معرفی و دانلود کتاب ملک عظیم خداوندی

عکس جلد کتاب ملک عظیم خداوندی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ملک عظیم خداوندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ملک عظیم خداوندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ملک عظیم خداوندی

کتاب ملک عظیم خداوندی که هم‌اکنون فراروی شماست، شرح این تقاضا و آرزوی جان همۀ منتظران است و توصیفی از این ملک عظیم از زبان مردان مرد، از قبیلۀ ایمان و رستگاری؛ یعنی حضرات معصومان (ع) تا دانسته شود، گفت‌وگو از بزرگ‌ترین دستاورد و دهش خداوند کریم، دربارۀ مؤمنان و منتظران دولت آل محمد (ص) است.

ملک عظیم خداوندی ملک وعده داده شده به آل محمد (ص) است. ملکی بی‌بدیل و بی‌بلا که تصور آن از عهدۀ اولین و آخرین خلق روزگار، تا به وقت ظهور و تأسیس دولت کریمۀ امام مبین (ع)، خارج است. مصداقی عینی، در مقیاسی بسیار کوچک از این ملک را خداوند کریم به حضرت سلیمان (ع) نمایاند تا دانسته شود وعدۀ حضرت حق، در روز موعود و دربارۀ موعود (ع) محقق خواهد شد و بشر، پس از پشت سر گذاشتن همۀ بحران‌ها و بن‌بست‌ها، در وقت رویکرد صمیمانه به حجت حق خداوند، رخصت و توفیق دیدار این ملک عظیم و بودن و زیستن در این نعمت بی‌بدیل را خواهد یافت.

پیروان همۀ ملل توحیدی و حتی همۀ انسان‌ها، با مراجعه به فطرت و تقاضای جان خود، به نحوی، آرزوی دیدار این ملک و بودن و زیستن در کنار مردی موعودی، که به نام مبارکش این ملک جامۀ عمل را می‌پوشد، در دل پروریده‌اند. صفحات کتب نگاشته شدۀ اقوام و ملل، حاوی تصویری و تصوری از این آرزوی دیرینۀ بشر است. گویی، در پی باور به موعود آخرالزمان، تحقق دولت کریمه‌اش در ساحت ملک عظیم خداوندی، باور قلبی همۀ مؤمنان و مستضعفان است.

ملک عظیم خداوند، تحقق عینی جملۀ آرزوهای نهفتۀ جان آدمی است. همۀ مردان و زنانی که نسل در نسل و در پی هزاره‌ها آمدند و در حسرت دیدارش، جان به جان آفرین تسلیم کردند. وضع و موقع ما بی‌شباهت به وضع و موقع کوهی از یخ در میان اقیانوسی پهناور نیست و در حالی چشم‌ها بخش بیرونی آن کوه یخی را مشاهده می‌کنند که بزرگ‌ترین بخش آن در دل دریا از دیده‌ها پنهان مانده است. این پنهان ماندن به منزلۀ نبودن یا بی‌اثر بودن آن بخش پنهان شده در آب نیست. بدون محاسبه و ملاحظۀ آن بخش پوشیده، امکان ارائۀ مختصات کوه یخ، سنجش پایداری و تأثیرگذاری‌اش بر محیط پیرامون نیست.

امروز ما، وضع و موقعیت ما و شرایطی را که در حال تجربه‌اش هستیم و حتی سوگیری دانسته و ندانستۀ ما، برای گذار از وضع و موقعیت موجود، جملگی همان بخش بیرونی از کوهی بزرگ است که دیده می‌شود. ما بر سابقه و پایه‌ای بزرگ، اما پنهان در دل تاریخ ایستاده‌ایم؛ همان که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت. این مسامحه در محاسبه به خطایی بزرگ می‌انجامد، ما را فریب می‌دهد و بالأخره خصم ما را بر مرکب مراد و مقصودش می‌نشاند.

در بخشی از کتاب ملک عظیم خداوندی می‌خوانید:

تیر زهرآگین حسد ابلیس، قبل از آنکه متوجه حضرت آدم (ع) باشد‌، متوجه ملک عظیمی شده بود که قرار بود در وقت معلوم، به ذریۀ آدم (ع)، یعنی آل محمد (ص) برسد؛ ورنه ابلیس به خوبی می‌دانست میان آنچه که در روزهای آغازین خلقت، به نام «بهشت» یا همان ملک آدم (ع) به آدم و حوا ارزانی شده تا در آن سکنا گزیده و مراحل ابتدایی تعلیم و آزمون را سپری سازند و ملک عظیم مقرر شده و مقدر شده برای ذریۀ آدم، یعنی آل محمد (ص) فاصله‌ای شگرف وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
بشارت منجی، بشارت فطرت
بشارت ظهور در معراج به پیامبر اکرم (ص)
قرآن و بشارت ظهور موعود
بشارت منجی در ادیان
امان زمین و امنیت زمینیان
مدینه عصر ظهور
ویژگی‌های مدینه عصرظهور
دستاوردهای ملکی عصر ظهور
آخرین دولت
قوانین حاکم بر آخرالزمان و مقاطع پس از آن
بشارت ظهور در ادیان
اسلام و سرزمین موعود یهود
ظهور ماشیح از دیدگاه یهود
اتوپیا، سرزمین موعود و واقعیت‌های فراموش شده
سرزمین موعود انجیلی
ارض موعود! پروژه سری صهیونیسم و مرزهای اسرائیل بزرگ
سرزمین موعود؛ باوری که ملتی را آواره کرد
اسقف‌های واتیکان و نظریه سرزمین موعود
مسیحیت صهیونیستی از نظر تا عمل
سرزمین مادری!
گاپ، پروژه‌ای صهیونیستی
مأخذشناسی جامعه موعود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ملک عظیم خداوندی
ناشر چاپینشر موعود عصر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-964-2918-34-8
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ملک عظیم خداوندی

مریم پاک
۱۳۹۶/۱۰/۱۵
درباره حکومت امام زمان علیه السلام کتابهای کمی هست و این کتاب به موضوع خاصی در حکومت اشاره کرده که همون گستره فراکهکشانی حکومت هست. خاص در خاص. بسیار عالی
Kosar Samari
۱۳۹۸/۶/۲۶
ان شالله اجرتون باصاحب زمان باشه بسسسسسیار مفید
رشید مقبلی
۱۴۰۲/۱/۴
جذاب است توصیه می‌کنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ملک عظیم خداوندی

برای دریافت کتاب ملک عظیم خداوندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.