معرفی و دانلود کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

عکس جلد کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها نوشته‌ی نیکلاس سولیس، روایتی سرگرم‌کننده از شکل‌گیری یک رابطه‌ی دوستی میان دو کودک است. دختربچه‌ای که بعضی وقت‌ها، زباله‌ای را از خیابان جمع می‌کند و به خانه می‌برد، توجه پسربچه‌‌ی داستان را جلب می‌کند. پرسش پسرک درباره‌ی رفتار او، آغازگر دوستی میان آن‌هاست. این داستان، مفاهیمی نظیر مهربانی و همدلی را در خود جای داده و در تلاش است با ساده‌ترین زبان ممکن، مفاهیم یادشده را به کودکان آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

دنیای کودکان، نحوه‌ی برقراری ارتباط با یکدیگر و نقطه‌ای که دوستی میان آن‌ها شکل می‌گیرد، تماماً با تجارت بزرگسالان متفاوت است. در چنین دنیایی، یک سؤال ساده که صرفاً از روی کنجکاوی مطرح شده، می‌تواند مبنای شکل‌گیری یک دوستی‌ عمیق باشد. از طرف دیگر همدلی، مهربانی و پذیرش، گرچه به‌طور طبیعی در کودکان وجود دارد، اما رشد آن مانند هر ظرفیت دیگری نیازمند توجه و آموزش است. در این میان، داستان‌ها یکی از ابزارهای مهم در آموزش و پرورش کودکان محسوب می‌شوند. کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها (The Color Collector) نوشته‌ی نیکلاس سولیس (Nicholas Solis)، یکی از این نمونه‌هاست. این کتاب، قصه‌ای دوست‌داشتنی از تعامل میان کودکان، دوستی‌ها و دنیای آن‌ها روایت می‌کند که در آن نویسنده با ترسیم فضای دوستی میان دو شخصیت، مفاهیمی نظیر دوستی، همدلی، پذیرش، مهربانی، احساس تعلق و دلتنگی را به خوانندگان می‌آموزد.

معرفی و دانلود کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

داستان‌گویی، روشی کارآمد برای ساده‌سازی مفاهیم پیچیده در قالبی لذت‌بخش و قابل‌فهم است که به‌شدت می‌تواند در شکل‌گیری درک کودکان مؤثر واقع شود. کودکان از طریق همانندسازی با شخصیت‌های داستان‌، به‌مرور دنیای پیرامون خود را درک کرده و آموزه‌های مهمی را یاد می‌گیرند. از آنجاکه توجه به افکار و احساسات دیگران، لازمه‌ی شکل‌گیری و تدوام هر ارتباطی است، کتاب پیش رو تلاش می‌کند این اصل مهم را کودکان بیاموزد. مطالعه‌ی این کتاب هیجانات خواننده را برمی‌انگیزد و با ظرافت، کودکان را به تفکر درباره‌ی احساسات و افکار دیگران تشویق می‌کند.

کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها با تصویرسازی‌های شگفت‌انگیزش، دوستی میان دو کودک را به تصویر می‌کشد؛ دوستی‌ای که تنها با یک پرسش ساده آغاز می‌شود. این کتاب اولین‌بار در سال 2021 منتشر شده و انتشارات مهرسا آن را با ترجمه‌ی هاجر فقهی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

در نکوداشت‌ کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

  • داستان مهاجری دلتنگ که زباله‌های رنگارنگ را برای تزئین دیوار اتاقش جمع می‌کند تا شاید از این طریق بتواند رنگ‌های شهر خود را از نو خلق کند. شروعی فوق‌العاده برای پرداختن به مفهوم همدلی. (Kirkus Review)

کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 5 سال به بالا مناسب است.

در بخشی از کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها می‌خوانیم

یک روز که داشتیم ساکت و آرام به سمت خانه می‌رفتیم، من حرفی زدم.
از او پرسیدم:
«این چیزها را برای چه جمع می‌کنی؟»
«چه چیزهایی را می‌گویی؟»
«کاغذهای شکلات، برگ‌ها و خرت‌وپرت‌های دیگر را می‌گویم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه‌ی رنگ‌ها
نویسنده
مترجمهاجر فقهی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-7924-35-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها

برای دریافت کتاب معجزه‌ی رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.