معرفی و دانلود کتاب معمار بر قله ایستاده است: 100 نکته‌ای که یک معمار باید بداند

برای دانلود قانونی کتاب معمار بر قله ایستاده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معمار بر قله ایستاده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معمار بر قله ایستاده است: 100 نکته‌ای که یک معمار باید بداند

هنر معماری یکی از هنرهای دیرینه است که جلوه‌ای از فرهنگ و زیبایی را نمایان می‌کند. فرخ عبودی احمدآباد و ادریس عبودی قلدره در کتاب معمار بر قله ایستاده است با رویکردی آموزشی، به بیان نکات مهم و کاربردی برای ورود به این حرفه و ماندگاری در آن می‌پردازند.

درباره کتاب معمار بر قله ایستاده است

قطعاً می‌دانید که هر شغل، حرفه و هنری با چالش‌ها و اصول حرفه‌ای و اخلاقی خاصی همراه است که برای موفقیت در آن باید این چالش‌ها و اصول را بشناسید. کتاب معمار بر قله ایستاده است که به کوشش فرخ عبودی احمدآباد و ادریس عبودی قلدره نوشته شده است، شبیه به یک کتاب راهنمای بی‌نظیر برای همه افراد شاغل در این رشته، دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر معماری‌ست. در این کتاب 100 نکته مهم و کلیدی درباره اخلاق حرفه‌ای، اقدامات و رفتارهایی که یک معمار در طول فعالیت خود باید بداند، بیان شده است و کمک می‌کند تا این مسیر را با آگاهی بیشتر و آمادگی بالاتری طی کنید.

با مطالعه‌ی اثر حاضر می‌توانید گام‌های محکم و درستی را به سمت هنر معماری بردارید و به‌این‌صورت نام ماندگاری را از خودتان برجای بگذارید. کتاب معمار بر قله ایستاده است یک اثر دوزبانه است که به فارسی و انگلیسی تالیف شده و شما را در مسیر پیشرفت شغلی، ارتقای حرفه‌ای و دانش تخصصی رهنمون می‌کند.

کتاب معمار بر قله ایستاده است برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه علاقه‌مندان به هنر زیبای معماری، دانشجویان و هنرآموزان این رشته که در ابتدای مسیر یادگیری قرار دارند و افراد شاغل در این حرفه پیشنهاد می‌کنیم.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب معمار بر قله ایستاده است می‌خوانیم

هویت در معماری دارای ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی، تاریخی، سیاسی، دینی، زیست‌محیطی و... هست. اولاً لازم است همه این ابعاد مدنظر معمار باشد. ثانیاً این ابعاد هویت‌بخش با یکدیگر تداخل و تناقض نداشته باشند. در واقع کار معمار هماهنگ نمودن این پازل می‌باشد که همیشه آسان نیست و گاهی لازم است حتی دست به انتخاب زد و ممکن است این انتخاب به مذاق عده‌ای خوش نیاید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معمار بر قله ایستاده است: 100 نکته‌ای که یک معمار باید بداند
نویسنده،
مترجمرنگین بابامیری
ناشر چاپیانتشارات آریا دانش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-622-686643-9
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معمار بر قله ایستاده است

محمود
۱۴۰۱/۹/۳
کتاب فقط دارای ده تا جمله بدرد بخور شاید باشه
Anahita Ganji
۱۴۰۲/۱/۲
یکی از جذاب‌ترین کتابهای معماریست
ساناز مومنی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب خوبیه بنظرم معما را خیلی نیاز داشتن
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب معمار بر قله ایستاده است

برای دریافت کتاب معمار بر قله ایستاده است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.