معرفی و دانلود کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی

عکس جلد کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی
قیمت:
82500 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی

کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی، تألیف و ترجمه‌ی محمدرضا سلطانی زرندی، راهنمایی جامع در زمینه‌ی دستورالعمل‌های محاسبات دارویی در کار تجویز نسخه است. این اثر منحصراً برای پزشکان و پرستاران به نگارش درآمده است.

درباره کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی

تجویز دارو، پس از تشخیص بیماری، مهم‌ترین و شایع‌ترین وظیفه‌ی فعالین حوزه‌ی پزشکی است. برای تجویز دارو باید از دانشی گسترده بهره‌مند بود. دانشی که فرد تجویزکننده بر مبنای آن نوع دارو، دوز (غلظت) دارو و نحوه‌ی مصرف دارو را تعیین نماید. آنچه در کتابِ «کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی» گرد آمده، راهنمایی جامع و کاربردی است که دانشِ مذکور را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی تماماً از معتبرترین مراجع علمی و دانشگاهی اخذ شده‌اند. کارِ گردآوری این مطالب در قالب اثر مرجعِ پیش رو، بر عهده‌ی محمدرضا سلطانی زرندی، کارشناس پرستاری و کارشناس ارشدِ مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی بوده است. در رزومه‌ی محمدرضا سلطانی زرندی چنین می‌خوانیم که او موفق به ابداع فرمولی جامع برای محاسبه‌ی سرعت انفوزیونِ داروهای رقیق‌شده با محلول‌های انفوزیون‌شده گشته است.

کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی به همت انتشارات بشری در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی، مامایی و داروسازی، مخاطبین اصلی کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی می‌خوانیم

امروزه ایمنی بیمار یکی از اصول اساسی در دنیا می‌باشد و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی مسئولیت بسیار سنگینی است که اشتباه در آن باعث وقوع حوادث جبران‌ناپذیر می‌شود. از طرفی انسان همواره در معرض خطا و اشتباه قرار دارد و تحقیقات نشان داده که اکثر رویدادهای مرتبط با خطاهای پزشکی، به واسطه عدم پیروی از استانداردها می‌باشند. از آنجا که اصول صحیح محاسبات، یکی از اصلی‌ترین استانداردهای بسیاری از رشته‌ها می‌باشد، وجود اقداماتی همچون تجویز دارو و لزوم محاسبات دقیق در این حوزه، استفاده از سیستم‌های مختلف اندازه‌گیری و معادلات مربوطه، تغذیه درمانی و ارتباط بالای آن با محاسبات بالینی و ارتباط بسیاری از روندهای بالینی با شرایطی همچون سن، وزن و...، همواره ضرورت فراگیری بیش از پیش محاسبات دارویی و بالینی را دوچندان می‌نماید.

لذا در این کتاب که به جرأت می‌توان آن را جامع‌ترین مرجع به زبان فارسی در زمینه محاسبات دارویی و بالینی نامید، ضمن استفاده از منابع علمی روز، سعی نموده‌ایم تا به صورت کاربردی شما را با روش‌های مختلف محاسبات این شاخه آشنا ساخته و بدین منظور از مثال‌های پرکاربرد زیادی بهره گیریم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با اصول اولیه محاسبات
فصل دوم: مفاهیم اولیه در سیستم دارویی
فصل سوم: انجام محاسبات دارویی
فصل چهارم: انفوزیون‌ها و محاسبات مربوطه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی
نویسنده
مترجممحمدرضا سلطانی زرندی
ناشر چاپینشر بشری
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات315
زبانفارسی
شابک978-964-399-691-8
موضوع کتابدارو
قیمت نسخه الکترونیک
82500 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی

برای دریافت کتاب مرجع کاربردی محاسبات دارویی و بالینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.