوناگون برنامه‌ریزی بیان می‌شوند. با مطالعه‌ی این مطالب با روش‌ها و باید‌ونبایدهای برنامه‌ریزی مدیریتی آشنا می‌شوید.

نویسندگان کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی در فصل سوم به سراغ مبحث سازمان‌دهی رفته‌اند. سازمان‌های ورزشی بین‌المللی و داخلی عنوان فصل چهارم این کتاب است. پنجمین فصل کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی، اصولی را برای سازمان‌دهی مسابقات و جشنواره‌های ورزشی برشمرده است. فصل ششم مربوط به مدیریت رویدادهای ورزشی است که اهمیت ویژه‌ای در راستای پویا نگه‌داشتن جامعه‌ی ‌ورزشی دارند. در هفتمین فصل کتاب، از مدیریت منابع انسانی و داوطلبان در ورزش سخن گفته شده و فصل هشتم آن به شرح مدیریت بازاریابی ورزشی اختصاص یافته است. مدیریت بلیت‌فروشی موضوعی است که نویسندگان در فصل نهم به آن پرداخته‌اند و نکات مهم و کلیدی این زمینه را برای مخاطبان شرح داده‌اند.

برای آگاهی از مبانی و اصول مربوط به ارتباطات ورزشی و انعکاس اخبار ورزشی می‌توانید به فصل دهم کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی مراجعه کنید. کسانی که قصد دارند وارد حوزه‌ی مدیریت ورزشی شوند، لازم است با مدیریت جلسات و شوراهای ورزشی نیز آشنا باشند که نویسندگان در فصل یازدهم به‌صورت مفصل به این موضوع پرداخته‌اند. در فصل دوازدهم با فرآیند تصمیم‌گیری و حل‌مسئله آشنا خواهید شد و در فصل سیزدهم کلیدها و سرنخ‌هایی برای مدیریت مالی و بودجه‌ریزی در ورزش در اختیار شما قرار می‌گیرند. چهاردهمین فصل کتاب به موضوع نظارت، کنترل و ارزیابی می‌پردازد و درنهایت فصل آخر کتاب جدول‌های مسابقات ورزشی را شرح می‌دهد.

نویسندگان در تدوین و تالیف کتاب حاضر کوشیده‌اند مباحثی را که در متون اصلی رشته‌ی مدیریت ورزشی تدریس شده و در کنکورهای کارشناسی ارشد در سال‌های اخیر مورد توجه طراحان آزمون بوده، در این کتاب جمع‌بندی کنند. به‌همین‌دلیل می‌توان به‌راحتی ادعا کرد که این اثر منبعی غنی و کاربردی برای همه‌ی افرادی است که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی را دارند.

انتشارات حتمی کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

این کتاب انتخاب مناسبی برای دانشجویان رشته‌ی مدیریت ورزشی و داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد این رشته است. مدیران سازمان‌های ورزشی نیز می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب، مبانی مربوط به پیشه‌ی خود را از نو مرور کرده و در کیفیت مدیریت خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنند.

در بخشی از کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی می‌خوانیم

استفاده از موقعیت یک رویداد ورزشی برای بازاریابی، می‌تواند به انواع مختلفی انجام شود. در یک تقسیم‌بندی این نوع بازاریابی به دو دسته تقسیم شده‌است. در نوع اول هدف‌گذاری اصلی روی تماشاگران و شرکت‌کنندگان رویداد ورزشی و در نوع دوم، تمرکز روی پخش‌رسانه‌ای رویداد ورزشی خواهد بود. تعداد زیاد تماشاگران یک رویداد ورزشی، بدون شک این انگیزه را به وجود می‌آورد که بین آنان تبلیغات برای محصولات مورد نظر انجام شود. این تبلیغات ممکن است به وسیله‌ی تابلوهای تبلیغاتی در مکان‌هایی که تماشاگران بیشتری در آنجا مستقر هستند، یا رفت‌وآمد می‌کنند، انجام شود؛ یا از راه توزیع بروشورهای تبلیغاتی در بین تماشاگران یا نصب نمادهای تجاری شرکت، در ورزشگاه محل برگزاری رویداد یا اطراف آن باشد. علاوه بر محل برگزاری رویداد ورزشی، محل توزیع جوایز نیز (درصورتی‌که در داخل ورزشگاه محل برگزاری رویداد نباشد)، یکی از محل‌هایی است که امکان تبلیغ وجود دارد؛ زیرا در اینجا تعداد زیادی تماشاگر حضور دارند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مبانی و نظریه‌های سازمان و مدیریت
فصل 2: برنامه‌ریزی
فصل 3: سازمان‌دهی
فصل 4: سازمان‌های ورزشی بین‌المللی و داخلی
فصل 5: سازمان‌دهی مسابقات و جشنواره‌های ورزشی
فصل 6: مدیریت رویدادهای ورزشی
فصل 7: مدیریت منابع انسانی و داوطلبان در ورزش
فصل 8: مدیریت بازاریابی ورزشی
فصل 9: مدیریت بلیت‌فروشی
فصل 10: ارتباطات ورزشی و انعکاس اخبار ورزشی
فصل 11: مدیریت جلسات و شوراهای ورزشی
فصل 12: فرایند تصمیم‌گیری و حل مسئله
فصل 13: مدیریت مالی و بودجه‌ریزی در ورزش
فصل 14: نظارت، کنترل و ارزیابی
فصل 15: جدول‌های مسابقات ورزشی
آزمون‌های کنکور کارشناسی ارشد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-600-355-591-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۹۵۰۰ ۹۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

برای دریافت کتاب مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.