معرفی و دانلود کتاب مسابقه

عکس جلد کتاب مسابقه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسابقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسابقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسابقه

کتاب مسابقه به قلم هما دادگر، داستانی جذاب در مورد نوجوانانی است که برای مسابقات تئاتر در مدرسه آماده می‌شوند اما این مسابقه برای اکثر بچه‌های مدرسه رو‌به‌رو شدن با چالشی جدید در زندگیشان است.

موضوع کتاب مسابقه چیست؟

این کتاب از زبان یک نوجوان روایت می‌شود و داستان از آنجایی آغاز می‌شود که قرار است مسابقه‌ی تئاتری در مدرسه برگزار شود. همه‌ی دانش‌آموزان با خوشحالی و نگرانی خود را برای مسابقه آماده می‌کنند تا بتوانند در آن موفق شوند. موضوع مسابقه سفر است؛ کلمه‌ای که برای اکثر دانش‌آموزان آن مدرسه ناشناخته است، چرا که آن‌ها تا به حال از شهر خود خارج نشده و به سفر نرفته‌اند. اما دختری به نام سوگل در مدرسه است که تجربه‌ی سفر را داشته، به همین خاطر همه می‌خواهند سوگل در تیمشان باشد...

کتاب مسابقه مناسب چه کسانی است؟

داستان این کتاب برای نوجوانان جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب مسابقه می‌خوانیم:

پدرم تا شب نیامد و من توی خانه تنها ماندم. حوصله‌ام سر رفته بود و نمی‌دانستم چه کار کنم. از اینور خانه، به آن ور می‌رفتم و گوشه کنارهای خانه را سرک می‌کشیدم. با خانه‌ی ما خیلی فرق نداشت؛ فقط خیلی خالی‌تر بود، یعنی وسایل کمتری داشت. هوا خیلی گرم بود. شب که پدرم آمد، خواهش کردم، برویم بیرون و کمی بگردیم، پدر خسته بود، اما قول داد، فردا قبل از برگشتن، دوری توی شهر بزنیم. شب های آنجا جالب بود، چون صدای هیچ کامیون یا موتوری نمی‌آمد، همه جا ساکت بود و خبری از نورهای مزاحم بیرون نبود. این، واقعاً یکی از بهترین حسن‌های آنجا بود.

فردا، وقتی پدرم برگشت، پنج ساعت تا پرواز هواپیما، وقت داشتیم؛ پس با عجله؛ چمدان‌مان را جمع کردیم و راهی بازار شدیم تا بعد از آنجا، یک راست به فرودگاه برویم. بازارِ شهر، واقعا قشنگ بود، مطمئنم که تا به حال، جایی مثل آنجا ندیده‌اید. پر از رنگ‌های مختلف بود و از مغازه ها بوی غذاهای خوشمزه احساس می‌شد. وارد بازار که می‌شدید، اول غرفه‌های ادویه فروشی بود، ادویه‌های خوش رنگ و بو را توی گونی‌های قدیمی، جلوی در، چیده بودند. بعضی‌ها هم همانجا ادویجات را تولید می‌کردند. همه‌‌ی فروشنده ها، دست‌هایشان با پودرهای مختلف، رنگی شده بود؛ و بعد از وقتی که گونی ها را جا‌به‌جا می‌کردند؛ دست ‌های‌ شان را با شلوارشان پاک می ‌کردند و شلوارهایشان رنگی می‌‌شد!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسابقه
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-666809-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسابقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مسابقه

برای دریافت کتاب مسابقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.