معرفی و دانلود کتاب مسابقه با دزدان دریایی

عکس جلد کتاب مسابقه با دزدان دریایی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسابقه با دزدان دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسابقه با دزدان دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسابقه با دزدان دریایی

کتاب مسابقه با دزدان دریایی نوشته‌ی آندرئا پاسنر سانچز از مجموعه کتاب‌های کودک معیار اندیشه همراه با تصاویری رنگی و جذاب ماجرای سه پسر بچه را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند در یک مسابقه بزرگ شرکت کنند و جام طلایی را به دست بیاورند. این اثر دوست داشتنی موضوع تلاش کردن و رسیدن به موفقیت را به کودکان آموزش می‌دهد.

موضوع کتاب مسابقه با دزدان دریایی چیست؟

جک، ایزی و کوبی قصد دارند با افراد کاپیتان هوک مسابقه دهند. هوک به افرادش می‌گوید: خوب حواستان را جمع کنید. جام طلایی برای ماست و نباید بگذارید آن سه پسر بچه برنده مسابقه شوند. هر دو گروه در تلاش هستند تا برنده شوند و در این مسیر اتفاقات بامزه‌ای برایشان رخ می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک معیار اندیشه:

داستان‌های این مجموعه، آثاری سرشار از رنگ‌های زیبا و درخشان، تصویرهای سرگرم‌کننده و متنی ساده و مناسب برای پردازش فکری کودک شماست. کودک با خواندن این کتاب‌ها متوجه می‌شود که برای رسیدن به خواسته‌هایش باید تلاش کند.

کتاب مسابقه با دزدان دریایی برای چه کسانی مناسب است؟

آندرئا پاسنر سانچز (Andrea Posner Sanchez) کتاب مسابقه با دزدان دریایی (Jake and the Neverland pirates: the pirate games) را برای تمامی کودکان دبستانی به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب مسابقه با دزدان دریایی می‌خوانیم:

مسابقه اول بالا رفتن از طناب است. هرکسی زودتر از طناب بالا برود و زنگ را در بالای ستون چوبی به صدا دربیاورد برنده است. ایزی جلو می‌آید. او خیلی زبل است و از دیوار راست هم بالا می‌رود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسابقه با دزدان دریایی
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-600-5462-90-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسابقه با دزدان دریایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مسابقه با دزدان دریایی

برای دریافت کتاب مسابقه با دزدان دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.