معرفی و دانلود کتاب مسافر آسمون

عکس جلد کتاب مسافر آسمون
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسافر آسمون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسافر آسمون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسافر آسمون

کتاب مسافر آسمون به قلم طیبه تلخابی، به روایت داستان عاشقانه دختر جوانی به نام فریده می‌پردازد که به دلیل شرایط کاری پدرش و ماموریت‌های او، مجبور می‌شود مرتب از شهری به شهر دیگر سفر کند.

در یکی از این سفر‌ها که به آستارا رفته بود، دلباخته‌ی پسری به نام شهرام می‌شود، و این عشق زندگی و شخصیت او را به کلی دگرگون می‌کند تا جایی که کارهای عجیب و غریبی می‌کند و درگیر ماجراهای دلهره‌آور می‌شود.

در بخشی از کتاب مسافر آسمون می‌خوانیم:

با اینکه از صبح مسافت زیادی را در راه پر پیچ و خم شهر عشق جلو رفته بودم اما هنوز برای بسیاری از حرف‌ها و فکرها که در ذهن داشتم زمان مناسب نبود. هنوز از پرسیدن بعضی سئوال‌هایم می‌ترسیدم. گاهی ما ترس زیادی از پرسیدن داریم. ترس از اینکه مبادا جوابی که انتظارش را داریم نشنویم. فرصت زیادی لازم بود. باید انقدر در این راه پیش می‌رفتم و غرق می‌شدم تا آمادگی شنیدن هر جوابی را پیدا می‌کردم.

باید انقدر عاشق می‌شدم که تلخی‌های احتمالی را هم بتوانم تحمل کنم و بپذیرم. شنیده بودم که وقتی عاشق بشوم دیگر هیچ چیز بد نیست. بدی‌ها را باور نخواهم کرد. اما ترس و تردیدی که در وجودم بود مانع می‌شد که حرفی بزنم. شنیده بودم وقتی عاشق بشوم بدی‌ها را باور ندارم و هیچ حرفی و هیچ رفتاری غیر قابل تحمل نیست. عشق پرده‌ای روی همۀ عیوب می‌کشد و آن‌ها را نمی‌بینم و هر چه هست عالی و دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

به همین خاطر باید قبل از عاشق شدن و غرق شدن دنبال نقص‌ها گشت. و من به جایی رسیده بودم که دیگر مانعی سد راهم نمی‌شد. اما هنوز برای مطرح کردن سئوالاتی که در ذهنم بود تردید داشتم. شاید اگر شهرام سر حرف را باز می‌کرد بهتر می‌توانستم هرچه میخواهم بگویم. نمی‌دانستم شهرام هم مثل من همین احساس را دارد یا نه.

نمی‌دانستم او هم به همان نقطه رسیده یا نه. شاید دلیل اینکه حس می‌کردم عاشق شده‌ام همین رویاها بود. شاید احساسات لطیف من و شاید خوبی‌های بی‌حد شهرام و یا شاید تعریف‌های زیادی که شراره از شهرام و خانوادۀ او کرده بود؛ در من این احساس عمیق را گذاشته بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسافر آسمون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلبه هنر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات458
زبانفارسی
شابک978-600-94249-6-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسافر آسمون

اناهیتا عظمتی
۱۴۰۱/۹/۲۷
کتاب جالبی بود اما خیلی از قسمتها تعریف بیش از اندازه و حوصله سر بر بود به طوریکه من دو صفحه رد میکردم تا به داستان اصلی برگردم در ثانی به کسانی که روحیه ضعیف دارند اصلا توصیه نمیکنم این کتاب رابخوانند چون خیلی غمگینه
زهرا درفشى
۱۳۹۸/۷/۱۱
رمان بسیار زیبا و با محتوای جذاب که توجه هر رمان خوانی رو به سوی خودش جلب میکنه♥️
shabnam ghasemi
۱۳۹۸/۱۲/۳
عالی بود اما بسیار تلخ بسیار توصیفات عالی داشت مثل اینکه داشتم فیلم میدیدم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مسافر آسمون

برای دریافت کتاب مسافر آسمون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.