معرفی و دانلود کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها

عکس جلد کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها

زهره ابراهیمی آتانی در کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها، به مباحثی چون؛ جامعه شبکه‌ای، خصوصیات وب سایت‌های برتر دانشگاهی جهان، نقش دانشگاه‌ها در تحقق وظایف آموزش عالی و... می‌پردازد.

وب سایت، یکی از مهمترین ابزارهایی است که افرادی بیشمار در سراسر جهان از آن به مثابه اصلی‌ترین ابزار برای دسترسی به اطلاعات استفاده می‌کنند؛ مؤسسات و سازمان‌های مختلف نیز از دیرباز در پی افزایش ارتباط سودمند میان وبسایت‌ها و کاربران آن‌ها بوده‌اند و در جهت افزایش این ارتباط مؤثر و افزایش خرد و دانایی در سطح جامعه، همواره تلاش کرده‌اند.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی در سراسر جهان در زمره سازمان‌هایی هستند که از شبکه جهانی اینترنت نیز استفاده می‌کنند و دانشگاهیان با بهره‌گیری از امکانات بسیار فراگیر و گسترده اینترنت برای توسعه دانایی و تکمیل معلومات خود بهره می‌برند. یکی از اقدام‌های مفیدی که دانشگاه‌ها در سراسر جهان انجام داده‌اند، این است که وب سایت‌ها را برای خود تنظیم کرده، اطلاعاتی را درباره خود در اختیار مراجعان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

کیفیت در آموزش عالی از جمله چالش‌ها و دغدغه‌هایی است که همیشه نظام‌های دانشگاهی برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند و برای دانشجویان، مدیران، برنامه‌ریزان، محققان، جامعه و اعضای هیأت علمی مسئله بااهمیتی است.

وب سایت‌ها نقش بسیار مؤثری در بهبود شایستگی‌های علمی و آموزشی دانشگاه‌ها دارند. دوره‌های آموزشی مجازی و الکترونیک باعث شده است تا دانش مؤسسات آموزشی فراتر از مرزهای فیزیکی آن‌ها گسترش پیدا کند. علاوه بر این وب سایت دانشگاه‌ها راهی برای جذب دانشجویان، پژوهشگران و سرمایه‌گذاران و اشاعه وجهه اجتماعی مؤسسات آموزشی در سراسر دنیا به شمار می‌آید. چنین مزایایی دانشگاه‌های سراسر دنیا را به رقابت برانگیخته است تا وب سایت‌هایی هر چه جذاب‌تر ایجاد کنند و موقعیت آنان را در موتورهای جستجو روز به روز بهبود.

دانشجویان یکی از ارکان اصلی دانشگاه و سیستم آموزشی محسوب می‌شوند. رضایتمندی آن‌ها از امکانات آموزشی برای ایجاد انگیزه و ارتقای کیفیت آموزش اهمیت دارد.

در بخشی از کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها (Internet Network Management In Universities) می‌خوانیم:

نظریه استفاده و رضامندی یکی از مهم‌ترین نظریه‌ها در حوزه ارتباطات است که تصور وجود مخاطبان رسانه‌ای منفعل را به چالش کشیده است و کارکرد رسانه‌ها برای مخاطبان را از منظر نیازهای آن‌ها به رسانه‌ها تبیین می‌کند. فرض اصلی نظریه یاد شده این است که مخاطبان رسانه‌ها پویا و فعال هستند و بنابراین قادرند در خصوص رویارویی با رسانه‌ها یا پیام‌های رسانه‌ای تصمیم‌گیری کنند. این رویکرد بیشتر به این موضوع می‌پردازد که مردم با رسانه‌ها چه رفتاری دارند تا اینکه رسانه‌ها با مردم چه می‌کنند؟

فرض اصلی این نظریه این است که افراد مخاطب، کم و بیش به صورت فعال، به دنبال محتوایی هستند که بیشترین رضایت را فراهم کند. درجه این رضایت بستگی به نیازهای فرد دارد. افراد هر قدر بیشتر احساس کنند که محتوای مورد نیاز خواسته آنان را برآورد می‌کند، احتمال این که آن محتوا را انتخاب کنند بیشتر است. الگوی این رویداد را «بلومر» و «کاتر» چنین ارائه کرده‌اند: ریشه‌های اجتماعی و روانشناختی باعث نیازهایی می‌شود که نتیجه آن‌ها انتظارات از رسانه‌ها است که سبب گونه‌گونی الگوهای عرضه رسانه‌ها می‌شود و به برآورد شدن نیازها می‌انجامد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: جهانی شدن و تکنولوژی اطلاعات
فصل دوم: سازمان‌ها و آموزش عالی
فصل سوم: وب سایت
فصل چهارم: رضایت
فصل پنجم: ارزیابی
منابع
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-600-8794-87-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها

برای دریافت کتاب مدیریت شبکه‌های اینترنتی در دانشگاه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.