معرفی و دانلود کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان

عکس جلد کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان

کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان، تالیف محمد سلامت محمدی، مجموعه‌ای از 10 داستان‌ کوتاه است. داستان‌هایی که از تنهایی انسان‌های این دنیا حکایت می‌کنند. ‌بین این انسان‌های تنها روابط شکننده‌ای وجود دارد که با کوچک‌ترین اشاره‌ای به تکه‌های ریزی تبدیل می‌شوند. 

براستی چرا آدم‌های داستان‌های مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان، موهومات عجیبی در سر دارند... 

در بخشی از کتاب مرداب سایه‌ها می‌خوانیم:

چُرت‌خوابِ زیر سایه‌ توت کهن‌سال برایم رؤیایی دست‌ نیافتنی شده بود. یادم آمد روزهای سوخته‌ای که بر باد رفته بودند با چند هزار واژه‌ سُربی اخته و مشتی کلمه‌های پوچ و بی‌هوده و بعد، دویدن در سراب هیچ‌ها و رسیدن به جایی که نمی‌خواستی حتی فکرش را بکنی. یاد آشنا و عزیزی را زیر پرده‌های خودخواهی و لجاجت عادلانه، پنهان کردن. به تیرِ نرم آهنگ مادر، وقتی از دل بر می‌آمد، و با ناله‌هایی دعا و نفرین در دهلیزهای تنگ و بن‌بست گوش‌هایم... سواران تیزپای روزهای دیگری که می‌رسیدند و بر باد می‌رفتند.

و من باز هم، ایستاده و مغرور چون گرگ سنگی با دیدگان خیره به ناکجای کجاها؛ به غروب لحظاتی که برای از دست دادن‌شان هیچ عجله‌ای نداشتم که بعدِ من، همه آوار می‌شوند همین‌جا، در بیتوته‌گاهم با ترس و ندامت. و لااقل باورم شود، یک بار دیگر خواهم رفت و باز خواهم آمد. در دل به این امید واهی که حیوان سنگی تکانی نخواهد داد به خود و بار دیگر، زیر شکم دایره‌ مانندش خواهم خفت...

بعد غرق در اوهام گنگ آن مرد می‌شدم. او که فقط می‌آورد با دست‌های زمخت و لب‌های پُر سکوت و راز، تا چندین چوب‌ خط را دور از درد گرسنگی، اضافه کنیم بر دیگری... و او رفت و رفت. گویی قرن‌ها است می‌رود. بعد، ما، دو تن، ماندیم و مادر با نگاه مهربان و حصار آسودگی و امنش. حیف! اندک بود و زود از یاد رفت...

فهرست مطالب کتاب

گوسفند کور
آتلی‌شاه‌به‌ییم
به‌ آرامی بشتاب
باور کنین هیچ‌کسو ندیدم
حوالی ساعتِ یازده
مجسمه
مرداب سایه‌ها
مورچه‌سوار
سریه‌ خانم
کلافِ‌ سردرگمِ انگشت ششِ میرزا در هوا می‌چرخد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-964-243-041-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان

برای دریافت کتاب مرداب سایه‌ها: مجموعه داستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.