معرفی و دانلود کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین

عکس جلد کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین

کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین به آموزش گام‌به‌گام نرم‌افزار سیتی انجین می‌پردازد. محسن امیدوار در این کتاب سعی کرده است تا به زبانی ساده و قابل‌فهم، با استفاده از مثال‌های متعدد، شیوه‌ی استفاده و کار با این نرم‌افزار شبیه‌سازی سه‌بعدی شهری را به دانشجویان و خوانندگان آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین

سیتی انجین، یک نرم‌افزار شبیه‌سازی سه‌بعدی شهری است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا مدل‌های شهر سه‌بعدی واقعی را ایجاد و شبیه‌سازی کنند. معماران، طراحان شهری و...می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار، شهرهای سه‌بعدی و مناظر شهری را با جزئیات ایجاد و شبیه‌سازی کنند.

سیتی انجین یک نرم‌افزار شبیه‌سازی است که از یک فناوری‌های پیشرفته سه‌بعدی استفاده می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا ساختارهای شهر را ایجاد و ویرایش کرده، خیابان‌ها و شبکه‌های جاده‌ای به‌وجود آورند، ساختمان‌ها و جزئیات معماری را اضافه و بافت‌ها و متریال‌ها را اعمال کنند و در نهایت ترافیک و روشنایی را تغییر دهد.

سرعت و کارایی، دقت و انعطاف‌پذیری برخی از ویژگی‌ها و نقاط قوت استفاده از نرم‌افزار سیتی انجین هستند. این نرم‌افزار در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه‌ریزی شهری، طراحی شهری، توسعه شهر هوشمند، تحلیل ترافیک، طراحی فضای عمومی و شبیه‌سازی کاربرد دارد. به همین دلیل توسط سازمان‌های مختلفی از جمله دولت‌ها، مشاغل و مؤسسات دانشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال شهر بارسلونا از نرم‌افزار سیتی انجین برای ایجاد یک مدل سه‌بعدی از شهر استفاده کرد. این مدل برای ارزیابی تأثیر یک خط متروی جدید پیشنهادی بر جریان ترافیک و حرکت عابران پیاده مورداستفاده قرار گرفت.

کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین با استفاده از تصاویر و توضیحات ساده، مرحله‌به‌مرحله برای انجام کارها و ایجاد تغییرات پیش می‌رود و مخاطب را با خود همراه می‌کند. نثر ساده و قابل‌فهم نویسنده در بیان مطالب، باعث می‌شود خواننده دچار سردرگمی نشده و بتواند ارتباط خوبی با کتاب بگیرد.

به‌طورکلی کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین یک کتاب جامع و کاربردی برای آموزش و تمرین نرم‌افزار سیتی انجین است. این کتاب نحوه‌ی کاربرد نرم‌افزار را مرحله‌به‌مرحله و همراه با مثال توضیح می‌دهد و در هر مرحله می‌توانید با دقت و به‌آسانی مباحث را بیاموزید. باید توجه داشته باشید، هر چه بیشتر با نرم‌افزار سیتی انجین تمرین کنید، قابلیت و مهارت‌های شما افزایش خواهد داشت و تسلط شما برای استفاده از آن بیشتر می‌شود.

کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین به‌همت نشر موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، معماری، شهرسازی، فیلم‌سازی، عمران و افراد علاقه‌مند به شبیه‌سازی شهر به‌صورت سه‌بعدی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین می‌خوانیم

ابزار تمیز کردن خیابان‌ها

در شرایط خاص ممکن است سیستم Dynamic City Layouts در سیتی انجین قادر به ایجاد یک قسمت شبکه خیابانی به عنوان شکل مناسب نباشد در این مورد، سیتی انجین بخش‌های گراف مشکل‌دار را به رنگ قرمز نشان می‌دهد.

برای حل این مشکل شما می‌توانید به صورت دستی با ویرایش عرض خیابان‌ها، شعاع منحنی‌ها و سایر پارامترها این چالش را رفع کنید اما این کار ممکن است خسته‌کننده باشد در اینجا یک میانبر تحت عنوان ابزار تمیز کردن خیابان‌ها یا Cleanup Graph وجود دارد.

برای استفاده از این ابزار، قسمتی از خیابان که به درستی ایجاد نشده است و در مرحله ایجاد با مشکل مواجه شده است را انتخاب نمایید سپس به منوی Graph مراجعه کنید و Cleanup Graph را انتخاب نمایید و به صورت خودکار مشکلات خیابان را حل نمایید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
تقدیر و تشکر
مقدمه مؤلف
فصل اول: آشنایی با نرم‌افزار
فصل دوم:‌ روش‌های ایجاد پروژه
فصل سوم:‌ وارد کردن داده‌های مختلف
فصل چهارم: مدلسازی ساختمان
فصل پنجم:‌ تنوع در مدلسازی
فصل ششم: الگوهای پیچیده
فصل هفتم:‌ اسکریپت‌نویسی با پایتون
فصل هشتم:‌ بررسی ویژگی‌های جدید سیتی انجین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-218-128-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی عمران
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین

برای دریافت کتاب مرجع کاربردی و تمرین محور سیتی انجین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.