معرفی و دانلود کتاب من از پسش برمی‌آیم!

عکس جلد کتاب من از پسش برمی‌آیم!
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من از پسش برمی‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من از پسش برمی‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من از پسش برمی‌آیم!

با کتاب من از پسش برمی‌آیم! قرار است از توانمندی‌های خود شگفت‌زده شوید. لوری رایت نویسنده‌ی محبوب ادبیات کودکان، سال‌هاست که به مخاطبان خردسال خود در زمینه‌ی پرورش توانمند‌ی‌های‌شان کمک می‌کند. در این داستان، شما با «سباستین» آشنا خوهید شد. او یک پسر زیرک و باهوش است که در موقعیت‌های مختلف به‌ خود یادآوری می‌کند: «می‌توانم شرایط را کنترل کنم!». می‌خواهید بدانید او چطور این کار را می‌کند؟ پس با این قصه همراه شوید.

درباره‌‌ی کتاب من از پسش برمی‌آیم!

شما هم وقتی به یک چالش بزرگ برخورد می‌کنید، این علامت سؤال بزرگ مقابلتان سبز می‌شود که آیا می‌توانم انجامش دهم؟ آیا از پس آن برمی‌آیم؟! حتی سباستین که پسر توانمندی‌ست و به خود اعتماد دارد، گاهی این سؤال را از خودش می‌پرسد. اما او در نهایت می‌داند که هیچ‌ مشکل و دغدغه‌ای ماندنی نیست! پس بیایید به سراغ داستان کتاب من از پسش برمی‌آیم! (I Can Handle It) برویم تا ببینیم چطور در شرایط مختلف به نگرش و عملکرد خود مسلط باشیم؛ درست مثل سباستین. لورا رایت (Laurie Wright) نویسنده‌ی این قصه‌ی خواندنی و آنا سانتو (Ana Santos) تصویر‌گر نقاشی‌های جذاب آن است.

معرفی و دانلود کتاب من از پسش برمی‌آیم!

نویسنده‌ی داستان من از پسش برمی‌آیم! قرار است خوانندگان کوچک خود را بار دیگر و به‌ شیوه‌ای معجزه‌آسا با توانمندی‌های وجودی و درونیشان آشنا کند. او که خود تجربه‌ی پرورش سه فرزند را پشت‌سر گذاشته و و در این مسیر از دالان منفی‌نگری‌های زیادی عبور کرده، حالا بیش از هر زمانی ارزش نگرش مثبت به خود را می‌داند و سال‌هاست برای ایجاد نگاه سازنده در میان مخاطبان خردسالش تلاش می‌کند؛ چراکه کودکان خیلی خوب از طریق زبان داستان و تکرار و تمرین، مفاهیم ارزشمند را می‌آموزند! سباستین، شخصیت کودک این قصه، یک نمونه‌ی مشابه از هزاران کودکی‌ست که در موقعیت‌های مختلف درباره‌ی توانایی‌ها و قابلیت‌های ذهنی خود سؤال می‌کنند و آن‌ها را مورد واکاوی قرار می‌دهند. او در طول داستان در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیرد و هربار به شیوه‌ای تازه توانایی‌های خود را می‌سنجد. سباستین از خود سؤال می‌کند آیا می‌توانم دوری از دوستانم را تحمل کنم؟ آیا می‌توانم تنهایی در خانه سر کنم؟ آیا به نگرانی‌هایم در مورد آینده پیروز می‌شوم؟ اما در نهایت، پاسخ سباستین به تمام این‌ها یک‌چیز است: بله می‌توانم!

داستان من از پسش برمی‌آیم! و قهرمان کوچک آن یعنی سباستین یک نمونه‌ی عالی از دوستی کتاب‌ با کودکان است، دوستی که به خواننده‌ی خود یادآوری می‌کند در احساسات و دغدغه‌های خود تنها نیست و گرچه ممکن است به توانمندی‌های خود شک کند، اما نهایتاً می‌تواند آن‌ها را دوباره و دوباره به دست آورد.

این اثر پرنکته و خواندنی محصول سال 2016 است و انتشارات مهرسا با ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور انتشار آن به فارسی را فراهم کرده‌ است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزشی برای خردسالان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی «مثبت‌نگر» را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان خردسال داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا، و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. شخصیت‌های قهرمان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در خواننده کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده. کتاب‌های «من مهم هستم!»، «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب من از پسش برمی‌آیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من از پسش برمی‌آیم یک داستان خواندنی و از بهترین نمونه‌‌های آموزشی برای پرورش توانمندی‌های ذهن فرزند شماست. گروه سنی مثبت 5 سال مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب من از پسش برمی‌آیم! می‌خوانیم

وقتی بزرگترها به حرفم گوش نمی‌دهند، کلافه می‌شوم.
می‌توانم از پسش بربیایم؟

می‌توانم بگویم: «لطفاً به حرفم گوش کنید.»
می‌توانم برایشان نامه بنویسم.
می‌توانم با شخص دیگری حرف بزنم.

من از پسش برمی‌آیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من از پسش برمی‌آیم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-9890-30-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من از پسش برمی‌آیم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من از پسش برمی‌آیم!

برای دریافت کتاب من از پسش برمی‌آیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.