معرفی و دانلود کتاب معیوب‌ها

عکس جلد کتاب معیوب‌ها
قیمت:
۶۸۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معیوب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معیوب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معیوب‌ها

کتاب معیوب‌ها نوشته‌ی تام رکمن، یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سراسر دنیاست که تاکنون به سی زبان ترجمه شده است. نویسنده، تلاش برای بقای یک دفتر روزنامه در عصر تکنولوژی را با مشکلات شخصی کارمندان درهم آمیخته و از این طریق به داستانی فوق‌العاده دست یافته است. این کتاب با نثر متفاوت و برجسته‌ی خود موفق شده علاوه بر مخابره‌ی پیام نهفته در داستان، با خلق شخصیت‌ها و روایات پیچیده و درعین‌حال پرکشش، در بین آثار ادبیات داستانی معاصر بدرخشد.

درباره‌ی کتاب معیوب‌ها

واقعیت این است که پشت تیترهای خیره‌کننده‌ی روزنامه‌ها، تکاپوی زیادی وجود دارد که خواننده از وجود آن‌ بی‌خبر است. اما مطالعه‌ی کتاب معیوب‌ها (The Imperfectionists)، ورق را برمی‌گرداند و کشمکش‌های عوامل پشت‌صحنه با کار و زندگی شخصی را به تصویر می‌کشد. این کتاب که توسط تام رکمن (Tom Rachman) نوشته شده، روایتگر زندگی خصوصی کارکنان ارشد یک روزنامه‌ی بین‌المللی در رم است. آن‌ها در حین دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های زندگی خود، مجبورند برای ادامه‌ی حیات روزنامه هم تلاش کنند. این کتاب با روایات و شخصیت‌های عجیب‌وغریب و پیچیده پر شده و به سقوط دفاتر روزنامه در عصر تکنولوژی اشاره دارد.

این دفتر روزنامه که پنجاه سال پیش به‌ همت یک میلیونر تأسیس شد، اکنون محیطی کهنه و دلگیر دارد که کارمندانش بیش از دغدغه‌های کاری، گرفتار چالش‌های زندگی خصوصی خود هستند. این گرفتاری‌ها درهم می‌پیچند و تودرتویی از افراد، مسئولیت‌ها و روایات مختلف ایجاد می‌کنند. شایان ذکر است که عنوان کتاب، ازاین‌رو انتخاب شده که در عصر اینترنت، روزنامه طرفدار چندانی ندارد. به همین خاطر تمام کارمندان این دفتر روزنامه با آینده‌ی کاری نامشخصی مواجه‌اند؛ و از آن‌جا که زندگی خصوصی آن‌ها هم سرشار از مشکل است، به نظر می‌رسد که حیات این افراد دچار نقص شده است.

کاتلین، یکی از شخصیت‌های اصلی این کتاب است که از یک طرف، سردبیری روزنامه را بر عهده دارد و از طرف دیگر با خیانت در روابط زناشویی روبه‌رو شده. آرتور که ستون آگهی‌های ترحیم را می‌نویسند، با تجربه‌ی یک تراژدی در زندگی خصوصی خود، متحول می‌شود. ابی، از دیگر شخصیت‌های رمان، یک افسر مالی است که همزمان سقوط کسب‌وکار و زندگی خصوصی‌اش را نظاره می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب معیوب‌ها

در این گیرودار، خبرنگاری هم در پاریس وجود دارد که در تلاش است تا نوشته‌ی خود را به بهترین نحو پیش ببرد. تلاش یک بازیگر بی‌تجربه برای مصاحبه با تروریست‌ها و توجه بیش‌ازحدّ یک ناشر جوان به سگش، شماری از دیگر شخصیت‌ها و رخدادهای رمان پیش‌رو را تشکیل می‌دهند.

کتاب معیوب‌ها اولین‌بار در سال 2010 وارد بازار شد. این کتاب را نشر چشمه با ترجمه‌ی علی منصوری منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب معیوب‌ها

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی Giller Scotiabank در سال 2010
  • برنده‌ی جایزه‌ی نویسندگان کانادایی سال 2011 در بخش داستان
  • نامزد جایزه‌ی منتخب گودریدز در بخش داستان و نویسنده‌ی برتر سال 2010
  • قرارگیری در لیست برترین کتاب‌های مجله‌ی هفته‌نامه‌ی ناشران، گلوب اند میل، اکونومیست، فایننشنال تایمز و...

نکوداشت‌های کتاب معیوب‌ها

  • کتاب معیوب‌ها مسحورکننده است. تمرینی تمام‌وکمال برای ذهن و قلب. (مجله‌ی تایم لندن)

  • این کتاب رمان موردعلاقه‌ی من در سال و یکی از نویدبخش‌ترین آثاری است که در چند وقت اخیر خوانده‌ام. (جان گریشام، نویسنده)

  • اولین رمان تام راکمن، روزنامه‌نگاری از لندن که زندگی و کار در اقصی نقاط دنیا را تجربه کرده، به‌قدری فوق‌العاده است که مجبور شدم دو بار آن را مطالعه کنم تا دریابم چگونه موفق به انجام چنین کاری شده است. (کریستوفر باکلی، نقد کتاب مجله‌ی نیویورک تایمز )

  • اگر از برجسته‌ترین و جدیدترین آثار داستانی استقبال می‌کنید، مطالعه‌ی کتاب‌های تام راکمن را اکیداً توصیه می‌کنم. (مجله‌ی یو‌اس‌ای تودی)

  • برخی از رمان‌ها، چنان همراه خوبی هستند که نمی‌خواهید تمام شوند. تام راکمن از این نکته آگاه است و موفق شده نگارش یکی از این نمونه‌ها را به انجام برساند. (مجله‌ی The Sunday Telegraph)

کتاب معیوب‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب معیوب‌ها به تمام کسانی که از مطالعه‌ی متفاوت‌ترین و برجسته‌ترین نمونه‌های ادبیات داستانی استقبال می‌کنند، توصیه می‌شود. علاقه‌مندان به رمان‌های روان‌شناختی و اجتماعی دیگر مخاطبان کتاب حاضر هستند.

با تام رکمن بیشتر آشنا شویم

تام رکمن، نویسنده‌ی انگلیسی کانادایی است که در سال 1974 در لندن متولد شد. او در دو رشته‌ی سینما و روزنامه‌نگاری تحصیل کرده و سابقه‌ی همکاری با آسوشیتدپرس و اینترنشنال هرالد تریبون را در کارنامه‌ی خود دارد. تام راکمن در حوزه‌ی خبرنگاری، مأموریت‌های فراوانی را پشتِ‌سر گذاشته و برای تهیه‌ی گزارش به دورترین نقاط دنیا نظیر هند، سریلانکا، رم، ژاپن و کره‌ی جنوبی سفر کرده. لازم به ذکر است که نوشته‌های او همواره در برترین مجلات روز دنیا مثل نیویورکر، نیویورک‌ تایمز، وال‌استریت ژورنال، واشنگتن‌ پست و آتلانتیک چاپ می‌شوند.

تام رکمن تاکنون چهار رمان و یک مجموعه داستان منتشر کرده است. کتاب «فرازونشیب‌های زندگی ماتیلدا زیلبربرگ»، یکی از بهترین رمان‌های اوست که به فارسی هم ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب معیوب‌ها می‌خوانیم

همه‌ی روزنامه‌هایی که لوید به صورت حق‌التحریری برای‌شان می‌نوشت عذرش را خواسته بودند. حالا دارد کم‌کم دچار این تردید می‌شود که این روزنامه، یعنی آخرین شانسش هم، خیال دست‌به‌سر کردنش را دارد.

«تو از مشکلات مالی ما خبر داری لوید. این روزها ما فقط از خبرنگارهای حق‌التحریری‌مون مطالبی رو می‌گیریم که مردم رو حیرون کنه. این معنیش این نیست که مطلب تو بَده. حرفم اینه که کاتلین درحال‌حاضر فقط دنبال پوله. تروریسم، بمب اتم ایران، بلبشو تو روسیه... این‌جور چیزها. باقی چیزها رو اساساً از توی نِت پیدا می‌کنیم. مسئله سرِ پوله، نه تو.»

لوید گوشی را می‌گذارد، به طرف پنجره می‌رود و خیره می‌شود به ساختمان‌های بخش ششم پاریس، به دیوارهای سفیدی که از نم باران و نشتی ناودان‌ها پُر از لک‌و‌پیس شده‌اند، به رنگ دیوارها که طبله کرده، به کرکره‌های کیپ‌شده، به حیاط زیر پایش که دوچرخه‌های اهالی در آن کنار هم چیده شده و فرمان‌ها و پدال‌ها و پره‌های‌شان تو‌در‌توی هم دیده می‌شوند، به سقف‌های گالوانیزه‌ی بالای سرشان و به دودکش‌های کلاهک‌داری که دودی سفید را روانه‌ی آسمان آبی می‌کنند.

راه می‌افتد به سمت درِ بسته‌ی خانه. همان جا می‌ماند و گوشش را تیز می‌کند. ممکن بود زن بی‌هوا از خانه‌ی دیدیه برگردد. هر چه باشد این خانه‌ی هر دوی آن‌هاست. وقت شام که می‌رسد با سر‌و‌صدای هر چه تمام آماده می‌شود، در را محکم به جا‌لباسی می‌کوبد و توی راهرو الکی سرفه می‌کند. همه‌ی این‌ها صرفاً برای این است که آیلین از آن‌سوی راهرو بشنود که او قرار است برای شام بیرون برود؛ گرچه اصلاً قرار و برنامه‌ای در کار نیست. او فقط نمی‌خواهد یک‌بار دیگر سرِ سفره‌ی احسان و کَرَمِ زن و دیدیه بنشیند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
«اُفت آرای بوش در صندوق‌ها»
1953، کافه گرِ‌کو، رُم
«پیرترین دروغ‌گوی جهان در سن 126سالگی چشم از جهان فرو بست»
1954، کُرسو ویتوریو، رُم
«طبق بررسی‌های انجام‌شده، اروپایی‌ها تنبل‌اند»
1957، کُرسو ویتوریو، رُم
«گرمایش جهانی، خوش‌به‌حال بستنی‌ها»
1960، آونتین هیل، رُم
«خوش‌بینی ژنرال امریکایی به جنگ»
1962، کُرسو ویتوریو، رُم
«زندگی خصوصی متعصب‌ها»
1963، کُرسو ویتوریو، رُم
«حماقت هسته‌ای»
1975، مقر گروه تجاری آت، آتلانتا
«کشته شدن غیرنظامی 76ساله در بمباران بغداد...»
1977، کُرسو ویتوریو، رُم
«جنگ سرد تمام شد، جنگ داغ شروع می‌شود»
1994، کُرسو ویتوریو، رُم
«اُفت بازارها به خاطر ترس از کاهش تولید چین»
2004، هیئت‌مدیره‌ی گروه آت، آتلانتا
«کشتار 32 نفر در دانشگاه به دست یک دانشجو»
2007، کُرسو ویتوریو، رُم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معیوب‌ها
نویسنده
مترجمعلی منصوری
ناشر چاپینشر چشمه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-229-291-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۸۰۰۰ ۳۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معیوب‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معیوب‌ها

برای دریافت کتاب معیوب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.