معرفی و دانلود کتاب مرجع کامل هک و ضدهک

عکس جلد کتاب مرجع کامل هک و ضدهک
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کامل هک و ضدهک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع کامل هک و ضدهک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع کامل هک و ضدهک

با کتاب مرجع کامل هک و ضدهک دیگر هیچ‌ رازی در جهان صفر و یک برای شما سر‌به‌مهر نخواهد بود. کوین بیور اینجاست تا با مجموعه‌ای از آموزه‌ها و اطلاعات به‌روز درباره‌ی فنون هک و ضدهک خوانندگان خود را به محافظان امنیت فضای اینترنت تبدیل کند. با کتاب پیش رو شما علاوه‌ بر آنکه در صفحات مجازی خود راهکار‌های امنیتی بهتری را پیاده خواهید کرد، می‌توانید با یاد‌گیری اصول امنیت شبکه به کسب درآمد نیز دست پیدا کنید.

درباره‌‌ی کتاب مرجع کامل هک و ضدهک

به جست‌وجو‌های خود برای یافتن منابعی درباره‌ی آموزش امنیت شبکه پایان دهید! کتاب مرجع کامل هک و ضدهک به تمامی اطلاعات ناقص و آموزش‌های ناکافی این حوزه مهر پایان می‌زند و صفر‌ تا صد هر آنچه نیاز دارید درباره‌ی حفاظت از سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و تمامی داده‌های آنلاین بدانید را به شما آموزش خواهد داد. کوین بیور (Kevin Beaver) این‌جاست تا راه آموزش امنیت شبکه را بیش از پیش برای شما آسان کند.

معرفی و دانلود کتاب مرجع کامل هک و ضدهک

این‌روز‌ها داده‌های موجود در فضای آنلاین همچون اموال فیزیکی دارای ارزش و اعتبار و حتی بعضاً ارزش مالی هستند. در چنین محیطی که روز‌به‌روز به دامنه‌ی اطلاعات موجود در آن نیز افزوده می‌شود هیچ‌ موضوعی مهم‌تر از طریقه‌ی صحیح حفاظت از اطلاعات و داده‌ها نخواهد بود. یادگیری شیوه‌ی صحیح مراقبت از این اطلاعات و بالا بردن امنیت صفحه‌های مجازی درست مثل آن است که برای خانه‌ی خود قفل و کلید مناسبی فراهم کنید و به‌ این‌ ترتیب اموال خود را از گزند افراد سودجود و بداندیش در امان بدارید و از خسارات مالی و معنوی احتمالی جلوگیری کنید. در کنار همه‌ی این‌ها، با افزایش کاربرد فضای مجازی در روابط و معاملات روزانه، حرفه‌ی حفاظت از امنیت شبکه و داده‌ها نیز به لیسات مشاغل داغ و پرسود در علوم کامپیوتری نیز تبدیل شده و افراد زیادی را به سمت یادگیری فنون و مهارت‌های مرتبط با آن سوق داده.

کتاب مرجع کامل هک و ضدهک (Hacking For Dummies) به همه‌ی خوانندگان در زمینه‌ی حفظ امنیت شبکه آگاهی‌های لازم را خواهد بخشید، تا پیش از آنکه افراد شرور بتوانند به دامنه‌ی اطلاعات دست پیدا کنند، افراد خود بتوانند نواقص و حرفه‌های سبکه‌ی خود را بازیابی کنند. همچنین کوین بیور قرار است با آموزش اصولی دنیای هک و ضدهک به استعداد‌های علوم کامپیوتری در شکوفا کردن توانمندی‌های خود در راه درست یاری دهد. نکته‌ی اول و مهم آن که تمامی سرفصل‌ها و درس‌نوشتار‌های کتاب مرجع کامل هک و ضدهک بر طبق اصول و موازین اخلاق حرفه‌ای تدوین شده و به خواننده کمک می‌کند تا از اساس تفاوت میان هک اخلاقی با هک غیراخلاقی را بازشناسی کند. در مرحله‌‌ی بعد درباره‌ی اصول و قواعد کلی هک می‌خوانیم و در این مسیر با مباحث پراهمیتی از جمله هک ویندوز، هک گذرواژه، هک اینکورس، هک وایرلس و همچنین هک شبکه آشنا خواهیم شد. آموزش مدیریت فرایند‌های امنیتی، بررسی حفره‌های امنیتی و نکات مربوط به هک سایت و اپلیکیشن نیز از دیگر درس‌های پرکاربرد این کتاب جامع است.

در نهایت، کتاب مرجع کامل هک و ضدهک شما را از جست‌وجو در سایر منابع آموزش امنیت شبکه بی‌نیاز می‌کند و به هر سؤال و ابهامی که در این مسیر داشته باشید پاسخی کامل ارائه می‌دهد. این اثر با تلاش‌های انتشارات نبض دانش به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب مرجع کامل هک و ضدهک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده و خواندنی را به تمام علاقه‌مندان دنیای علوم کامپیوتری به‌ویژه زیرشاخه‌ی امنیت شبکه و فضای مجازی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مرجع کامل هک و ضدهک می‌خوانیم

دیگر حملات رایج و مؤثر بر ضدسامانه‌های اطلاعاتی حملات فیزیکی هستند. هکرها بدون اجازه به ساختمان‌ها، اتاق‌های کامپیوتر یا دیگر جاهایی که اطلاعات یا دارایی‌های حساس را در خود جای داده‌اند وارد می‌شوند تا کامپیوترها، سرورها یا دیگر تجهیزات ارزشمند را به سرقت ببرند، این دست حملات همچنین شامل اصطلاحاً شیرجه به درون زباله‌ها Dumpster Diving می‌شود که در آن هکرها درون ظرف‌ها و سطل‌های بزرگ زباله را برای یافتن دارایی‌های فکری، گذرواژه‌ها، نمودارهای شبکه و دیگر اطلاعات زیرورو می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: آشنایی با هک اخلاقی
فصل دوم: رخنه به اندیشه هکرها
فصل سوم: پایه‌ریزی برنامه هک اخلاقی
فصل چهارم: اصول و قواعد هک
فصل پنجم: مهندسی اجتماعی
فصل ششم: محافظت فیزیکی
فصل هفتم: گذرواژه‌ها
فصل هشتم: زیر ساخت شبکه
فصل نهم: شبکه‌های محلی بی‌سیم
فصل دهم: ابزارهای موبایل
فصل یازدهم: ویندوز
فصل دوازدهم: لینوکس
فصل سیزدهم: سیستم‌های ارتباطی پیام‌رسانی
فصل چهاردهم: وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها
فصل پانزدهم: پایگاه‌های داده و سیستم‌های ذخیره‌سازی
فصل شانزدهم: گزارش‌دهی نتایج و یافته‌ها
فصل هفدهم: پوشاندن حفره‌های امنیتی
فصل هجدهم: مدیریت فرآیندهای امنیتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع کامل هک و ضدهک
نویسنده
مترجممحمد محمدی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات434
زبانفارسی
شابک978-600-7703-72-4
موضوع کتابکتاب‌های هک و امنیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرجع کامل هک و ضدهک

محسن کاظمی فر
۱۴۰۳/۱/۱۱
خیلی کتاب عالی و مفیدی است به شدت پیشنهاد می شود که این کتابو مطالعه کنید مطالب خیلی عالی توضیح داده شده است
یاسر جمالی
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتابی جامع کامل و فنی پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مرجع کامل هک و ضدهک

برای دریافت کتاب مرجع کامل هک و ضدهک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.